Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0 1 2

Sv: Skriv videre - Historie ..

Forfatter: Fieldstream
Dato: 29-10-2006 17:30:00
Der kører to af den her slags historier i Simon Kvamm klubben, og det har vist sig at være ret hyggeligt og sjovt. Så tænkte at vi skulle have en her i klubben også, hvis i vil være med ?

Det går ret simpelt ud på at vi starter en historie om Nephew, altså hvad de laver og alt sådan noget, koncerter osv. Meget gerne fantasifuldt og sjovt.. også skriver man bare videre, også fortsætter man bare derfra hvor den sidste slap.. Hvis i forstår ? .. Men, ja.. Hvis i har lyst, så er der en der meget gerne må starte den :) ..

//Angorakolibri .. xD
Nummer: #2
.... skyllede det ud ved at tænde for vandhanen. Han tøffede lidt rundt, og brokkede sig mumlende over journalisters manglende evner nogle gange.. Pludselig ringede dørtelefonen, og han gik hen og tog den, "Ja ?" Sagde han, med lidt træthed i stemmen.. "AAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH!!!!!" Var der en der råbte i den anden ende.. "Hvad fanden?!" Mumlede Kristian forvirret......
Forfatter: Philomela
Nummer: #3
"godmorgen for fanden, syvsover! Skulle bare lige se om du var vågen!" lød Simons grinende stemme i den anden ende af røret. "Ja hvis jeg ikke var vågen før, så blev jeg det i hvert fald!" mumlede Kristian og kløede et tilsyneladende usynligt myggestik. "vi skulle jo nødigt have at du kommer for sent igen-igen-igen...du ved, hvordan Søren er!" Der lød en fornærmet protest i baggrunden.
"yees yes" Kristian trak på smilebåndet. "Men come on...hvad ringede du VIRKELIG for at fortælle?" Simons stemme blev straks lidt mere alvorlig. "hm ja!" han rømmede sig. "Jeg tror faktisk vi er nødt til at fremskynde det café-møde et par timer, for.....
Forfatter: Slettet bruger
Nummer: #4
"Kaspers ben sover! Ja, det lyder måske ikke særligt alvorligt, men det er det altså. Så tro ej, noget andet." Simon lød meget fortabt i røret. Kristian lavede himmelvendte øjne og holdt en lille pause, så sagde han "Nå? Jamen det var da syndt? Sig mig, hvor lang tid sover Kaspers ben?" Undrede Kristian sig. "Jo, altså øøh.. Spørg ham selv!? Jeg ved det sgu da ikke, det sagde han bare." Kristian sagde farveller til Simon og tænkte på, hvorfor at læger er så dårlige til at lyve. Hvad fanden er det for en hvid løgn at få stukket? Tænkte Kristian...............
Nummer: #5
... Han kiggede tilfældigt ud ad vinduet, og så Kasper komme gående helt normalt, med en ukendt kvinde.. Han åbnede vinduet, og råbte ud til Kasper "Hey Kasper!".. Kasper kiggede forskræmt op, og tog fat i sin ledsagers arm, og løb hurtigt væk.. "Jeg har set dig!" Råbte Kristian efter Kasper, "Jeg er ikke Kasper!" Råbte Kasper, mens han løb. Og snart var han væk ....
Nummer: #6
Kristian skyndte sig at tage sin jakke. Han virvlede ud af døren og ned af trapperne. "Kasper for fanden, mand! Så vent dog? Hvorfor fortæller du ikke bare at du har en date med en dulle?" Råbte Kristian, men Kasper løb videre. "Fandens til at jeg ikke får nok motion og han træner.. ååh ha.." Pustede Kristian. Kristian ringede til Simon for at forklare det hele, Simon svarede meget utydeligt fordi at han tyggede på noget. "Hvad tygger du på? Kan du ikke lige snakke lidt mere tydeligt?" spurgte Kristian. "Jeg tygger ikke, jeg æder chips." Sagde Simon glad. "Okay? Interessant." Sagde Kristian ironisk.............
Dato: 30-10-2006 17:30:00
Nummer: #7
.... Simon fattede ikke ironien, og svarede "Ja syntes du ikke? Det er den nye variant fra 'Kims' med græskarsmag, de smager herre godt!*smask smask*" Kristian tøvede, og sagde så "Øhh.. Ja, det er godt Simon.." Simon smaskede videre og sagde "Hvad med at jeg tager nogle med senere ? De er simpelthen for gode!" Kristian kunne høre Stine snakke i baggrunden, og pludselig hørte han hende råbe "EJ SIMON! NU ER DER FANDME CHIPS I HELE SOFAEN! OG JEG FÅR SNART GÆSTER! ARGH JEG FÅR STRESS! LET DIG FRA SOFAEN!" Kristian sagde "Øhh.." "Jeg smutter, vi ses!" Sagde Simon og lagde på.....
Dato: 30-10-2006 17:30:00
Nummer: #8
Kristian ringede til Søren. "Hej Søren! Kasper kommer ikke, han har løjet om at hans ben sov, og nu er han sammen med en ukendt dulle.." Sagde Kristian. "ARGH!? HVAD MAND!? Nu går jeg fandme ned og smadre ham! Han skal fandme lukke røven, vi havde en aftale i dag! Han får en ordentlig mavepuster, mand." Råbte Søren vredt. "Hey, hey.. Slap lige lidt af søde Søren, du skal da ikke smadre ham ligeså groft som du gav mig en mavedasker?" Svarede Kristian nervøst. "FANDME SÅ! Han skal fandme lære det mand!" Råbte Søren. Søren lagde på. "Åååh nej." tænkte Kristian og ringede op til René. "Hej René, ja Simon æder chips, Kasper lyver og Søren vil smadre." René blev meget stresset af forklaringen og tullede rundt som mr. Bean............
Dato: 09-11-2006 17:30:00
Nummer: #9
Folk er sgu kedelige, kom nu lidt ind i kampen folkens ! (:

