Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0

Slettet

Forfatter: Slettet bruger
Dato: 01-01-1970 01:00:00
Slettet
Forfatter: Giesji
Dato: 02-09-2006 11:32:00
Nummer: #1
Og hvordan gik du ind på den side? Med din computer?

Du skal gå ind på siden via. din telefon, med gprs/wap og så skulle den gerne downloade det af sig selv
Forfatter: Erbans
Dato: 02-09-2006 16:37:00
Nummer: #4
#3:

Det er ikke en tynd debat, for der er intet at debattere.

Hvad skulle amn debattere? Om teenagere er for glade i kagen, til at kunne downloade en ringe tone?
Dato: 02-09-2006 16:51:00
Nummer: #8
Og det er den eneste rettelse? Imponerende.

En tynd debat skal være en DEBAT før den kan være en tynd debat.
Denne er ikke tynd, den er bare udebaterlig.
Men hey.. det kom jo også fra knægten der ikke kan finde ud af at debatere, og kun finde ud af at kalde alt der ikke tiltaler ham for "tyndt".
Forfatter: 1120566
Dato: 02-09-2006 16:52:00
Nummer: #9
for så er man nemlig med i hulen, hvis man kan være med til at nedgøre andre debatter for deres manglende indhold, fejlplacering, dubletering, tyndhed eller ligende.. For det gør folk der ved hvad en rigtig debat jo, så det giver status at tale alle de andre efter munden.

HINT HINT!
Dato: 02-09-2006 20:30:00
Nummer: #12
#10/11
Ja, der er ikke det jeg ikke kommentere. Jeg kommentere ALT, og sviner folk (for hundehoved er nemlig det værste skældsord hidtil) helt uopfordret.

Hvis du lagde mærke til det, har kommentere jeg ikke alt, og når jeg gør, er det ikke nødvendigvis nedgørende. Jeg variere i hvert fald mere mellem "nedgørende" og neutralt en del bedre end du gør. Så meget kan jeg da sige.
Men hey.. Se endelig hvad jeg har skrevet. Kun en idiot vil ikke have det i bagtanken, at jeg nok kaldte din søde ven disse ting af en grund.. Nemlig at din ven også var en idiot overfor mig. Men jeg er åbenbart den eneste, der ikke må udtrykke mig på trods af jeg bruger noget så sindrige og slemme ord som "hundehoved" og "snothvalp" som simpelthen får øjnene til at svige bare af at læse dem, og munden til at brænde bare af at udtale det.

Ej.. Nu igen kørte du debatten af sporet. Det er du sq god til.. som en af de få ting, vel og mærke.
Dato: 02-09-2006 20:42:00
Nummer: #13
nu havde hun jo bare skrevet noget i en debat og så lige pludeselig kommer du som du plejer og overfalder de nye skum bruger!

Og selvom hun nu havde sagt noget, så kan du jo lige som prøve at være den fornuftige og lade hende være,
for nu er du jo os den største af jer 2,
så du kunne måske lade det være ikk?
og du skiver jo os selv til hende at hun ska overholde skum reglerne, men det gør du vel ikk selv når du sviner andre til vel?

det er da dobbelmoralsk igen?
at sige til en anden man ikk ska overholde reglerne og derefter ikk gør det?
men gider ikk ødelægge debatten.

så synes bare du ska lade vær mede dømme folk sådan som du selv ville dømmes.
Dato: 02-09-2006 20:46:00
Nummer: #14
#12 Det var dig det begyndte at svine mig til bare fordi jeg skriver noget i en debat som du ikk lige sys var oka. og hvis der er nogle som er en idiot her så er det vist dig. du ska ikk gå og svine folk til bare fordi du tro du erså sej. så prøv lige at tale ordenligt til folk. for vi/jeg gider ikk høre på det mer. du ska heller ikk begynde at svine min ven til.
Dato: 02-09-2006 20:48:00
Nummer: #15
Ærlig talt!
Er det ikke ret langt ude at I (Fellow og Geisji) holder en debat oppe, med et nærmst privat skænderi, I kan have i jeres gb?
Dato: 02-09-2006 20:51:00
Nummer: #16
12#
Ja lige da jeg fik skum,
kan jeg huske at jeg fik et meget dårligt indtryk fordi du svintet folk konstant til, og det ved jeg at jeg ikk er den eneste her inde der synes at du ligesom angriber folk.
fordi de laver en debat lidt forkert eller noget..
men hey.. måske er det noget du ikk kan gøre for!
Dato: 02-09-2006 20:54:00
Nummer: #17
15#
jo du har ret..
men synes stadig ikk det kan være rigtigt at uandset hvårnår, hvordan, og hvorfor man gør ting så ska hun altis kritisere alt og alle og det er vi her inde på skum trætte af!
og tro mig, jeg er ikk den eneste der synes det.
Dato: 02-09-2006 21:15:00
Nummer: #18
Og jeg har lagt mærke til lige siden jeg fik skum, at du var ude efter de nye bruger, og de sku bare svines til af dig.
og jeg er i hvert fald ikk den eneste der synes det, har talt med mange du havde sagt grimme ting til.

