Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0 1 2 3

Tidligere brugernavne?

Forfatter: Slettet bruger
Dato: 16-08-2006 14:03:00
Lidt for sjov... Nu er der jo debat om definitionen af det perfekte brugernavn, hvad ens nuværende brugernavn betyder, men nu synes jeg det kunne være sjovt at høre hvad du har haft af brugernavne gennem din tid på SKUM. Tidligere brugere gælder også.
Du må også godt fortælle hvorfor du hed det, og hvorfor du alligevel skiftede.

Selv synes jeg at kunne huske mit første navn var kotis. Dernæst havde jeg hvist også navnet Mr-Malakian, gæstenavnet Frk. Æble (det var dengang man kunne skrive som gæst i alle debatterne), og lige inden Giesji hed jeg LøsningsLos.
kotis var noget jeg fik opsnappet fra Den 13 Kriger, som skulle hele sår. Mr-Malakian hed jeg en del steder på daværende tidspunkt, og skyldes jeg var Daron Malakian (SOAD) fan, og Frk. Æble... ja, min daværende kæreste var overbevist om mit hår duftede af æble.
LøsningsLos klingede generelt bare godt, og det navn er også årsagen til min hund i hundeparken kom til at hedde Los, da jeg lige akkurat havde skiftet til Giesji da jeg oprettede den. Løsnings Los er også senere blevet en figur jeg har tegnet.

De mange skift har udelukkende været fordi jeg længe har haft en trang til at skifte navne, fordi jeg ofte får masser af idéer til navne. Men til sidst besluttede jeg mig for et fast, som nu er Giesji.
Dato: 17-08-2006 14:14:00
Nummer: #1
Jeg har før heddet Pixi777
Men en trykfejl i en anden tilmeldelse, gjorde at jeg nu hedder Pixi7777.
Aller først hed jeg philiphansen, men, det blev lidt for kedeligt, dér havde jeg heller ikke fået min hund; Pixi, og havde derfor ingen mulighed for at komme på navnet...?
Forfatter: Spinner
Dato: 18-08-2006 15:27:00
Nummer: #2
Jeg har faktisk aldrig skiftet brugernavn..
o.O
Forfatter: Spinner
Dato: 18-08-2006 15:28:00
Nummer: #3
Eller jo, jeg ændrede engang mit navn fra 'spinner' til 'Spinner', men det er jo ikke rigtig et nyt navn.
Forfatter: Fimpe
Dato: 18-08-2006 16:52:00
Nummer: #4
Engang havde vi et eller andet flip med at lave en ekstra profil der alle hed noget med en fisk på "åse".

Det startede da Hygska havde en dårlig stavedag på chatten og til sidst skrev noget a la: "Argh, jeg staver jo som en åse tun!". Alle tiders stavefejl...
Så oprettede hun en profil der hed Åse-Tun. Vi blev efterhånden ret mange åser på chatten. Jeg hed ÅseKaviar. Kan ikke huske de præcise stavninger, for det er efterhånden nogle år siden.

Jeg har også haft en fællesprofil med Passiv - min daværende kæreste - der hed FimpePassiv (meget opfindsomt) og som blev brugt da jeg besøgte ham i Esbjerg og vi begge ville være på chatten...

Men denne profil har altid heddet Fimpe og det vil i hvert fald aldrig blive ændret...

//Karmapa tjenno//
Forfatter: Hygska
Dato: 18-08-2006 23:14:00
Nummer: #5
#4 - Det var nu Åse (Passiv) der skrev "Argh, jeg staver som en åse tun", og derfor også ham der hed åse-tun: Jeg var åse-makrel.... :P
Forfatter: Fimpe
Dato: 19-08-2006 00:04:00
Nummer: #6
Hmf... så husker jeg jo totalt forkert... Men spas var det i hvert fald...

//Karmapa tjenno//
Forfatter: Ganschwann
Dato: 19-08-2006 08:49:00
Nummer: #7
På min første bruger hed jeg Emillis (jeg vidste ikke hvad jeg skulle hedde, og da jeg nu hed Emil, fandt jeg bare på det) :S
På min nuværende bruger, startede jeg med at hedder sulfofyr. Det syntes jeg lød lidt sjovt. Så på et tidspunkt ændrede jeg det til KONG_SULFO i en kort periode, fordi jeg ville tage magten over hele verden. Så hed jeg sulfofyr igen, og et stykke tid efter, ændrede jeg det til seno. Jeg sad og kedede mig, og så lige pludselig, fandt jeg bare på det. Men da jeg så fandt ud af, at det betød kvindebryst eller sådan noget, på italiensk (;S), ændrede jeg det til Pjews, som jeg hed i hundeparken. Senere, da jeg blev træt af det, ændrede jeg det til DenMystiske, men det holdt kun et par dage så vidt jeg husker. Så ændrede jeg det til Sjuskefætter, for det lød da herrenice xD. En måned efter (vil jeg tro) ændrede jeg det til Ganschwann, som jeg har heddet lige siden, og det synes jeg er et perfekt brugernavn til mig :)
Forfatter: Erbans
Dato: 24-08-2006 03:38:00
Nummer: #8
Jeg har siden (SKUM-)tidernes morgen, ikke skiftet navn.

