Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0 1

Slettet

Forfatter: Slettet bruger
Dato: 01-01-1970 01:00:00
Slettet
Dato: 05-09-2005 18:28:00
Nummer: #1
Pas nu på, pas nu på. Ja, jeg syntes mange gange det er uretfærdigt. Specielt fordi at SKUM ikke overholder sin egen regel, om at SKUM første prioritere dem der er i deres målgruppe. Hvis det blev til total mudderkastning, og dødstrusler mm. burde det også være den over 20 der røg sig en tur.
Så er det jeg spørger hvorfor diverse folk på politik-debatten stadig er der?

For mig handler det her mere om liberalistiske mods, som opfører sig højst upassende, og ulige.
Når der er optakt til mudderkast, så er det mod'en der bringer debatten tilbage på sporet. Ikke ham der smider brænde på bålet.
Dato: 05-09-2005 18:30:00
Nummer: #2
#1 Ja, jeg er helt enig med dig. SKUM mods er alt for liberal-venlige.

Og tjek lige mit nye alias, i indlæg #3 :D
Dato: 05-09-2005 18:30:00
Nummer: #3
hehe
Dato: 05-09-2005 18:31:00
Nummer: #4
LOOL,kunne ikke lade være :D
Dato: 05-09-2005 18:18:00
Nummer: #5
du får præcis samme behandling som alle os andre. Det er dig selv, der ser dig som en syndebuk. Prøv lige at læse dine egne indlæg, med et par objektive briller på.
jeg synes ikke det er skidesmart af dig, at kalde alle der er uenige med dig for ultraliberalister. (hvilket, når det drejer sig om dr, helt sikkert ikke er tilfældet)
jeg synes det er fuldt berettiget at du har fået den mail.
Dato: 05-09-2005 19:15:00
Nummer: #6
#5 Men hvis du så også gennemlæser ALLE mine indlæg, ville du opdage, at SKUMs moderatorere (specielt Ablabab), har udset mig som syndebuk, sletter hvert 2. af mine indlæg, og giver mig ALT skylden for opstående mudderkastninger.
Dato: 05-09-2005 19:16:00
Nummer: #7
Og desuden, så fatter jeg ikke at SKUM red. "truer" mig med at udelukke mig fra SKUM :P
Faktisk, så var det direkte DUMT af mig, at komme ind på SKUM igen!
Forfatter: Nerdds
Dato: 05-09-2005 20:06:00
Nummer: #8
Hvis du mener, at folk sviner dig til i debatterne, skal du være velkommen til at tage screenshots af de pågældende indlæg og sende dem til skum@dr.dk

Så vil redaktionen sørge for at uddele advarsler til de brugere, det drejer sig om. Fordi selvfølgelig gælder reglerne for alle.
Forfatter: DivineGod
Dato: 05-09-2005 20:11:00
Nummer: #9
DennisL : Som #8 skriver så bør du tage screenshots af ting du mener er imodstrid til SKUMs regler og sende det ind. Du har tidligere brokket dig, og tidligere er du også blevet opfordret til netop det samme.
Det kan virkeligt ikke være SKUMs skyld at du ikke kan forstå noget, første gang det bliver sagt.
Dato: 05-09-2005 20:17:00
Nummer: #11
#8 i denne debat er næsten kopi af #3 i denne...

Og se din egen #4, DennisL...
Forfatter: Rada
Dato: 05-09-2005 20:22:00
Nummer: #12
Hej Dennis.

Du er ikke alene om at blive udpeget af SKUM Redaktionen til øjeblikkelig udslettelse.
SKUM's redaktion er nemlig sammen med USA's regering om en konspiration, som handler om at få alle venstreorienterede rødpølse-kommunister til at forsvinde, så de sammen kan overtage verdensherredømmet.
Du er ikke alene. Gå til modstand! Ungeren er og blir...!!!

Nå, ikke?

