Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0

Sv:

Forfatter: Ka-ri-na
Dato: 19-09-2009 18:30:00
Har i lagt mærke til at Simon synger SOM Courtney Love i albumversionen af GONG GONG , men TIL Courtney Love på videoen !!!

Der er jo forskel - SOM betyder at han drikker som Courtney (Kurt Cobains enke) ... og TIL betyder vel at han lytter til hende , altså til hendes band Hole .... ???
En væsenlig forskel - eller hvad ???

ALBUM VERSION
Sådan så får jeg mig lidt vin SOM Courtney Love, så får jeg mig lidt vin og gør mig til grin....

VIDEO VIDEO VERSION:
Sådan så får jeg mig lidt vin TIL Courtney Love, så får jeg mig lidt vin og gør mig til grin....
Forfatter: Læsterligeklø
Dato: 22-09-2009 18:30:00
Nummer: #2
Har ikke rigtig lagt mærke til det.
Det kan være jeg lige lytter igennem i løbet af dagen (:
Dato: 22-09-2009 18:30:00
Nummer: #3
Ja jeg vil jo også mene at SOM må være det rigtige , - for hun er jo altid godt påvirket - men alle jeg har spurgt om det har hørt TIL på video video ....
Dato: 19-09-2009 18:30:00
Nummer: #4
Har i lagt mærke til at Simon synger SOM Courtney Love i albumversionen af GONG GONG , men TIL Courtney Love på videoen !!!

Der er jo forskel - SOM betyder at han drikker som Courtney (Kurt Cobains enke) ... og TIL betyder vel at han lytter til hende , altså til hendes band Hole .... ???
En væsenlig forskel - eller hvad ???

ALBUM VERSION
Sådan så får jeg mig lidt vin SOM Courtney Love, så får jeg mig lidt vin og gør mig til grin....

VIDEO VIDEO VERSION:
Sådan så får jeg mig lidt vin TIL Courtney Love, så får jeg mig lidt vin og gør mig til grin....
0