Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0 1 2 3

Slettet

Forfatter: Slettet bruger
Dato: 01-01-1970 01:00:00
Slettet
Dato: 22-01-2007 18:41:00
Nummer: #1
Hva drømmer i om??
Det er lidt forskelligt.

Tror i drømme har nogen betydning??
Hmm, egentlig ikke, men synes det er skummelt at opleve noget man har drømt.

Drømmer i nogen gange den samme drøm???
Ja.
Ha i mareridt???
Ikk særlig tit.

Hva er det mærkeligste i har drømt???
At jeg blev bortført af et næsehorn med bukser på. :p
Dato: 22-01-2007 18:34:00
Nummer: #2
Hva drømmer du om?

Mærkelige ting! ALTID.

Har drømme nogen betydning?

noglegange.

drømmer du noglegange den samme drøm?

Ja... Weird.

Har du mareridt?

Ja men ikke så tit.

Hva er det mærkeligste du har drømt?

3 drømme!

1) Jeg var på en luxus resteplads med pool og bar osv så kom Ozzy Osbourne. Så spurgte jeg om hans autograf så sagde han nej og åndede mig i hovedet. Og hans ånde lugtede af hash x_x
Så kørte han væk i en gammel Fiat?!?!?

2) Jeg drømte os engang at der var festival i min baghave??
Så gik jeg om backstage og der sad Bruce dickinson og lavede papir arbejde, så spurgte jeg om jeg måtte få en autograf. Så sagde han jaja, men jeg fik den ikke. Så spurgte jeg 10 min. efter om jeg måtte få den nu. Han sagde ja, skrev den og rakte mig den men da jeg skulle til at tage den rev han den over xD

3) Jeg var sammen med min ven i New York. Så hoppede vi bare op på højhusene? og så hoppede vi ned igen.

Weird!
Dato: 22-01-2007 19:50:00
Nummer: #3
Hva drømmer i om??
En masse forskelligt... Om kæresten, venner, familie, død, mord,...

Nogle gange.. altså nogle a de drømme jeg har om fremtiden med mig kæreste håber jeg da er rigtige.. for så er jeg virkelig lykkelig..:)

Ja.. har drømt en drøm om min kæreste at vi var sammen, 2 gang.. den anden gang kom jeg bare længere i drømmen...
Og så har jeg også drømt den samme drøm 2 nætter i træk at min familie blev dræbt..

Ha i mareridt???
i hvert fald en gang i ugen..

at jeg var på Titanic, samme med 2 venner.. og en veninde.. så faldt vi ned fra vores køjer fordi det strømet, og landet oven på hinanden.. mig på min kæreste, og min veninde på ham, som hun kunne li... og så vågnede jeg..: )
Dato: 22-01-2007 20:00:00
Nummer: #4
Hva drømmer i om??
Mange ting!

Nææ.. ikke hva jeg ved af?

Jah.. en gangimellem

et par stykker:

Drømte at jorden faldt ned i et papkrus fyldt med ananas (hader det stas)

Lå ved siden af en fra min klasse som man er ret så vild med, i sov, og da vi vågnede snakkede vi om en kaffemaskine ??

Jeg druknede i rundtetårn???????

Forfatter: Blåøjet
Dato: 22-01-2007 21:32:00
Nummer: #5
1)Drømmer for det meste om død og mord. :S
2)Håber ik at mine syge drømme har nogen betydning i det virkelige liv!
3)Ja.
4)Burde måske være bange når jeg drømmer om død, man er det af en eller grund aldrig.
5) Hmm, at jeg slog en tilfældig ihjel og fik mega dårlig samvittighed :S
Forfatter: Giesji
Dato: 22-01-2007 21:51:00
Nummer: #7
Har der ikke været en debat om drømme?
De drømme jeg kan huske, bliver altid noteret i min lunar dagbog.

Og ja, jeg tror noget af det betyder noget, rent psykisk. Nogen gange drømmer man bare det man har oplevet de seneste dage, som bare er hukommelsen der leger lidt rundt i underbevidstheden, men andre gange virker det også ret kryptisk.