Det vil sige at jeg på et tidspunkt hed Erban©®, fordi min daværende kæreste mente at det var en god ide, men det er stadig i afdelingen af navne-man-godt-kan-genkende.

Jeg har dog, gennem tiderne, haft utallige ekstra profiler.
Nogen mere åbenlyse (Erban2, Erban.dk), og nogen mere skjulte.
Grundenene til disse profiler, har været mange. Nogen for at tage pis på folk, ved at komme ind med en anden profil, for at lave lidt sjov i gaden, og andre for at teste ting, da jeg var moderator, som man ikke kunne med en moderator profil.

Mit alias er også Erban, fordi jeg stadig holder på, at man ikke er et hak mere anonym på internettet, end man selv ønsker at oplyse (for den almene bruger af en hjemmeside).
Folk der begynder deres profil med "Hej. Jeg hedder Camilla, er 17 år gammel og bor i Gundsømagle", lægger selv op til at de bliver genkendt.

Fordelen ved mit bruger navn er, at folk jeg har snakket med i de sidste ti år, stort se kun kender mig under navnet Erban, så jeg vil stadig kunne blive genkendt, men stadig er der ikke mange der kender mit rigtige navn, så det er stadig ikke offenligt hvem jeg egenligt er.
Forfatter: Jadore
Dato: 09-09-2006 14:16:00
Nummer: #13
Da jeg blev medlem (og det er godt og vel 2 år siden)
hed jeg ZmiiiLe. Hold kæft hvor er det are grimt og latterligt.
Så har jeg heddet ting som;
_pandaa

{Jamaica}
Forfatter: Giesji
Nummer: #14
Og Läkerol.
Dato: 09-09-2006 17:40:00
Nummer: #15
Jeg har heddet så meget at det er umuligt at huske det hele, men nogle få udpluk er:

{LiinoMiino}
LiinoMiino
KunAnneOgMads
MeoNeaAllie
Kiss-xD
Larisa
Lasira

{LiinoMiino} var fordi jeg godt kunne lide at rime og fordi mit navn starter med Li. Mere er der egentlig ikke i det.
Grunden til at jeg fjernede de to tegn bagved og foran brugernavnet, så det blev til LiinoMiino var, at en noget ældre bruger her på stedet mente at det så barnligt ud xD

KunAnneOgMads var i en periode med Tv3-serien "Paradise Hotel" hvor der som bekendt var de her to personer Anne & Mads.

MeoNeaAllie var egentlig bare hvor mit og 2 veninders kælenavne var smækket sammen. Ret barnligt, men whatever?

Kiss-xD hed jeg i en meget lang periode, men så dukkede der pludselig en pige op der begyndte at chikanere mig uden grund og på en eller anden måde vidste hun alle mulige personlige oplysninger om mig som hun gav til alle mulige andre SKUMmere, så jeg slettede profilen da jeg simpelthen ikke gad mere.

Senere fik jeg mig så en ny profil kaldet Larisa, men en anden SKUM-bruger kom en dag til at kalde mig Lasira, og da jeg synes bedre om det, blev det for fremtiden sådan at mit brugernavn var Lasira.

//Linnea
Dato: 10-09-2006 14:03:00
Nummer: #16
Først hed jeg Kine-xD
Faktisk min første profil helt tilabge i 2oo3, bliver kaldt Kineh, idag.

Har heddet AMERICANA
Hvorfor ved jeg ikke jeg synes bare det lød ondsvagt. Derfor x'D Min norske & Svenske profil, hedder det stadig x'b

Nu hedder jeg så Tortuga.
Fordi jeg elsker Pirates of the Caribbean, og så skulle der være noget derfra q;
Dato: 10-09-2006 15:26:00
Nummer: #17
Har heddet Evalil hele tiden, for det kalder mine storebrødre mig og kan ikke skifte det ud (det er heller ikke noget, der er nødvendigt) for jeg ved ikke hvordan (; ...
Dato: 10-09-2006 16:24:00
Nummer: #18
Har altid heddet Bobblu o.Ô
Forfatter: SystemFailure
Dato: 11-09-2006 12:44:00
Nummer: #19
Puha. Mit første brugernavn for meget længe siden var Mario-N. Mario er navnet på Nintendos frontfigur, og N stod for Nintendo. Men den profil er væk i dag. Så blev det til:

The_Matrix
Master_of_Manga
Reconstructed
[WR)Shinigami

Så skiftede jeg til SystemFailure, et utrolig uoriginalt navn, der understreger hvor mainstream jeg er.
Så skiftede jeg i en periode til NintendoCoLtd, men det var visse folk ikke så glade ved, og da skiftede jeg tilbage til SystemFailure. Mainstreamness for life (:
Forfatter: vale
Dato: 11-09-2006 19:24:00
Nummer: #20
Hed først valdeemma. Navnene på mine to (nu døde) marsvin. Så var der en som kaldte mig vale, og så skiftede jeg navn.
Forfatter: frankly
Dato: 13-09-2006 21:50:00
Nummer: #21
min første bruger hed AK91. det hed den, fordi mine intialer er A.K. og jeg er ført i 1991. opfindsomt, >_<.

erfter den oprettede jeg denne. den startede med at hedde minimælken, hvilket jeg virkelig ikke aner hvorfor. derefter hed den RidderGilse. jeg spillede hundeparken på det tidspunkt, og der hed min hund Gillie og var med i en leg, hvor den var ridder. derefter hed den VonGilse, efter et billede jeg fandt på google. så blev det til [Gilse), som jeg blev kaldt på det tidspunkt. så blev det til [Ymertun), fordi en af mine venner kaldte mig det. så blev det [Voodoo), fordi jeg var vild med det ord på det tidspunkt. så skiftede jeg til [Ymertun) igen. så blev det Deguiser, fordi jeg synes, det lød småmystisk og så ville jeg gerne have et nyt navn.
nu hedder jeg så maage, og det er der ikke rigtig nogen grund til.
Forfatter: Entusiastisk
Dato: 16-09-2006 21:56:00
Nummer: #24
har aldrig skiftet... men cwl er mine ínitialer...
Forfatter: Malten
Dato: 19-09-2006 16:01:00
Nummer: #27
Jeg har kun ændret en lille smule på mit brugernavn. Jeg startede nemlig med at hedde starbiwan med lille S, men så ville jeg ændre det til Starbiwan med stort S. Der var bare det at da jeg skrev Starbiwan som nyt brugernavn, sagde den at, der allerede var en som hed det - og det passede jo også, for jeg hed jo starbiwan, og åbenbart kunne den ikke kende forskel på, om der var stort eller lille S. Så jeg lavede mit brugernavn om til Starbiwann (to N'er), så jeg bagefter kunne lave det om til Stabiwan.

Og det er vel det samme - starbiwan, Starbiwann og Starbiwan. Er det ikke?
Forfatter: llline
Dato: 19-09-2006 18:48:00
Nummer: #28
jeg har heddet mange forfærdelige navne.
mange af dem husker jeg slet ikke, da det er ved at være 3 år siden, men kan da huske et par få.

jeg oprettede profilen med navnet "Løget" (i en alder af 11).
hvorfor jeg valgte et så underligt navn, det ved jeg faktisk ikke. men det var noget med at min bedste veninde hed "Blomkaal" og så skulle jeg jo også hedde noget i dén dur.
nøj hvor nogle grinagtige navne.
senere blev det så til navne på idoler og sådan noget. Janis_Joplin husker jeg ihvert fald.
I godt og vel et års tid har jeg så heddet Colombe (som betyder due på fransk), men for ikke så længe siden fik jeg nok af dét.
nu er det bare yayness. og dét navn er der vel ikke så meget at sige om.
Forfatter: H1N1
Dato: 20-09-2006 16:34:00
Nummer: #29
årrrrh fler 1000sender! milioner! trilliater! kokasselioner! eller nej faktis kun 1 og det er...(spænding)...(trommelyde)...(folk der råber op)............skal jeg holde jer hen længer?..............HUNDEN-MADS!!!!!!
Forfatter: Coffeecat
Dato: 20-09-2006 18:11:00
Nummer: #30
Jae, først hed jeg Miss-Deluxe, nu hedder jeg Miss-Sparrow, og snart skifter jeg navn til noget jeg synes meget bedre om! ;D
Forfatter: RandyRhoads
Dato: 07-10-2006 22:41:00
Nummer: #31
Blackstranger.

Peace.
Forfatter: Giesji
Nummer: #33
Jeg har næsten altid heddet Gimse, indtil jeg for nylig skiftede til katrineKAIZER. Kaizer, fordi jeg er fan af kaizers orchestra.
Dengang alle var med i klaner, hed jeg forskellige ting foran gimse.
Dato: 09-10-2006 21:44:00
Nummer: #35
har haft en del forskellige så kan ikke huske dem helt. De fleste var pænt latterlige.

Øhm men det kommer sig af at jeg er ekstemt dårlig til sådan noget :p

KAn huske at jeg i starten hed mini-reje: ved ikke hvorfor. Derefter har jeg haft en hel masse navne som jeg ikke erindre.
Mit navn som jeg har lige pt kommer fra en bog. Som er ret god. Igen er det fordi jeg er så uopfindsom :p
0 1 2 3