og som du selv sagde til min ven,
at når du selv havde fået skum var der nogen regler som du selv skal overholde!!
og det kan vi jo alle se du ikk gør!
man kan jo selv kigge i min vens gæstebog hvor du sviner hende til.

og hun reagere nok på den måde fordi at du sviner hende til, og taler på den måde som du gør.
og det giver ikk lige frem respekt at du taler som du gør, og er sådan mod de nye bruger på skum!
det er jo ikk så fedt at være på en chatside hvor man bliver svintet til af sådan nogen som dig, det kan godt være du selv finder det morsomt men det gør vi andre ikk så stop det pjat!!!
Dato: 02-09-2006 21:27:00
Nummer: #19
Jeg må sige at denne "debat" handler meget om, hvordan man får ringetonerne hentet, yes yes!!

Dato: 02-09-2006 21:32:00
Nummer: #20
19# sorry:D
Dato: 02-09-2006 21:38:00
Nummer: #21
Du er god til at pege fingre. Er det bare for at flytte fokusset fra dig selv?

Jeg håndhæver aldrig reglerne ang. tilsvining, medmindre vi taler chikane (så håndhæver jeg loven istedet). Så næ.. Dobbeltmorale er det sådan set ikke helt.

Nej. Det er forkert.
Jeg startede med at fortælle dig om hvordan man begår sig i en debat. Jeg startede ikke med tilsvining, medmindre du er meget nærtagene (hvilket du tilsyneladene er, da du flippede ret hurtigt ud over ingenting). At plabre med dit "jeg bestemmer selv hvad jeg gør!" på trods af du ikke bestemmer over reglerne, vil jeg nu ikke kalde nybegynder uvidenhed, eller helt uskyldighed fra din side.

Det har du fuldkommen ret i. Men debatten burde slettes anyway..

Nu skal du ikke spille hellig lille dreng. Det er altid dig der ligger op til diskution, og debatterne køre af sporet. Det er i hvert fald mindst 2 gangen jeg har oplevet det med dig.
Hvis I børn virkelig ikke kan håndtere en smule kritik, og opfatter det som direkte "tilsvining" er I simpelthen for nærtagene. Det er let at pege fingre af mig, og kalde mig den store slemme onde person, men du skal ikke tale om dobbeltmorale hvis du vil tale ned om mig, før du selv retter dine egne fejl.
Hvis du har et problem med måden jeg formulere mig på, og opføre mig på på nettet, så fair. Det er ikke mit problem, da en 13 årig knægt under mit niveaus mening ikke har den store betydning i min underbevidsthed, men ER det et problem, hvorfor kan du så ikke bare ignorer det jeg siger og gør, istedet for selv at gøre mit trick efter og ødelægge en hel debat med sidespor, og forsvarskritik bare fordi jeg skriver noget der hentydes til dig? Det er jo dig der holder den kørende, og jeg er sådan set ligeglad. Det er dit valg om du vil kopiere de fejl du mener jeg har.

Og den lader vi så stå lidt.
Forfatter: Mixle
Dato: 02-09-2006 22:17:00
Nummer: #23
Anmeldt: Debatten er kørt af sporet og har udviklet sig til et privat skænderi mellem 2 SKUM brugere. Debatten er desuden tynd og udebatérlig.
Dato: 02-09-2006 22:39:00
Nummer: #31
#30 okay, tænkte på at gøre det samme...men i stedet for Fimpe, så til Finklestein...men godt du har anmeldt den personligt til hende...
Dato: 02-09-2006 23:21:00
Nummer: #33
Har du nu igen glemt at læse hele indlæget, eller hvad er det præcist du har overset?

