Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0 1

Sv: Nephew Fan Gathering

Forfatter: Slettet bruger
Dato: 25-06-2008 18:30:00
Kære medfans!

Nina (en nephew fan) og jeg (en nephew fan) talte en dag i spøg om, om man kunne lave en gathering af en masse nephew-fans.
Her snakkede vi storskærm med koncerter gennem tiden, en masse musik og ellers bare at møde og tale med andre nephew fans, hvor alt simpelthen bare drejer sig om Nephew.
Og så tænkte vi, at hvis vi ikke er de eneste interesserede, kunne dette måske blive muligt.
Alle de fans, der havde mulighed for det, kunne måske tage en lille smuttur hen imod det univers, Nephew har skabt til os..

Vi tænkte, at denne event kunne foregår i Århus, der - som bekendt - er Nephews 'hjemmebane'.. Vi ved, at Nephew-fansene er fra hele landet og dette ville tvinge nogle til at rejse en god tur for at deltage (og dette er inklusiv vi, der planlægger at arrangere "festen") men vi synes, at det er for en god og spændende sag og vi håber, at der er opbakning.

Vi overvejer at finde et hotelværelse, forsamlingshus eller andet, hvor dette kan finde sted, hvilket måske (det kommer an på prisen) kommer til at koste en lille sum penge, men jo flere vi bliver, jo færre penge skal hver enkelt af med..

Indtil videre er dette blot en løs idé og vi vil meget gerne høre andre fans mening og ideer og også høre om der overhovedet er stemning for dette arrangement.
Meld venligst tilbage til mig om I er interesserede.!

Dette kan I gøre over Myspace:
myspace.com/flaskehals = Argiris

Eller på mail:
nephew_gathering@jubii.dk

Send endelig denne besked videre til andre fans, så beskeden kan bredes så vidt som muligt.

Vi håber på at høre fra mange af Jer og vi håber at der er stemning for at samle en kæmpe 'Nephew fan flok' for at bakke op om de kære nevøer, som har taget vores hjerter med storm!

Mange Venlige Hilsner
(Festkomiteen, Arrangørene, hvad skal jeg kalde os?)
Nina, Maria SciFi-girl og Argiris
Dato: 26-06-2008 18:30:00
Nummer: #2
Yes, det er en rigtig god idé. Og jeg vil meget gerne være med til det. Det gør ikke noget at det kommer til at koste noget.. det skal nok blive rigtig godt!
Nummer: #3
Det skal lige siges, at hvis dete arangnement bliver til noget, så har alle datoen MINDST en måned, før det spænder af.. Så der er tid nok til planlægning af turen og man kan nå at finde folk at følges med osv..
Det kan være det hjælper lidt på nogle forældres bekymringer..? ;)
Forfatter: NINAKAREN
Nummer: #4
Super at så mange er med! Jo flere jo bedre! :D det tegner til at blive rigtig godt!
Forfatter: Def
Dato: 27-06-2008 18:30:00
Nummer: #5
Jeg er med!
Forfatter: siffi
Nummer: #6
Jeg er med, hvis jeg altså må...
Nummer: #7
Det kunne være fedt! :P Sikke et rart initiativ. :)
Forfatter: skakmat
Dato: 28-06-2008 18:30:00
Nummer: #8
Jeg vil meget gerne med, hvis jeg kan få lov af mine forældre -.-
Forfatter: NINAKAREN
Dato: 28-06-2008 18:30:00
Nummer: #9
Super fedt, husk at skrive det til mailsen :)
Dato: 25-06-2008 18:30:00
Nummer: #10
Kære medfans!

Nina (en nephew fan) og jeg (en nephew fan) talte en dag i spøg om, om man kunne lave en gathering af en masse nephew-fans.
Her snakkede vi storskærm med koncerter gennem tiden, en masse musik og ellers bare at møde og tale med andre nephew fans, hvor alt simpelthen bare drejer sig om Nephew.
Og så tænkte vi, at hvis vi ikke er de eneste interesserede, kunne dette måske blive muligt.
Alle de fans, der havde mulighed for det, kunne måske tage en lille smuttur hen imod det univers, Nephew har skabt til os..

Vi tænkte, at denne event kunne foregår i Århus, der - som bekendt - er Nephews 'hjemmebane'.. Vi ved, at Nephew-fansene er fra hele landet og dette ville tvinge nogle til at rejse en god tur for at deltage (og dette er inklusiv vi, der planlægger at arrangere "festen") men vi synes, at det er for en god og spændende sag og vi håber, at der er opbakning.

Vi overvejer at finde et hotelværelse, forsamlingshus eller andet, hvor dette kan finde sted, hvilket måske (det kommer an på prisen) kommer til at koste en lille sum penge, men jo flere vi bliver, jo færre penge skal hver enkelt af med..

Indtil videre er dette blot en løs idé og vi vil meget gerne høre andre fans mening og ideer og også høre om der overhovedet er stemning for dette arrangement.
Meld venligst tilbage til mig om I er interesserede.!

Dette kan I gøre over Myspace:
myspace.com/flaskehals = Argiris

Eller på mail:
nephew_gathering@jubii.dk

Send endelig denne besked videre til andre fans, så beskeden kan bredes så vidt som muligt.

