Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0

Sv: Nogensinde konfronteret fremmede?

Forfatter: Læsterligeklø
Dato: 25-07-2009 18:30:00
Jeg møder sjældne gange Nephew fans på gaden.
Nogle har Nephew-cap på. Andre T-shirts. Og så sent som i dag kørte jeg forbi en bil der hørte "Police Bells And Church Sirens", meget højt, og med vinduerne rullet ned.
Tit får jeg lyst til at gå hen og snakke med personen, men jeg er for genert.
Hvad ville der ske hvis man gjorde det? Ingenting, right?
Var få sekunder fra at sige til manden der holdte i lyskrydset med vinduet nede og hørte "Poilce bells" at hans musiksmag var god. Men jeg kunne ikke få mig selv til det.

Mit spørgsmål: Har I prøvet at gå hen til en vildt fremmede, der tydeligt viser positivitet overfor Nephew, og snakke eller kommenterer personen?
Hvis nej. Kunne I finde på det?
Dato: 26-07-2009 18:30:00
Nummer: #2
#1, Ej hvor fedt! :D
Forfatter: FirstBloodHD
Dato: 26-07-2009 18:30:00
Nummer: #3
Ja!:D
Forfatter: Slettet bruger
Dato: 27-07-2009 18:30:00
Nummer: #4
Nej. Jeg tør ikke. Jeg er bange for, at de bider! :P Hahaha.. Nej.. Det ved jeg ikke. Det gør jeg ikke, men måske burde man? :P Jeg konfronterede selv nogle Metallica-fans, så mon ikke jeg også kan det med Nephew-fans? :P
Dato: 28-07-2009 18:30:00
Nummer: #5
Bare tænk på at hvis det går galt, så møder du dem jo aldrig igen:D (forhåbentlig! nepewfans har det med at mødes...Oo)
Dato: 29-07-2009 18:30:00
Nummer: #6
Jeg gjorde det næsten i dag!!
Jeg råbte sådan helt vildt højt da vi gik forbi hinanden:
"EJ EN NEPHEW FAN!"

Men hun fattede den vidst ikke..
En halv time efter så jeg hende igen, og jeg fik trukket mine venner med hen og gå bag ved hende, imens jeg talte om Nephew, LIDT højere end normalt! :P
Forfatter: Slettet bruger
Dato: 29-07-2009 18:30:00
Nummer: #7
#6 - HAHAHAHAHA!! Det minder mig også om jeg gjorde på et tidpunkt.
Dato: 30-07-2009 18:30:00
Nummer: #8
#7, Sådan! :D
Dato: 16-10-2009 18:30:00
Nummer: #9
Jeg så en gang en gammel dame med nephew jakke på gaden, I ved, sådan én man kan købe på gaffa, eller sådan noget.. så smilede jeg til hende og åbnede min jakke og viste hende min nephew t-shirt, som jeg tilfældigvis havde på den dag. Hun kiggede bare forvirret rundt, og stak af.

Tsk tsk.
Dato: 16-10-2009 18:30:00
Nummer: #10
Ej hvor sjovt :D
Forfatter: Miss-Pinkness
Dato: 24-11-2009 17:30:00
Nummer: #11
Jeg opdagede at en pige fra mit gymnasium havde citater fra Mexico ligger i Spanien på sin taske.. Jeg kunne ikke dy mig, så jeg sagde bare Nephew højt, da hun gik forbi mig..
Hun smilede bare og fortalte, at hun engang var en stor fan. Men det var kun dengang hun købte tasken. Hun hørte stadig Nephew engang imellem, men ikke så meget som tidligere.
Dato: 25-07-2009 18:30:00
Nummer: #12
Jeg møder sjældne gange Nephew fans på gaden.
Nogle har Nephew-cap på. Andre T-shirts. Og så sent som i dag kørte jeg forbi en bil der hørte "Police Bells And Church Sirens", meget højt, og med vinduerne rullet ned.
Tit får jeg lyst til at gå hen og snakke med personen, men jeg er for genert.
Hvad ville der ske hvis man gjorde det? Ingenting, right?
Var få sekunder fra at sige til manden der holdte i lyskrydset med vinduet nede og hørte "Poilce bells" at hans musiksmag var god. Men jeg kunne ikke få mig selv til det.

Mit spørgsmål: Har I prøvet at gå hen til en vildt fremmede, der tydeligt viser positivitet overfor Nephew, og snakke eller kommenterer personen?
Hvis nej. Kunne I finde på det?
0