Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0

Sv: Fået folk til at kunne lide Nephew?

Forfatter: Slettet bruger
Dato: 21-06-2008 18:30:00
Er jeg den eneste der har "skabt" Nephewfans? Eller åbnet andres øjne for Nephew fantastiske musik og univers, hvorefter de er begyndt at lytte til musikken?

Forfatter: siffi
Nummer: #2
også her :)
Dato: 23-06-2008 18:30:00
Nummer: #3
Jep.. Det er sket en enkelt gang. :)
Dato: 24-06-2008 18:30:00
Nummer: #4
Selvfølgelig.. Alle er i underbevidstheden fanget af Nephew universet ;)
For nogle kræver det en sang at opdage.. For andre en koncert.
Nogle opdager det måske slet ikke?
Men der er bare noget - en stemning? - man ikke kan benægte.
Sådan har jeg i hvert fald hidtil kun oplevet det ved folk i min omgangskreds.
Jeg kan muligvis tage fejl.. Men ind til videre har dét underbygget grunden til min teori.
Dato: 25-06-2008 18:30:00
Nummer: #5
#4 Ja, jeg tror faktisk at du har ret! For de folk, der siger at de hader Nephew, kender ikke deres musik og har selvfølgelig aldrig været til en koncert. Og hvis de så endelig kender et nummer er det ofte Hospital feat. L.O.C., som de ikke kan lide fordi L.O.C. er med. Jeg taler selvføllgelig kun om folk omkring míg, og folk jeg møder.. Men jeg er efterhånden begyndt at tro at det er en tendens.. der er nemlig en del, der efter at have været venner med mig i lang tid og derfor ikke kan undgå Nephew, begynder at kunne lide det. Det er meget sejt, synes jeg :P
Forfatter: Den-Seje
Dato: 26-06-2008 18:30:00
Nummer: #6
#5 - Tror det er rigtigt?
Da jeg ikke kendte Nephews musik, sagde jeg også at jeg ikke kunne lide dem..
Men da jeg så hørte noget af deres musik, begyndte jeg at kunne lide dem mere og mere:)
Forfatter: Sexy_Rescue
Dato: 03-07-2008 18:30:00
Nummer: #7
Ja det har jeg =D I hvert fald for min families vedkommende (3 styk), og mine veninders (5 styk!). =D Ingen af dem er blevet sygelige fans som jeg, men de er kommet til at holde af musikken, og min ene veninde holder endda meget af Swimming Time :D
Min stedmor har Igen og Igen og som ringetone xD Hahah. Det må også næsten være min skyld xD ?
Dato: 03-07-2008 18:30:00
Nummer: #8
Altså. Jeg har ikke kun 3 familiemedlemmer og 5 veninder. Det var bare lige hvor mange i hver "gruppe" jeg havde fået til at kunne lide Nephew xD
Dato: 04-07-2008 18:30:00
Nummer: #9
#7 - Haha funny. Min mor ville ALDRIG have en Nephew sang som ringetone! xD
Dato: 12-07-2008 18:30:00
Nummer: #10
# 9 Haha!! =D
Jeg blev også vildt overrasket da hendes mobil ringede :b
Dato: 12-07-2008 18:30:00
Nummer: #11
#10 - Haha :P
Forfatter: Læsterligeklø
Dato: 04-07-2009 18:30:00
Nummer: #12
Min far er ret vild med Interkom Kom Ind, og er igang med at dyrke Danmark/Denmark.
Han gør det faktisk hele tiden.
Når han arbjeder, når han cykler, når han løber, når han er i bad og når han laver mad hører han den!
Dejlig far med dejlig musiksmag! (;

Kan man så ikke sige det er mig der har fået ham til at kunne lide Nephew, når det er mig der køber pladerne og præsenterer ham for teksternes mening? :D

Han har faktisk holdt udenfor 2 Nephew koncerter jeg var med til, for at høre noget af den! Haha. Dejligt. (;
Forfatter: Fieldstream
Dato: 05-07-2009 18:30:00
Nummer: #13
#7 - Min mor har også "Igen og igen og"
som ringetone! Hahahah...

Ja, jeg har ihvertfald fået mine forældre
til at kunne lide dem :b De kunne ikke
lide dem i starten, men nu tager de nogle
gange med til koncerterne, og min mor
hører da også Nephew nogle gange og synger
med - også til koncerterne XD Hahah..

Ved ikke om jeg har fået nogle af mine
venner til at kunne lide dem, og tror
faktisk for det meste, at jeg har fået
folk til IKKE at kunne lide dem - fordi
det er sjovt at sige, at man hader dem,
når man kender en, som forguder dem
åbenbart.
Dato: 06-07-2009 18:30:00
Nummer: #14
#13 Du har egentlig lidt ret.
Har slet ikke overvejet om det bare er en beslutning som nogle folk tager?
"Hun elsker Nephew. Nu hader jeg dem for at være anerledes og irriterer hende lidt, selvom deres musik er godt nok. Fra nu af vil jeg kun se negativt på Nephew, og jeg vil også påstå at jeg ikke fatter teksterne."
Kan det være en evt. tankegang i f.eks. mange fra min klasses hjerner?
Forfatter: FirstBloodHD
Dato: 24-07-2009 18:30:00
Nummer: #15
#13 og 14 Det tror jeg også. Da mine "venner" fik at vide hvor meget Nephew betød for mig har det været sådan noget med: "der er jo ingen der ved hvad nephew er..." "ej jeg synes at nephew er vildt dårlige og ham der simon klamm" selvom de aldrig nogensinde har hørt nephew.
Jeg tror også det er sådan noget med at jo mere nogen (ikke alle self.!) ved hvor meget man bryder sig om noget.. jo sjovere bliver det at svine det til..
Dato: 24-07-2009 18:30:00
Nummer: #16
#15 Nøjagtig.
Nummer: #17
Er jeg den eneste der har "skabt" Nephewfans? Eller åbnet andres øjne for Nephew fantastiske musik og univers, hvorefter de er begyndt at lytte til musikken?

0