..... "Hallo? René? .." Sagde Kristian, men fik intet svar.. "Nå, jamen det bliver jo fedt så.." Sagde Kristian sarkastisk. Han ringede Kasper op... "Hej det er Kasper..." Lød Kaspers stemme i røret, "Hej Kasper, det er Kristian.. Søren er på vej over for at smadre dig, og René har fået Bean-stress, Simon æder chips og jeg gider fandme snart ikke mere!..." Sagde Kristian irreteret.. Han fik intet svar.. "Hallo? Hallo? Kasper?" Sagde han.. Pludselig hørte han Kaspers stemme igen "Hahah ! Der fik jeg dig ! Det er en telefonsvarer !" *Biip* Lød tonen til når man skulle lægge en besked.. "ARGGGHHHHH!!!" Skreg Kristian ind i røret.. "Fuck dig! Lorte svarer!" Kristian lagde på......
Dato: 09-11-2006 17:30:00
Nummer: #10
Jeg giver lige folk en chance, hvis nu de vil..? :P
Dato: 10-11-2006 17:30:00
Nummer: #11
Det vil de ikke ? xD
Dato: 10-11-2006 17:30:00
Nummer: #12
11# Nej :P
For at være ærlig siger dne her debat mig intet. Men jeg kan se at i hygger jer med den, så det skal i bare blive ved med :)
Nummer: #13
Der kører to af den her slags historier i Simon Kvamm klubben, og det har vist sig at være ret hyggeligt og sjovt. Så tænkte at vi skulle have en her i klubben også, hvis i vil være med ?

Det går ret simpelt ud på at vi starter en historie om Nephew, altså hvad de laver og alt sådan noget, koncerter osv. Meget gerne fantasifuldt og sjovt.. også skriver man bare videre, også fortsætter man bare derfra hvor den sidste slap.. Hvis i forstår ? .. Men, ja.. Hvis i har lyst, så er der en der meget gerne må starte den :) ..

