Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0 1

Sv: Imelos

Forfatter: Sexy_Rescue
Dato: 12-11-2008 17:30:00
Som Def/Rikke skrev på forsiden bliver koncerten fra 4. oktober lagt ud på Imelos omkring 15. november :D

Men så er det jeg lige vil høre ad, om den bliver lagt til download, eller bare til hurtigt gensyn??

Ved I det?? :)
Dato: 13-11-2008 17:30:00
Nummer: #2
åH.. :(

Er der slet ikke nogen her der kender nogen meget tekniske mennesker der kan finde ud af at optage koncerten fra nettet? Altså på EN eller anden måde??

Aihj. VIL have den koncert. :(
Nummer: #3
Nogen der ved hvordan man kontakter Imelos? deres link til email ser ikke ud til at virke..
Forfatter: Slettet bruger
Nummer: #4
Hvor står det egentligt henne af at koncerten bliver sendt lørdag d.15/11?
Forfatter: Miss-Pinkness
Nummer: #5
Der har Rikke (DEF, været så venlig at skrive under nyheder :)
Forfatter: Def
Dato: 14-11-2008 17:30:00
Nummer: #6
Sendte en mail til Imelos for et par dage siden. Nanna, deres mail er support@imelos.com.

Svaret var:

Hej Rikke.

Tak for din mail. Vi er meget tæt på at være klar med Nephew koncerten på iMelos.com - den bliver lagt op omkring den 15. november - ca. 1 uges tid før vi går live med Spleen United fra KB hallen.

Mvh/iMelos
Nummer: #7
Årh okay. Men.. lagt op?
Virker det så ikke lidt som at den kan ses indtil Spleen koncerten bliver sendt?
For jeg er sgu så uheldig at skulle til 18års den dag. Hmmf..
Nummer: #8
Det kunne jeg godt forestille mig. Tror i hvert fald ikke, den kun bliver lagt op til et enkelt kig. Det ville virke mærkeligt.
Dato: 15-11-2008 17:30:00
Nummer: #9
Tak Rikke :D

Argh.. Jeg overvejer at skrive en mail og spørge om ikke koncerten kan købes eller.. WHATEVER altså.

Hvis den kan købes, kan alle os der vil have den måske splejse om den og altså få en kopi hver? :)
Dato: 15-11-2008 17:30:00
Nummer: #10
Jeg tror desværre ikke det ville kunne fungere, hvis man får muligheden for at købe det.
Det er jo for det første et forholdsvis nyopstartet "projekt", så jeg aner ikke hvor de har pengene til at filme og sende sådan. Øhm.. Men hvis man da alligevel ville kunne købe det, ville det nok alligevel ikke kunne købes for en sum penge man ville få mellem hænderne gennem et job ved siden af studierne, da der må ligge noget ved deres form for filming.
MEN hvis man endelig ville kunne købe koncerten, tror jeg selve copyrightet ville gøre det umuligt at lave kopier af filen.
Jeg tror det ville være..... et mere kompliceret projekt.
Mon ikke de vil have koncerten liggende i "arkivet" på den ene eller den anden måde.
Dato: 12-11-2008 17:30:00
Nummer: #11
Som Def/Rikke skrev på forsiden bliver koncerten fra 4. oktober lagt ud på Imelos omkring 15. november :D

Men så er det jeg lige vil høre ad, om den bliver lagt til download, eller bare til hurtigt gensyn??

Ved I det?? :)
Dato: 16-11-2008 17:30:00
Nummer: #12
* minus MAN
Dato: 17-11-2008 17:30:00
Nummer: #13
Måske kan jeg finde ud af at optage den, men kan ikke garantere noget.
Synes vi skal se, hvordan og hvorledes det bliver lagt op, når det bliver lagt op (forhåbentligt i dag), og så tage den derfra :)
Nummer: #14
#12 Jeg skulle nok kunne finde ud af det, eller få min bror til det. Han er grunden til at jeg kan finde ud af alt det der.. han er nemlig lidt en nørd xD
Nummer: #15
Åh Rikke og Kirstine, I ville være vores allesammens heltinder hvis I kunne det :D haha. Hvor ville det være FANTASTISK hvis vi alle kunne få den, som et enormt minde om noget enormt smukt :')

Men indtil videre er den der slet ikke :S
Dato: 18-11-2008 17:30:00
Nummer: #16
#15 Jeg ville også være min egen heltinde, hvis jeg kunne finde ud af det.

