Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0

Sv: Manga Snak & Diskution (Spoilers)

Forfatter: Slettet bruger
Dato: 07-10-2010 18:30:00
klubben om Manga.. så stort et emne, så lidt aktivitet.. er jeg den eneste som ikke orker rode rundt i alle mulige forskellige debatter for at snakke om feks. Bleach eller Naruto? Hvorfor ikke smide alle vores meninger, fortællinger, teorier, spoilers osv om forskellige mangaer ind her? :o)
og måske diskutere Animeer lavet over mangaer? snakke om animationerne, evt. fillers og seiyuus til de forskellige karakterer? Otaku time folkens >o<! Lets have a big Manga-talk here!
(Debat vil kunne indholde multi-spoilers fra forskellige Mangaer
Dato: 20-10-2010 18:30:00
Nummer: #2
Er den ??! Tell me more =D
Har set lidt AMVs med den og har overvejet den, da det er de samme som har lavet den som Air, Clannad, osv..
Er dog ikke begyndt på den endnu.
Hvor lang er den? Er den god?
Forfatter: flying
Dato: 20-10-2010 18:30:00
Nummer: #3
Jeg mener den er på enten 12 eller 13 episoder, så den er ikke så lang ^^ Der kommer dog en OVA til vinter XD

Den er vildt god! Den har en god historie, et godt plot med nogle fede overraskelser ind i mellem ^^ Og så forstår den at røre nogle følelser uden at den bliver overdrevet og plat. Jeg synes den har en super god balance mellem pjat og alvor ^^ Og så er introen bare super XD
Forfatter: Tolkin
Dato: 23-10-2010 18:30:00
Nummer: #4
Læste lige hvad i skrev og valgte at se Angel Beats...
Den var rent faktisk rigtig god ^_^
og som flying sagde, så er OP'en jo fantastiksk. Dog kan det siges at serien er lidt forvirrende i begyndelsen, men det forstår man når man har set den færdig.
Tak for anbefalingen flying! ^-^
Nummer: #5
Hmm har set opening.. virkelig smuk!
Tror jeg vil give den et skud.. nu når vi er igang med Animeer fra "Key" har nogle af jer så nogensinde set Clannad :3?
Nummer: #6
Jeg så Clannad for et stykke tid siden...
Den var også rigtig god og dejligt sørgelig (her snakker jeg selvfølgelig om et par scener i sæson 2 der ikke behøver at blive nævnt T_T) Hvad synes du/i om Clannad?
Forfatter: flying
Dato: 31-10-2010 17:30:00
Nummer: #7
Selv tak, det er altid sjovt at anbefale ^^

Men nu kan I jo anbefale Clannad for mig... Kender den slet ikke? Handler den om/hvad er godt?
Forfatter: George
Dato: 01-11-2010 17:30:00
Nummer: #8
#7 Clannad er en rigtig sød serie, den burde du helt klart se.
Og så er det en romance serie, men ikke på den der klamme uudholdelige måde.
Nummer: #9
#7 Clannad er en MUST SEE .. XD
der er to sæsoner, Clannad og ~Clannad After Story~ . Det handler om den her dreng Tomoya, og så nogle af hans venner, igennem mange år af hans liv.. nu skal jeg passe på ikke at spoile noget, men du skal helt klart se den!! .. Den har samme animations stil som Angel Beats ^__^ og den er bare vildt god, min absolutte yndlings shojo anime !
Nummer: #10
#9 crappy information X__X men altså der er de her forskellige piger som bliver forelsket i main karakteren også.. vil naturligvis ikke spoile om han ender med en af dem eller ikke, men det er sådan lidt "harem" uden det er irreterende..
desuden kan jeg godt forstå dem *__* Main karakteren er deeejlig~ xD
Dato: 02-11-2010 17:30:00
Nummer: #11
Ikke for at sige, at Clannad ikke har sine shojo moments, men Clannad er (så vidt de kilder jeg læste mig frem til) en Shonen/Seinen serie...
Dato: 28-11-2010 17:30:00
Nummer: #12
#9 er det det? det ville jeg absolut ikke kalde det, da det Hele handler om kærlighed. Den er inde for harem-genren da alle pigerne bliver forelsket i Tomoyo og så ser vi jo så hvem tomoyo ender sammen med i sæson 1 og sæson 2 efterfølger deres forhold og liv efter skolen.
- ret shojo aktigt i mine øre, men måske tager jeg fejl? Har du set serien (: ?
Dato: 28-11-2010 17:30:00
Nummer: #13
great, skrev forkert.. der hvor der står tomoyo skal der stå TOMOYA ..

eftersom tomoyo er en af pigerne som er forelsket i tomoya xD
Forfatter: George
Dato: 29-11-2010 17:30:00
Nummer: #14
Hvis det var en shoujo serie, så ville det nok nærmere være en hel masse drenge, der var forelsket i én pige.
Clannad er en seinen serie~
Dato: 07-10-2010 18:30:00
Nummer: #15
klubben om Manga.. så stort et emne, så lidt aktivitet.. er jeg den eneste som ikke orker rode rundt i alle mulige forskellige debatter for at snakke om feks. Bleach eller Naruto? Hvorfor ikke smide alle vores meninger, fortællinger, teorier, spoilers osv om forskellige mangaer ind her? :o)
og måske diskutere Animeer lavet over mangaer? snakke om animationerne, evt. fillers og seiyuus til de forskellige karakterer? Otaku time folkens >o<! Lets have a big Manga-talk here!
(Debat vil kunne indholde multi-spoilers fra forskellige Mangaer
0