Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0 1 2

Slettet

Forfatter: Slettet bruger
Dato: 01-01-1970 01:00:00
Slettet
Forfatter: Taeko
Dato: 01-01-2007 22:22:00
Nummer: #1
Alle mennesker tænker på døden af og til. Nogle går hen og bliver derpimerede af det, andre bliver paniske. - Nogle accepterer det.
- Tag det som det kommer. Du spilder jo noget af dit liv af at tænke på døden så tit. Og det hjælper ikke, du bliver bare mere og mere bange, og det hjælper jo slet ikke noget.
Nyd livet, glem døden! :D
Forfatter: SystemFailure
Dato: 13-01-2007 08:56:00
Nummer: #11
Jeg var bange for døden engang. Men nu er jeg egentlig ret ligeglad. Jeg er selvfølgelig ikke ligeglad hvis folk omkring mig dør, men jeg er ikke bange for selv at dø.

Egentlig er det jo ikke døden man er bange for, det er det ukendte. Det er fordi vi ikke ved hvad der sker efter døden.
Dato: 13-01-2007 10:57:00
Nummer: #16
Jeg er ikke bange for at dø. Nok fordi jeg hader mig selv.. Jeg ved der er folk der vil savne mig, der er os' nogen der vil savne diig! Jeg har mistet mange i mit liv, bare ik li med døden men der er da os' røget et par stykker. Jeg var kun bange for døden den gang min mor var rigtig syg og ved at dø. Men jeg indså at det er nok slet ik så slemt som mange frygter det er, jeg tænker da os nogen gange på hvad der kommer efter livet. Men bange for døden er jeg ik, jeg ville da nok blive bange hvis nogen begyndte at true med at slå mig ihjel!
Dato: 13-01-2007 11:11:00
Nummer: #17
næ kjeg glæder mig næsten til jeg kommer ned til det der kaldes helvede jeg har et noget med helvede jeg aner ik hvad det er men ja en dag bom ik kristen dom mere så var det helvede og alt det der
Forfatter: continuous
Dato: 13-01-2007 11:17:00
Nummer: #18
Jeg er ikke bange for at dø. Jeg tror på at min sjæl vil leve videre :)
Forfatter: AEmma
Dato: 13-01-2007 11:26:00
Nummer: #19
ja lige sim #18 jeg tror os på at min sjøl lever videre^^
Forfatter: AEmma
Dato: 13-01-2007 11:27:00
Nummer: #20
og når du er gammel har du ok ik' lige så meget lyst til at leve som nu
Forfatter: Pep
Dato: 13-01-2007 11:55:00
Nummer: #24
Jeg er også bange for døden. Tænker på det næsten vær aften. Jeg er bange for at en fra min familie eller en jeg kender godt, eller mig selv bliver syg og dør. Jeg tænker på hvordan det er at være død. Begynder man på et nyt liv? Jeg er ikke sikker.
Jeg er bange for det skal ske, og vær gang jeg tænker på det får jeg det så dårligt, og jeg begynder at ryste. Hader det.
Forfatter: Xzaxie
Dato: 13-01-2007 12:55:00
Nummer: #30
Jeg er ikke rigtig bange for alle dør jo en dag :)
Forfatter: xmaria
Dato: 13-01-2007 13:58:00
Nummer: #35
jeg er faktisk mere bange for at miste mine forældre eller andet familie
Dato: 13-01-2007 14:06:00
Nummer: #36
Nej! Jeg er ikke bange for at dø! Men jeg er bange for at jeg dræber nogen i søvne! Altså helt seriøst!
Dato: 13-01-2007 14:13:00
Nummer: #37
Jeg lader bare vær med at tænke på det,, det handler om at leve i nu'et og få så meget som muligt ud af det liv der er blevet tildelt én.. :)
Dato: 13-01-2007 14:14:00
Nummer: #38
Hvis man hele tiden er bange for døden så glemmer man at leve sit liv....Jeg tænker da på hvornår jeg dør men man skal ikke gøre det være dag.
Dato: 13-01-2007 14:15:00
Nummer: #39
Altså i(13-14)eller nogle af jer kan godt sige at i IKKE er bange for at dø...men hvis jeres øjeblik er kommet, så tror jeg i vil flygte døden..det er nemt at dø, ja, det er rigtigt.
Forfatter: KrisKattearm
Dato: 13-01-2007 14:16:00
Nummer: #40
Døden er en helt naturlig del af livet.....
Forfatter: Metamorphose
Dato: 13-01-2007 15:03:00
Nummer: #44
Døden er den naturligste ting i verden, jeg er ikke bange. Men jeg er bange for, at det kommer til at gøre ondt.
Forfatter: Entusiastisk
Dato: 13-01-2007 15:09:00
Nummer: #46
næ jeg er ikke bange for jeg tænker ikke over det, lev livet og nyd du bor i et land der har mad, vand, tv, og masse andet.
Forfatter: JohanKristian
Dato: 13-01-2007 16:42:00
Nummer: #51
jeg er ikk bange for at dø... jeg håber bare at det bliver om mange år og stille og fredfyldt
Forfatter: pinky-nilles
Dato: 13-01-2007 16:45:00
Nummer: #54
alle er vel bange for døden på et eller andet plan, personligt er jeg nok ikke bange for døden hvis det sker af alderdom eller hvis jeg blir så syg at jeg intet kan foretage mig så vil det nok komme som en lettelse, men hvis en eller anden truede mig med en pistol og sagde jeg skulle dø ville jeg nok dø af skræk før han nåede at tage livet af mig!!
Forfatter: xmaria
Dato: 13-01-2007 16:45:00
Nummer: #56
jeg er bange fror at drukne altså prøv lige at tænk hvis man var lukket inde i et rum og der kom bare vand ind hele tiden og man kunne ikke komme ud ej okay det er måske ikke så sandsynligt men aligevel SCARY.
ej jeg har faktisk klaustrofobi (jeg er bange for små lukkede rum)altså ikke fordi jeg ikke tror i hved hvad det er men altså det kunne jo godt være heheheheh
Forfatter: Banan-nonne
Dato: 13-01-2007 19:25:00
Nummer: #75
jegv er ikke bange for at dø... eller jeg er ikke bange for at dø af sygdom eller alderdom... dø en stille fredelig død. men jeg er bange for at forbløde drukne, blive kvalt, dø i biluheld o.s.v... men det vil ikke ske (7-9-13)