Men jeg siger det da gerne igen.. Om du opfatter mit kritik som enda tilsvining, kan jeg kun grine af. Jeg er som jeg er, og er sådan set fløjtende ligeglad med om I børn er så nærtagene at I ikke kan klare en smule modargument og irettesættelse, at det ligefrem kaldes tilsvining.
Men husk nu på, at din opfattelse ikke nødvendigvis er det jeg helt oprindeligt mener. For jeg sviner sådan set ikke nogen bevidst.. Ja, min tone kan være grov, og mit ordvalg og formulering kunne måske have været bedre, men nogen lære bare at leve med det, istedet for selv at bide igen.
Men som sagt, kan du ikke håndtere min væremåde, så ignorer dog hvad jeg skriver? Det er ikke så skidesvært ikke at svare på det jeg kommentere, og jeg kan sagtens leve uden din indblanding.

Vær rar at læse denne besked, når du nu ikke gad læse #21

Du illustrer min pointe noget så flot.
Det er jo jer der opfatter mine beskeder som "tilsvininger", men det har aldrig været sådan jeg mente det. Det er jo jer der gør mig til en tilsvinene person, for jeg ved sq godt hvad jeg mente med det jeg skrev. Og hvis en irettesætelse, og en håndhævelse af reglerne nu pludselig er en tilsvining, ja så er det da kun noget I har fundet på. Og igen, nej du bestemmer ikke over reglerne.

Ja, jeg har faktisk psykiske problemer. Noget du vil høre mere om? Det har dog ikke nogen speciel relation til dette. Tror I skulle lære lidt mere om det emne I vælger at snakke om. Lige nu er det jo faktisk jer der tilsviner. Nogen der sagde dobbeltmorale?
Dato: 03-09-2006 12:43:00
Nummer: #38
#34 okay :) Men hvis den ikke er fjernet i aften, ryger den til Finklestein...
Dato: 03-09-2006 12:53:00
Nummer: #42
#41 - lige præcis. Stakkels #0 der har oprettet debatten...
Dato: 03-09-2006 12:58:00
Nummer: #45
#43 Snak ordentligt! Det gavner ikke din sag, så tag og slap af og forhold dig i ro!
Dato: 03-09-2006 13:27:00
Nummer: #47
*sigh*

Set på det lyse side, er det da ikke en "rigtig" debat der er blevet ødelagt..
Men det er da godtnok utrolig at man kan holde en diskution kørende med en der ikke fatter halvdelen af diskutionen.

Fellow - Jeg fatter ikke jeg gider gentage mig selv.. På det punkt er jeg godtnok skuffet over mig selv, men hvis du så absolut gerne vil ødelægge andre debatter med at 'argumentere' men aldrig modargumentere (for du læser jo ikke det jeg skriver.. Der skal 2 til en diskution, mindst) kunne du da i det mindste fjerne mig fra din blokér liste. Det virker en anelse kujon agtigt at pege fingre af mig konstant, og have så pisse hamrende travlt med dine egne indbildte ting, og så ikke engang turde at jeg rent faktisk svare tilbage.

Det er dig der altid starter med at køre debatterne af et sidespor, og jeg kan ikke engang være den fornuftige der forsætter det hvor det høre til (gæstebogen). Så gider du lige pudseglorien, og sammenligne "noget galt oppe i hovedt/psykisk syg" med "hundehoved/snothvalp"?
Dato: 03-09-2006 13:41:00
Nummer: #50
Det er jo PRÆCIS det jeg siger! LAD DET LIGGE! Ignorer dog hvad jeg skriver, hvis det er et problem for dig..

Og det er dig der gør det til tilsvininger. For det er det ikke, det er noget du tror.

*suk*
Du har hermed konkluderet at du IKKE læser det jeg skriver. Men det er jo ikke en nyhed
Forfatter: PunkOmatic
Dato: 03-09-2006 13:44:00
Nummer: #51
PunkOmatic låste dette emne
Begrundelse:Den er kørt af sporet.. og den er desuden også besvaret.
0