Jeg kan godt forstå at det er surt at få sådan en advarsel fra redaktionen, men du må se det som en chance for at kunne tilpasse dit sprog til de mere modne diskussionspræmisser som SKUM ønsker at fastlægge i Politikdebatten, og dermed kunne nå ud til flere mennesker.
Der er jo ingen der gider at tage dig alvorligt, hvis du går rundt og smider dig om med øgenavne som "Nazisvin" - Det er præcist lige så slemt som at diskriminere mod feminister, kommunister, og hvad-ved-jeg.
Du ved i virkeligheden ikke om "Ham der startede det først" (Børnehave, anyone?) ikke også fik en lige så slem - eller enda slemmere - advarsel som dig.
Du ved det ikke, fordi vi på skum har en streng regel om ikke at udstille eller diskriminere mod folk. Denne regel holder vi kraftigt fat i, også når vi (moderatorer) rydder op i debatterne, eller når redaktionen uddeler pegefingre til folk som ikke har opført sig hensynsmæssigt i debatterne.

Du må også forstå, at det ikke er hele SKUM community som skal diskutere på lige fod med dig - Men dig der skal diskutere på lige fod med SKUM community. Verdenen er ikke baseret på dit ego, og det må du tage i betragtning.

Når jeg siger dette, vil jeg også gerne fremhæve at størstedelen af moderatorerne - modsat mig - har venstreorienterede politiske holdninger, og at din påstand om at SKUM skulle være højreorienteret dermed falder i grus.

På forhånd tak.
Forfatter: Vermin
Dato: 05-09-2005 20:26:00
Nummer: #13
forstår ikke hvordan du kan kalde det en trudsel, når de starter med at sige det er em ADVARSEl :S
Dato: 05-09-2005 20:38:00
Nummer: #15
For lige at gnide salt i såret, eller hvad man skal sige.

Du er ikke unik. SKUM skriver ikke mails til brugere medmindre der er en god grund til dette. Det kan være vundne konkurrencer eller som i dette tilfælde en advarsel.

Hvis du havde håbet på en rigtig trussel fra SKUM så har du fået en lang næse. SKUMred har ingen interesse i hvad du synes. Kun den måde du opfører. Og det er især kun når du opfører dig skidt.

(Der er enkelte tilfælde hvor det at opføre sig godt bliver opdaget af SKUMred, og det er ved moderator udvælgelser.)

Som andre også har skrevet: Tag ansvar for egne handlinger. Vær en mand.
Dato: 06-09-2005 15:56:00
Nummer: #21
Slettet svar
Forfatter: Pao
Dato: 06-09-2005 16:07:00
Nummer: #22
Det holder jo ikke det der... Jeg har flere gange fået overtegnet mit lærred (Thank God, for den "slet alt af bruger..." kanp) og spammet min Gb, men de pågældende brugere har stadig en profil???

Måske har DennisL brugt et grimt sprog, og ja, der skal være plads til alle. Men så skal der også slåes ned på ALLE!

-Pao
Dato: 06-09-2005 16:14:00
Nummer: #23
Hvis I ikke føler at jeres Email til SKUMred bliver taget seriøst nok. Så gå igennem en moderator. Skriv en besked med link til steder og andre beviser.
I må gerne klikke på udråbstegn udfor indlæg I mener overtræder regler, faktisk burde det næsten være en pligt.

Grunden til at det kan være godt at gå igennem en mod. er at vores vej til SKUMred er kortere.

At brokke sig i denne debat og i andre hjælper meget mindre end I lige går og tror. (især at poste indlæg som ingenting har med debatten at gøre).

Så en opfordring:

Anmeld med udråbstegnet.
I grovere tilfælde tilkald en moderator og nok også SKUMred.

Så letter i jeres egen frustration, skulle jeg mene.
Dato: 06-09-2005 16:36:00
Nummer: #25
#24 : Jeg slettede dit indlæg fordi det ikke hører til i denne debat. Dette er ikke en debat til anmeldelser eller lignende.

Så kunne du skrive til en anden moderator. Der er omkring 20 af os. Men skriv en besked!
Dato: 06-09-2005 16:42:00
Nummer: #26
#20: Du kan heller ikke forvente at blive taget alvorligt når du "truer" andre brugere med at "inkludere dem i det brev du har tænkt dig at skrive til redaktionen."