jeg er ikke bange for at dø... jeg er bange for at få et æklet liv og ønske at dø... jeg er bange for ønsket om at dø. og jeg ville blive ked af det hvis min familie/ mine venner ville dø eller komme til skade, men jeg går ikke og er bekymret for det...

når alt kommer til alt regner jeg med at når min tid er omme så vil jeg være klar til det. klar til at dø og føle "nu har jeg levet mit liv og alt er som det skal være" og kunne svare med fryd på spørgsmål som "fik jeg det ud af det jeg gerne ville?", "er min familie og mine venner sikret et godt liv?" og alt den slags... jeg er nok bange for ikke at nå alting inden jeg dør.

det må min konklusion være:

jeg er bange for ikke at leve mit liv inden jeg dør.
Dato: 13-01-2007 19:38:00
Nummer: #76
JA JA JA JA. i siger alle sammen "nej, jeg er ikke bange for at dø"..hm..ja, det er nemt at sige det.. jeg synes bare denne debat er bare noget latterlig...man skal da ikke går rundt og spekulere på om hvornår man skal dø, hvornår, hvorfor, =/
Dato: 13-01-2007 19:43:00
Nummer: #77
nej.
jeg er ikke bange for at dø.
alle skal jo dø på et eller andet
tidspunkt.
men Håber atv jeg ikke dør'.
- det gør alle da''....
Dato: 13-01-2007 19:51:00
Nummer: #78
Jeg er ikke bange for at dø her og nu. Det kunne godt tænkes, jeg ville være bange hvis jeg på et tidspunkt vidste, nu skulle jeg dø... ellers tænker jeg i hverdagen ikke på døden, så jeg er ikke specielt bange
Dato: 13-01-2007 19:59:00
Nummer: #79
jeg er bange for at dø men jeg ved vis jeg ikke teger stofer eller ryger hass eller ander ting sår vil mit liv hvager beder men man kan dø nor som helst men det er best at lade hvager med alle dumme tin jeg er 13 år jeg hved det jeg har gjort mange dumme ting men jeg vil ikke meger sår lad hvager med at dumme dig
0 1 2