Vi håber på at høre fra mange af Jer og vi håber at der er stemning for at samle en kæmpe 'Nephew fan flok' for at bakke op om de kære nevøer, som har taget vores hjerter med storm!

Mange Venlige Hilsner
(Festkomiteen, Arrangørene, hvad skal jeg kalde os?)
Nina, Maria SciFi-girl og Argiris
Dato: 01-07-2008 18:30:00
Nummer: #11
Kære Medfans

Vi har netop fået nok hendvendelser til at det store Nephew Fan Træf bliver til noget!!

Planlægningen begynder i næste uge og hvis der er nogen der har nogle idéer til udsmykning, underholdning/aktiviteter, eller andet som kunne gøre aftenen mere speciel, så send os endelig en mail med Jeres idéer!! :D

Angående dato kommer der mere information senere.
I hjælper selv til med at fastslå en dato, da vi blot vælger en (eller to) måneder og så smider I nogle datoer tilbage til os.. Den dato, hvor flest fans kan deltage, bliver den endelige.
Men alt dette får I alle inforamtion om, når planlægningen er gået i gang.

Vi håber på at se Jer alle til 'festen'..
Mange Hilsner
Nina / /, Maria (SciFi-girl) og Argiris
Forfatter: Sexy_Rescue
Dato: 03-07-2008 18:30:00
Nummer: #12
Ej hvor fedt! =D
Nummer: #13
Hov. Skrev lige i Genies GB om en idé, men kan da også lige smide den her.. Hvis nu man havde dresscode. Altså at alle opmødte SKULLE bære en form for Nephew merchandise??
Nummer: #14
Sexy_Rescue udvalgt emne
Begrundelse:Dette er vigtigt og angår jo os alle =D
Dato: 04-07-2008 18:30:00
Nummer: #15
Jeg har svaret på din gæstebog også, men lægger også lige mit svar herind. ;)

Ideen er god og rammende, desværre er jeg bange for at den er farlig at smide ud, da der er mange der ikke er i besiddelse af Nephew-dress.. Specielt af de "ældre" gæster..
Men jo flere der gør det af egen fri vilje, jo federe, synes jeg!
Men en dress-code er generelt farlig, tror jeg..
Men vil selvfølgelig tage det op til mødet og så tager vi den derfra..

#14 (samme person ;))
Jeg vil gerne lige på hele holdets vegne sige tusind tak for din opbakning og din udbredelse af nyheden om hele ideen.!
Tak for hjælpen!
Mange Hilsner
Nina, Maria og Genie
Dato: 09-07-2008 18:30:00
Nummer: #16
Kom endelig med flere ideer..

I er skide gode til at finde på lege heride jo :)
Tag dem med til arrangementet? :)
Dato: 12-07-2008 18:30:00
Nummer: #17
# 15 det var sandelig så lidt! :D Det er bare dejligt at dette ENDELIG er en realitet =D
Dato: 25-07-2008 18:30:00
Nummer: #18
Skulle vi ikke prøve at finde ud af hvor der er flest der bor. Hvis vi alle sammen bor på Sjælland, er det sgu da lidt dumt at vi alle tager til Århus...
Dato: 26-07-2008 18:30:00
Nummer: #19
Alle bor desværre ikke på Sjælland.
Vi er to af arrangørerne (?) der bor på Fyn, og den sidste i Kolding.
Det er fans spredt udover hele Danmark.. og for at gøre stedet rimeligt (og ikke bare holde det på Fyn fordi 2/3 af os nu var derfra) blev det fundet passende af holde det i Århus på baggrund af nevøerne.
Dato: 26-08-2008 18:30:00
Nummer: #20
Folk har måske helt glemt idéen omkring denne gathering? Måske tror folk at det bare var en lidt for hurtig idé der aldrig blev gennemtænkt ordentligt?

Men nej.. Vi er i fuld gang med planlægningen. Men da vi alle tre går på 2. og 3. år i gymnasiet, og stadig har en fritid at passe.. så er tiden knap, og man må priotere!
Men hold humøret højt til jer der har tilmeldt jer! - Det skal nok komme op og stå, og det skal nok blive en oplevelse ;)
Dato: 30-08-2008 18:30:00
Nummer: #21
#20 Det tror jeg da ikke i hvert fald. Jeg kan sagtens vente lidt.. og har selv ret travlt, så ikke noget pres der (:
Forfatter: siffi
Dato: 04-09-2008 18:30:00
Nummer: #22
Også her...
Jeg kan sagtens vente ^^
Dato: 11-09-2008 18:30:00
Nummer: #23
Tak skal I have folkens! :D
Dato: 24-03-2009 17:30:00
Nummer: #24
Heysan.. :)

Er der snart noget nyt omkring gathering'en? Eller er den gået lidt død? (Forstår UDMÆRKET hvis den er, da jeg ved både Genie og Nina er 3.G'ere og nok fokuserer på noget andet lige for tiden.. :) )
Forfatter: Læsterligeklø
Dato: 01-07-2009 18:30:00
Nummer: #25
Jeg synes det lyder helt vildt godt!
Er det stadig en mulighed? (:
Forfatter: FirstBloodHD
Dato: 24-07-2009 18:30:00
Nummer: #26
Det håber jeg det er! Det lyder helt vildt fedt :D
0 1