Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0

Sv: Undskyld :-)

Forfatter: Wonderchild
Dato: 24-03-2011 17:30:00
Det er måske lidt meget at lave en hel debat for, men jeg vil gerne personligt undskylde at jeg bakkede ud af projektet så tidligt. Der har været nogle personlige problemer som har gjort at jeg har haft meget svært ved at have overskud til sådan et stort projekt. - Det kan alle jo sige, ja. Men jeg har simpelthen haft dårlig samvittighed de sidste dage.

Så undskyld crew, jeg vil meget gerne hjælpe til med mindre ting, hvis der bliver brug for det.
Nummer: #2
Nej, det ved jeg, det er heller ikke for at lyde som om at alt afhang af mig. Så uanset hvor meget det betød, har jeg det bedst med mig selv, ved bare lige at sige undskyld.
Nummer: #3
Det er måske lidt meget at lave en hel debat for, men jeg vil gerne personligt undskylde at jeg bakkede ud af projektet så tidligt. Der har været nogle personlige problemer som har gjort at jeg har haft meget svært ved at have overskud til sådan et stort projekt. - Det kan alle jo sige, ja. Men jeg har simpelthen haft dårlig samvittighed de sidste dage.

Så undskyld crew, jeg vil meget gerne hjælpe til med mindre ting, hvis der bliver brug for det.
0