Og det er en trussel jeg rent faktisk har set fra din side.

Anmeld indlæggene, og så kommer mods til så hurtigt som muligt.
Dato: 06-09-2005 16:43:00
Nummer: #27
Jeg truede ikke. Jeg sagde at de var med i min liste, og det kom det lort de i fremtiden sagde også.
Dato: 06-09-2005 17:21:00
Nummer: #28
#18 Jeg laver ikke om på sandheden - men bruger tørre facts ;)
Jeg mener at du er uegnet som moderator, når du bare går og sletter indlæg, som det passer dig. Og det var tilfældet i bla. denne og denne debat.
Og hvorfor? Jeg brugte en sober tone, i de fleste af de indlæg, som du slettede. det kan JEG huske!
Og hvorfor kaldte jeg dig "sadist" (hvilket jeg faktsk ikke gjorte - men hentød kun til at d uvar det)? Jo, det var fordi at du "undskyde" dig med, at det var "lovligt" at halshugge høns!

#19 Nå ikk'? :S
Men sæt nu at jeg, med JERES nedskrevet lov på min side, sender nogle screenshots og lign. til jer, "pænt" blev afvist, for det var jo bare min skyld. Jegt kunne bare lade være med at smide brænde på bålet. Eller hvad?

#22 Hvorfor laver du så ikke bare dit lærred om, så det kun er dig selv der kan "tegne" i det? Og "blocker" de brugere, som spammer din GB? Det ville jeg da gøre - også selv det resulterede i at jeg var tvunget til at glo på deres profiler, hver gang jeg var i vennelisten.
Dato: 06-09-2005 18:28:00
Nummer: #29
"...at man kan diskuttere seriøst" Det lyder da ikke som om du diskuttere seriøst når du sviner andre til, selvom de startede "div. mudderkastninger".
Tror du ikke at de andre som sviner folk til får advarsler? Du er jo nok ikke den eneste.
Dato: 06-09-2005 19:18:00
Nummer: #30
#29 Jeg har også indrømmet op til flere gange, at jeg ikke selv er for perfekt, når jeg bliver svinet til. Jeg kan sagtens også selv komme op, og begynde at bruge div. skældsord.
Men jeg tror næppe, at dem der svinet mig til, også har fået advarsler.
Dato: 06-09-2005 21:57:00
Nummer: #31
#30: Igen ved du rent faktisk ikke, hvordan redaktionen forholder sig til den slags - det er ikke alle brugere der opretter debatter når de får tilsendt advarsler.

Skums redaktion søger - også gennem moderatorerne - et jævnt, rart og åbent community. Det vil altså sige, at subjektivitet ikke forekommer.
Dato: 08-09-2005 01:42:00
Nummer: #32
Hvilke tørre facts?

Du har da ikke fremført noget bevis for noget som helst.

Dokumentation udbedes - måske du skulle gøre det til en vane at tage screenshots af dine indlæg, så når de er slettet, akn dokumentere de er sobre.

Sjovt nok tror jeg mere på ablabab end dig med den erfaring jeg har med din "debatstil" i vegetarer i filosofi og religion.

Folk som i den skriver nogen velformulerede og sobre indlæg som modsvar til et af dine sjældne indlæg som ikke indeholder vrede beskyldninger til højre og venstre, men et forsøg på argumentation.

Disse bliver så totalt svinet til af dig bla. muddertrold, som også reagerer på det.

Gangsta-kylle: Vi har kaldt dig forskellige ting, men jeg har altid redegjort for det og udstillet dine fejlagtige forestillinger indtil flere gange med spørgsmål (du ikke klart har kunnet svare på) og dokumentation og argumenter - det er vist kun i dit eget hovede dette ikke er foregået.
Dato: 08-09-2005 17:14:00
Nummer: #33
#31 Jeg ved jo ikke hvad i beslutter hos SKUM-red., når i ikke offentliggøer det i beslutter ;)
0 1