Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0 1 2 ... 29 30 31

Sv: Jeg er glad i dag, fordi...

Forfatter: Slettet bruger
Dato: 20-09-2007 18:30:00
Ganske enkelt:
Denne tråd skal sprede glæde og lykke til alle smukke og dejlige barometer-lyttere.
Fortæl, hvorfor du lige præcis er glad i dag.
Forfatter: alexisonfire
Nummer: #2
Sikken en dejlig tråd!

Jeg er glad i dag af mange grunde. Jeg er glad i dag fordi idrætstimen i morgen er lavet om til matematik, fordi der er temafest på gymnasiet på fredag og fordi jeg har fundet den svedigste udklædning, og fordi jeg skal spise hos Frederik i morgen og være alene med ham for første gang i over en uge og fordi alting bare er ganske ok for tiden.
Forfatter: Pukster
Dato: 21-09-2007 18:30:00
Nummer: #3
Ja, dejlig ide :)

Jeg er glad, fordi jeg skal til Rom i morgen på studietur. Jeg er glad, fordi jeg snakkede lidt med Christian og Anders efter skole i dag, mens vi ventede på hver vores ting, og fordi jeg skal i ungdomsskolen og male videre på mit billede i aften.
Mest af alt er jeg glad, fordi jeg sad ved siden af en af mine dejligste veninder i bussen på vej hjem, og jeg blev helt opslugt af samtalen.
Nummer: #4
Jeg er glad i dag, fordi jeg snakkede med den søde pige fra skolen i dag.
Jeg er glad fordi folk kan li' min tråd.
Jeg er glad fordi, folk er glade selvom det regner lidt for meget til at være sjovt.
Og jeg er glad, hvis vi får rykket vores 4. modul til 2. så vi får tidligt fri i morgen.
Nummer: #5
Ganske enkelt:
Denne tråd skal sprede glæde og lykke til alle smukke og dejlige barometer-lyttere.
Nummer: #6
Jeg er glad i hele kroppen af tre store grunde - og tusinde små.
Jeg har det smaddergodt med at være her hos jer. I er så rare.
Jeg har det smaddergodt med dig. - Jeg har altid beundret dig. Uden du ved det.
Du er den bedste. - Og du kan lide at være sammen med mig. (Mmm, skønt!)
Og denne musik, der starter med M, gør mig glad. :D
Forfatter: KerzenGerade
Nummer: #7
Jeg er glad idag fordi at jeg har tilbagt min eftermiddag i hans arme, lyttende til hans optagelsen af Jethro Tull koncerten.
Jeg er glad fordi at mine forældre synes så godt om ham.
Jeg er glad fordi at jeg har fri allerede 10:40 imorgen, og bogstaveligt talt skal danse tiden væk og jeg glæder mig til morgendagens skolefest, indrømmet.
Jeg er glad fordi at mine forældre støtter mig den urimelige behandling min skole har givet mig.
Dato: 22-09-2007 18:30:00
Nummer: #8
jeg er glad i dag fordi de er begyndt at lave togene regnbuefarvede, fordi jeg fik sat plakater op, fordi de to bag disken i dsb-kiosken var yderst fjollede selvom jeg ikke engang købte noget, og fordi min bror kommer med strenge til mig i dag :)
Nummer: #9
Den eneste grund til, at jeg er glad i dag er, at jeg har en skøn kæreste og nogle dejlige venner. Ellers er alt pretty much lort. Thanks mom :-*
Nummer: #10
jeg er glad, fordi min guitar er supernice efter reparetionen og at det gik godt som leder i dag:)
Dato: 23-09-2007 18:30:00
Nummer: #11
Jeg er glad i dag og specielt lige nu fordi min kæreste er kommet tidligt hjem og var parat til at trøste mig da jeg ikke kom i skole idag fordi jeg faldt i søvn igen. Føler mig som et fjols men han redder mig altid. Og det er jeg glad for idag.
Dato: 23-09-2007 18:30:00
Nummer: #12
Jeg er glad idag fordi taget er opfundet, og fordi det er så hyggeligt når det drypper udenfor.
Fordi mobilen er opfundet. Jeg er glad fordi internettet er opfundet, fordi strømmen er opfundet, fordi radioen er opfundet, fordi teen er opfundet, fordi menneskets hjerte har følelser, fordi jeg bor i Danmark, fordi hygge er dejligt, fordi min far og mor accepterer mig, som jeg er, fordi verden accepterer mig, som jeg er, fordi hendes mor og far har arbejdet hårdt for at få hende til verden, fordi jeg lever, fordi at man kan elske, fordi jeg har fred, fordi at alternativ og indie musik er opfundet, fordi at jeg skal til Japan om et måned, fordi jeg valgte musik frem for sport, fordi at der findes gode dage (som søndage), fordi min far endelig kommer hjem på lørdag, fordi jeg har en kat, fordi Det Elektriske Barometer findes, fordi jeg kun har nogle få matematik lektier for, fordi jeg har venner, fordi jeg ved jeg bliver tænkt på, fordi det er så dejligt at være i bad, fordi jeg fik tideligt fri idag, fordi denne tråd blev lavet og gjorde min dag skøn, fordi livet er skønt!
Dato: 24-09-2007 18:30:00
Nummer: #13
Jeg er glad i dag, fordi jeg lige har sat risengrød over. Jeg håber ikke, den brænder på.
Nummer: #14
... fordi mine forældre er ude at rejse og jeg kan danse tosset rundt helt alene