Men ÅHH hvor er jeg træt af at de ikke har sat den op endnu!!
Forfatter: NINAKAREN
Nummer: #17
Hey!

I er skam ikke til besvær overhovedet... det er jo derfor vi er her :-)

Vi skulle meget gerne være klar med Nephew i den uge vi går ind i nu, som også er ugen hvor vi viser Spleen og Veto fra dobbeltkoncerten i KB Hallen. Vi åbner for sluserne kl. 20.00 på iMelos.com

Koncerten med Nephew vil være tilgængelig i lang tid fra vi uploader, og vi arbejder på at kunne tilbyde den i forskellige formater og former.

Så nu sker der endelig snart noget - til glæde for alle Nephew fans.
Vi lægger også en række fede billeder op fra koncerten.

Tak for tålmodigheden. Du kan jo melde videre til alle andre Nephew fans.

Mvh/iMelos.com
Support

.. var det svar jeg fik tilbage :)
Nummer: #18
Fedt, Nina! FEDT FEDT FEDT! :D
Dato: 21-11-2008 17:30:00
Nummer: #19
# 17 ÅH hvor er det GODT! :D TAK Nina, tak, tak, tak! :D
Forfatter: NINAKAREN
Dato: 21-11-2008 17:30:00
Nummer: #20
jeg tror måske bevidst de ikke lægger den ind før Spleen og Veto koncerten er vel overstået.. Så mon ikke det blir i weekenden? :)
Dato: 22-11-2008 17:30:00
Nummer: #21
Jeg tror du har ret!
Desuden ligger der en stak billeder fra koncerten på iMelos under nyheder, hvis fiólk ikke skulle have opdaget det ;)
Dato: 23-11-2008 17:30:00
Nummer: #22
Det er fandme en fed side :D

Ja lad os se om vi er heldige i morgen :D
Forfatter: Kvamm-mig
Dato: 11-12-2008 17:30:00
Nummer: #23
Jeg synes det lød okay godt, det med at spørge om vi kunne købe den? XD

Men ja den er fed den side! haha :D
Dato: 14-12-2008 17:30:00
Nummer: #24
Så må der desværre meldes ud, at koncerten ikke bliver lagt op på Imelos.com alligevel.
Nephew selv har kommet med følgende officielle udtalelse:

Kære Nephew fan.
Nephew har besluttet at støttekoncerten i samarbejde med Kræftens Bekæmpelse, som blev afholdt 4. oktober og streamet live på iMelos.com, skal være en eksklusiv event til ære for dem som støttede arrangementet på selve dagen. Det vil sige, at koncerten for nærværende ikke vil være at se eller gense på iMelos.com. Der kommer dog til at ske spændende ting omkring Nephew i 2009, og iMelos vil sørge for at holde dig opdateret omkring eventuelle kommende live events og / eller VOD på iMelos.com. Nephew og iMelos.com takker for forståelsen.
Forfatter: Miss-Pinkness
Dato: 15-12-2008 17:30:00
Nummer: #25
Dejligt at vide, så man ikke venter mere forgæves.
Men hvor kunne jeg godt tænke mig, at høre/se det igen!
Dato: 16-12-2008 17:30:00
Nummer: #26
Synes det er langt mere acceptabelt end jeg selv ville kunne udforme!
At give den koncert sådan en identitet.
Det bevidner om en oplevelse fra og til hjertet. De fleste ting skal bevares som en følelse, der findes frem i de vigtigste øjeblikke for én selv.. og kan ikke genskabes af et gensyn.
Jeg vil ikke benægte at jeg selv intet ville have haft imod at se koncerten udefra. Men.. jeg er taknemmelig for at have set koncerten indefra.. og ikke bare indefra i Vega.
Sådan et øjeblik som d.4. oktober vil aldrig kunne genskabes. Det var en stort øjeblik, der nok skal vare ved!
0 1