//Angorakolibri .. xD
Dato: 13-11-2006 17:30:00
Nummer: #14
"Jeg er sgu også pisse ligeglad.. Nu har jeg gjort mit, jeg tror at jeg tager Simons idé og spiser lidt chips. Måske skulle jeg overveje at smage dem med græskarsmag?" mumlede Kristian til sig selv. Kristian gik ned i kiosken, men så brummede det i hans bukser.. Hans mobil ringede. "Ja hallo?" Sagde Kristian. "Hej, Kristian det er Søren.. Simon er ikke hjemme! HVOR ER HAN MAND?" "Hvor fanden skulle jeg vide det fra?" Sagde Kristian irriteret. "Det kunne sgu da godt være at du vidste det? Nå.. Men jeg går hjem... Så smadre jeg Kvamm en anden dag." Kristian lagde på og smuttede ind i kiosken...................
Forfatter: Sexy_Rescue
Dato: 21-11-2006 17:30:00
Nummer: #15
Haha Søren er bare voldelig xD

Han gik hen til chips afdelingen og kiggede lidt rundt på hylderne... Han kaldte en ekspedient over. "Øh... De der nye chips med græskarsmag? "
"Med hvaffor en smag?!" spurgte ekspedienten mistroisk.
"Græskar?" sagde Kristian igen.
"Tror du jeg er idiot?" spurgte hun. "Man kan da ikke få chips med græskarsmag.!"
"Hm... Åh så er det Simon der har tåget igen " sagde Kristian opgivende.............
Forfatter: IEJ
Dato: 22-11-2006 17:30:00
Nummer: #16
Jeg vil gerne være med! :-)

Kristian fór forvildet rundt om sig selv et par gange, for bagefter at tage hen til Simon, hvor han bare gik ind uden at ringe på, ligesom altid. "HVAD FANDEN LAVER DU?" Det var Stines stemme der kom ham i møde. "Jeg har lige støvsuget og vasket gulv, nu skal jeg jo begynde forfra!". Kristian kiggede endnu mere forvirret rundt, og sagde så: "Du har Simon hjemme et par timer, så må han jo bare hjælpe dig"
Nummer: #17
#16 - Fedt at du vil være med!! xD SUPER!

"Hej Simon." Sagde Kristian, Simon fik et mindre chok og kom til at spytte noget chips ud af munden. "Øhm. Hej Kristian, en øl?" Sagde Simon smilende. "En øl?" undrede Kristian sig. "Ja, vil du ha' en øl?" "Jo tak Simon." Simon hentede en øl til Kristian. "Øh, Simon. Der findes ikke nogen chips med græskarsmag.." Sagde Kristian og skuffede Simon. "Hvad er det så jeg æder?" "Det er sourcream & onion?" Sagde Kristian. "Nå." Siger Simon og kigger ned i posen. Kristian og Simon står og kigger lidt på hinanden. Så tager Simon en chip.............
Nummer: #18
"Sid ned", mumlede Simon med munden fuld af mad. "Tak hr. Kvamm", udbrød Kristian sarkastisk. "Vil du ikke med på café, selvom mådet er udskudt?", spurgte Kristian forsigtigt Simon. "Gerne. Det er længe siden vi var i byen sidst. Skulle vi ikke tage i byen med gutterne i aften egentlig? Stine får alligevel gæster.", spurgte Simon. Kristian svarede...
Dato: 23-11-2006 17:30:00
Nummer: #19
"Øhm jo.. Det kan vi godt. Men skal vi ikke være lidt alene?" Sagde Kristian smilende. "HVAD hentyder du til?" Spurgte Simon bange. "Ja, at vi hænger ud sammen alene din spade.." "Når du siger alene får jeg en mærkelig følelse i maven, af at du invitere mig ud." Sagde Simon. Kristian farede op af sofaen og gave Simon et klask i nakken. "Du er sgu da ikke andet end vulgær.." Sagde Kristian fornærmet. "Ja undskyld. Men når du sidder der og kigger mig så dybt i øjnene og smiler, og så SPØRG mig om sådan noget, bliver jeg sgu da en smule nervøs.. Altså.." Kristian tog sin mobil frem. "Hvad laver du?" Spurgte Simon. "Jeg spørger de andre om de vil med, du syntes uden tvivl at jeg er bøsset, hvilket jeg har tænkt mig at modbevise!" Sagde Kristian................
Nummer: #20
#16 - Ja, fedt du vil være med (:

