Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0

Historie timen :)

Forfatter: Slettet bruger
Dato: 12-12-2008 17:30:00
okay, så jeg så dette i en anden klub, og jeg syntes det var ret sjovt.

så lad os prøve det her:

altså jeg starter med at skrive starten til en PAPA ROACH HISTORIE, og så skal i fortsætte, og sådan bliver vi ved :)
Nummer: #1
Jacoby sad en dag foran computeren, da han søgte på Papa Roach på google.

Til hans store forbavselse kom der en dansk side op. Rettere sagt så kom dette op:

Skum klubber - Papa Roach - Forside11. okt 2008 ... Papa Roach : ^^ er klubben for alle former for Papa Roach fans. ^^ vi er ligeglad med om du kun har hørt en enkel sang eller to eller om du ...

Jacoby fandt dette meget interessant og valgte at klikke ind på siden hvor han fandt...
Forfatter: braintickler
Dato: 13-12-2008 17:30:00
Nummer: #2
mig. ^^
Nummer: #3
LOL:)

Hvor han altså fandt CamoJohn, han tænkte:
"Hmm, han er da vidst nok en mærkelig én ham CamoJohn...?" (det gas)

Så han valgte at gå ind på hans profil og så at der øverst i hans profil tekst stod:

"I'm GAY! AND SO WHAT?!"

Jacoby blev forbavset,godt nok havde han fundet ham CamoJohn ret intereseret, bare ved at se hans bruger navn, men altså, et eller andet fandt Jacoby meget interessant ved denne GAY?

Jacoby følte sin indre bøsse, (endnu en gang, det gas) og besluttede sig for at kontakte denne CamoJohn...
Nummer: #4
i r gay.
Dato: 19-12-2008 17:30:00
Nummer: #5
jeg sys ikke at der er så meget historie i dine svar CamoJohn:)

Jacoby vidste ikke helt hvad han skulle gøre, men så fandt han ud af at lave en profil, hvor han hed et eller andet helt vildt random.
Dato: 27-12-2008 17:30:00
Nummer: #6
ILikePie.
Han begyndte at kigge rundt hos andre for at finde ideer til hans
profiltekst, men der var ingen med så syret en ide som ham.
Han sad i en 6 dage, dag og nat, og arbejde på den, den 7.
hvilede han.
Det var således:
Dato: 27-12-2008 17:30:00
Nummer: #7
at jacoby følte sig som en rock gud (som han også er) så de første 6 dage arbejdede han 'hårdt' og den sidste dag hvilede han (som camojohn skrev)

Jacoby begyndte d. 8. dag og der kom han til at kigge på TheNikki's profil tekst og så at hun havde skrevet alle de koncerter op som hun havde været til i tidens løb, og hvilke hun skulle være med til. Det syntes Jacoby var en smadder go' idé og kopirede fra hans ever all tour dates liste alle de koncerter Papa Roach har spillet.

"Wow" tænkte jacoby da der var omkring 1000 tourdates, og det var kun med Papa Roach, han gemte den, men da skum er lidt skod, kunne ikke en gang halvdelen være der.

Så han måtte prøve noget nyt....
Dato: 28-12-2008 17:30:00
Nummer: #8
Han valgte, fordi Danmark er så godt, kun at skrive dem fra
Danmark på profil siden og kiggede videre rundt omkring.
Efterhånden fandt han en masse underlige citater og valgte et
selv.
"Be the change you want to see in the world"
Han syntes det var så betagende at han begyndte på planlægning
af en ny concert med citatet som tema!
Dato: 17-01-2009 17:30:00
Nummer: #9
haha (hvor kom du på det fra?)

Så Coby valgte at touren KUN skulle foregå i DK, fordi han ville lære landet at kende. Men så fandt han denne Papa Roach klub inde på skum. "Hmm" tænkte han.

Så han skrev en besked til Camo John & The Nikki...
Dato: 26-01-2009 17:30:00
Nummer: #10
Haha, jeg er meget kreativ når jeg gider...

"Dear PRouch fans,
I'm deeply overwhelmed by your enthusiasm towards our ´band and I, on behalf of us all, is very grateful for your dedication to spread the word about us.
Therefor we have decided to host a special private concert.
You may invite any friends, mail or phone us with the names and numbers and we will make a guestlist.

Thank you for your time and efford once again, have a nice day."
Dato: 27-01-2009 17:30:00
Nummer: #11
(fed idé!)

så da Nikki og camojohn (navn?) kom på igen blev de meget chokeret.... kunne det virkelig passe at det var dem ? O.o

de snakkede sammen om det og valgte at give dem en chance så de skrev en liste tilbage med nogle random personer, omkring 5 havde de hver især valgt xD

Jacoby skrev derefter tilbage:

"thank you so much guys, we'll be in denmark at the 14th of february so we can hold 'valentine' together as fans as band, we're excited for the concert and hope that you guys will show up at "Lille Vega" in copenhagen at 8pm.

Yours Jacoby"
Dato: 06-02-2009 17:30:00
Nummer: #12
Sune. ^^

Jamen, vi tænkte... Vi må hellere gøre noget ud af det her.
Fandt en billig kro og begyndte at sætte op til et rigtigt PRoach party.

Så der var simpelthen lagt op til en rigtig vild fest.
Anlæg, lysshow, sprut nok til en hel by etc.
Dato: 09-02-2009 17:30:00
Nummer: #13
sune xD

da festen startede, regnede de faktisk ikke med at proach ville dukke op, så de festede bare løs.

pludselig fløj dørene op... og så ...
Dato: 10-02-2009 17:30:00
Nummer: #14
kom PAPA ROACH IND!
Nummer: #15
okay, så jeg så dette i en anden klub, og jeg syntes det var ret sjovt.

så lad os prøve det her:

altså jeg starter med at skrive starten til en PAPA ROACH HISTORIE, og så skal i fortsætte, og sådan bliver vi ved :)
0