... fordi jeg har været sammen med de bedste venner jeg ikke har set siden sommerferien

... fordi jeg lige har sat Amelié i DVD afspilleren

... fordi jeg skal høre den barometerudsendelse fra i søndags, som jeg ikke hørte fordi jeg var på en uforglemmelig studietur med klassen

... fordi jeg skal til Bremen med mit fantastiske tyskhold

... fordi jeg har fri i morgen

... fordi DSB lader folk køre gratis med S-toget i morgen

... og sidst men ikke mindst, fordi jeg lige om et øjeblik skal ud og sætte te over!
Nummer: #15
i dag er jeg glad, fordi jeg er glad. jeg har haft for travlt til at være glad, men i dag har jeg ikke lavet noget, og glæder har haft tid til at vise sig. og at jeg så endelig har fået mig en ipod, har bestemt hjulpet glæder på vej. plus en helt, helt fantastisk film.
åh, altså.
Dato: 25-09-2007 18:30:00
Nummer: #16
Jeg er glad i dag, fordi det simpelthen har været en god dag. Jeg kom hjem fra turen med mine veninder og jeg har alle mine lektier på nær 1 aflevering, men det når jeg sagtens;) Jeg er glad i dag, fordi jeg skal være sammen med denne her søde dreng i aften.. Bare en god søndag;)
Nummer: #17
...det kun kan blive bedre har fra
Nummer: #18
Jeg er glad idag fordi jeg huskede at høre tværs, fordi han kommer på onsdag når jeg har fødselsdag og jeg er glad fordi jeg ved at han elsker mig. jeg er glad fordi at nogen mennesker kæmber for andre og jeg er glad for at så mange mennesker ikke fårstår mig fordi jeg er anderledes end dem. det er fedt.. hvis i kan følge mig ;P
Nummer: #19
Jeg er glad fordi mine venner gad at se mig i går, og fordi vejret var så dejltigt hele weekenden, når nu jeg havde fri.
Livet er dejligt. :o)
Nummer: #20
fordi jeg har fået en fantastisk mulighed, en mulighed, jeg har drømt om at få i 9 måneder.
fordi barometerbørn nu engang er verdens skønneste mennesker.
fordi man stadig kan gå udenfor og plukke helt skinnende æbler og spise dem med kniv.
fordi så mange mennesker er der for mig, og stadig vil hjælpe mig.
fordi igår aftes var så rart. Fordi Mathilde og jeg havde det sjovt, fordi musikken var fantastisk.
Fordi p3 lige har spillet smother og fordi no and the maybes gik nr. 1.
Dato: 26-09-2007 18:30:00
Nummer: #21
Jeg er glad idag, fordi jeg i morgen får nøglen til min lejlighed.
Fordi jeg om en uge er officielt flyttet hjemmefra.
Fordi, Ventilen var i TV idag.
Fordi, der findes så mange dejlige mennesker idag.
Fordi, der er tværfløjtemusik i baggrunden.
Fordi, vi skal ud at ryge om lidt.
Fordi, Charlotte snakker sønderjysk og vil være vores frivillige fotograf.
Nummer: #22
Jeg er glad idag fordi jeg har gjort noget der ikke passede det hele så godt i fredags, men alligevel er jeg stadig høj på det.
Og fordi sommerferiens opsparede penge har givet mig mit nye Spejlrefleks-kamera.

Men smilet på mine læber er blevet smittet på fra min fantastiske værelseskammerat, for hun er nemlig nyforelsket, og det kan mærkes. :)

Håber at i har det ligeså godt, kære Barometerbørn!
Nummer: #23
Jeg er glad i dag, fordi folk vil skrive i min debat:)
Forfatter: KerzenGerade
Nummer: #24
Jeg er glad idag fordi at jeg lige har fundet ud af at Mikael læste mit tidligere indlæg i denne debat op igår.
Jeg er glad fordi at han var så dejlig i lørdags, men han er jo egentligt altid dejlig.
Jeg er glad fordi at min udtagelse til reservemålmand gik ok, og jeg klarede det godt, det sagde træneren.
Jeg er glad fordi at min glæde nu endelig spirer lidt igen.

... men alligevel er jeg ikke så glad som jeg burde være, for han er taget til Letland idag, og kommer først hjem igen d.1./10. - undskyld at jeg spreder dårlig karma.
Nummer: #25
Ganske enkelt:
Dato: 27-09-2007 18:30:00
Nummer: #26
jeg er glad i dag, fordi jeg endelig har taget mig sammen til at fortælle verden, hvorfor jeg er glad. Jeg oplever, at jeg har så mange ideer, som jeg gerne vil have indfriet, men de forbliver alle ved tankerne. Men ikke i dag. Jeg er glad, fordi jeg gør det jeg har tænkt mig at gøre. Jeg er glad, fordi jeg har genfundet min romance til Doí, fordi jeg maler, og fordi jeg har sat the over.

Mmh. Tirsdag er for en gangs skyld en god dag.
0 1 2 ... 29 30 31