* Skriver senere .. (:
Nummer: #21
"Jeg har da aldrig sagt du var bøsset, jeg tænkte bare over hvad du lige sad og sagde", sagde Simon så i en ironisk tone.
"Haha, når du nu ikke vil med ud alene, hvem vil du så have med?", spurgte Kristian drilsk. "Nej, det var jo ikke sådan ment, men vi kan da også bare blive hjemme", lød det fra Simon. "Okay, jeg tilspørger nu dig, Simon Kvamm, vil du have mig ved din side på en café?", grinede Kristian. Simon så mistroisk på Kristian, hvorefter han sagde...
Dato: 24-11-2006 17:30:00
Nummer: #22
"Du er altså lidt bøsset.." "Vel er jeg da ej, din kejle! Du misforstår ALT." Sagde Kristian. Stine kom ind i stuen. "Hvad forgår der?" Spurgte hun og fnisede lidt. "Din MAND siger at jeg er bøsset." Sagde Kristian og lagde armene over kors. "Øhm Simon.. Kristian vil altid være mere mand end dig, såøh.. Jeg ville nødig drille ham." Sagde Stine. "Mere mand end mig!? Jamen så synes jeg da bare at du skal flytte hjem hos Kristian." Sagde Simon anklagende. Kristian stod og tog selvtillid til sig, han blinkede lidt til Stine. "EJ hvad har du gang i Kristian?? Står du og FLIRTER med mig!?!?". Simon gik med tunge skridt hen til Kristian. Nu stod Simon meget tæt op af Kristian og så op på ham. Kristian stod og kiggede ned på Simon som stod og spillede op. "Hvad lavede du lige dér?" spurgte Simon med Bugge & Ronald stemme (xD). Kristian gad ikke at svare, han vinkede kort og krøb stille og roligt ud af døren..............................
Nummer: #23
.... "øh.. Vi ses senere ikk?" Sagde han, og gik ud af døren.. "Nej! Hallo!? Du skal ikke stikke af!" Råbte Simon efter ham.. Simon løb hen til vinduet og råbte ad Kristian som var på vej væk med hastige skridt ned ad fortovet.. "Hvad sker der med alle ?" Spurgte Simon irreteret, vendte ryggen til vinduet, gled ned ad væggen og satte sig med et bump på gulvet.. Stine kiggede uforstående på ham.. Simon gloede op og snerrede "Hvad!? Først får jeg at vide at Kristian er mere mænd end mig, også står han krafteddermanme og lægger an på dig!"......
Nummer: #24
Stine stod lidt og så på Simon, så sagde hun: "Du er MEGET naiv og godtroende." Så bevægede hun sig ud mod køkkenet. Simon sad lidt og så på hans hænder, som meget anstrengt støttede til gulvet. De var helt røde. Samtidig tænkte han over hvad Stine sagde. Han smilede lidt over hans dumhed. Så lagde han hovdet mod væggen og kiggede hen mod døren som stod på klem. Han kunne stille høre Stine arbejde ude i køkkenet. (Tilbage til Kristian). "Åååh... Sikke en dag. Nu går jeg i blockbuster, lejer en film og slapper af!"....................
Dato: 26-11-2006 17:30:00
Nummer: #25
... "Nå, men hvad skal jeg så leje?" Spurgte han sig selv.. Han gik forbi en café på vej over til blockbuster, og så Kasper sidde alene derinde, han så meget bedrøvet ud.. Kristian gik ind til ham og satte sig på den tomme stol overfor Kasper.. "Hej." Sagde Kristian, Kasper kiggede op og mumlede "Hej.." "Hvor er dullen?" Spurgte Kristian.....
Dato: 26-11-2006 17:30:00
Nummer: #26
"Jeg gider ikke tale om det", svarede Kasper bedrøvet. "Kasper, nu har vi været venner i så mange år.. Vil du ikke med hjem og have en tår kaffe så?", spurgte Kristian. "Jo okay", svarede Kasper.
De gik hjem til Kristian. Kasper slæbte fødderne og kiggede ned i jorden. *BANG* "Kasper for fanden, se dig lige for! Det var godt den ikke væltede", udbrød Kristian. "Jamen jeg kan da ikke gøre ved, at de planter en lygtepæl lige der hvor jeg går?!", lo Kasper stille.
Da de kom hjem til Kristian, begyndte Kasper automatisk at fortælle. "Hun troede jeg var flov over hende, men.....
0 1 2