Jeg synes denne debat virker lidt små rådden. Ja sorry, men folk vil jo kun skrive deres drømme i debatten, og vil kun ses, men ikke selv høre på de andre, og læse hvad der ellers bliver skrevet.
Det er en af de type debatter, hvor man har en chance for at sige "se mig!", men når alle siger det, er der jo ingen der ser.
Forfatter: Laura_90s
Dato: 24-01-2007 19:19:00
Nummer: #10
Jeg tror ikke drømme betyder noget som man selv kan forstå (hvis i forstår hvad jeg mener). Jeg tror at en drøm skal analyseres mere før jeg tror på drømme. Drømme afspejler ens "liv" på den dag. Hvis man har været sur på en drømme man i bestemte farver el. dyr el. andet. prøv www.drømmetydning.dk . Der kan du tyde din egen drøm.
Forfatter: Sweet_Dreams
Dato: 24-01-2007 20:12:00
Nummer: #11
Hva drømmer I om?
Mine venner, min familie og min kat - oftest.

Tror I drømme har nogen betydning?
Nej, men jeg tror, de har relevans - altså, at de har noget med min omverden og mig at gøre.

Drømmer I nogen gange den samme drøm?
Ja - det sker.

Har I mareridt?
Ja - ofte.

Hvad er det mærkeligste I har drømt?
Hmm, dem har jeg haft mange af. Den underligste var noget om en kanin, der gravede i en uendelighed.
Forfatter: Sweet_Dreams
Dato: 24-01-2007 20:15:00
Nummer: #12
#7 - Ja, den her slags debatter bliver ofte bare en masse indlæg fra forskellige personer i stedet for en egentlig debat. Men de er alligevel ret hyggelig. Og sådan nogle, der kan lide at læse om andre (som mig), læser faktisk en hel del af indlæggene :D
Forfatter: continuous
Dato: 02-02-2007 21:13:00
Nummer: #18
Jeg tror bestemt nogle drømme har en betydning. Jeg drømmer tit om mine idoler, at vi bliver venner og ja, hvem ved måske bliver vi det?

+ drømme om en fyr jeg kan lide, men hans personlighed ikke passer mig, men en anden, så drømmer jeg, at jeg bliver forelsket i "den type", der er "rigtig" for mig:)
Forfatter: Inability
Dato: 03-02-2007 09:00:00
Nummer: #19
Hva drømmer i om?
- Ferier, camping, sommerhus, sammen med mine forældre, søskende, kusiner osv. Men mange gange har jeg også maridt, der drømmer jeg mine familie medlemmer dør, og der er dinosauere. Vildt underligt!

Tror i drømme har nogen betydning?
- Måske, ja. Nogen gange?

Drømmer i nogen gange den samme drøm?
- Ja, det gør jeg tit. Og nogen gange drømmer jeg videre på én uhyggelig drøm. Har prøvet have den samme drøm i 4 år, drømmer ikke om den hver nat, men nogen gange, det er så underligt.

Har i mareridt?
- Ja, jeg har tit maridt.

Hva er det mærkeligste i har drømt?
- Da jeg fik en levenede tøjdyrshund, og troede den var ægte. Så vågner jeg, også ligger den bare i sengen "Udstoppet", det var vildt underligt.
Forfatter: hårnåls
Dato: 03-02-2007 17:00:00
Nummer: #20
Hva drømmer i om??
Ofte de ting, de på dagen har fyldt mine tanker.. eller bare ting, der på tidspunktet fylder i mit liv - ofte sat ind i en urealistisk vinkel

Det kunne være sjovt, hvis de havde, og jeg håber på en eller anden måde, de har.

Ja!

Ha i mareridt???
Yeps, det har jeg i perioder.. Men det er sådan nogle lidt uforklarlige mareridter..

Jeg har godt nok haft mange underlige drømme :P
Forfatter: angsthase
Dato: 03-02-2007 17:53:00
Nummer: #22
Hva drømmer i om??
Mærkelige ting, ting der minder om min hverdag og de person jeg kender er tit med i dem.
tjo, det de sikkert.
jep.
Ha i mareridt???
ikke så tit, men ja.
Det er enten mit tegne films marridt, hvor vi skød flyvene vandmænd med sådan nogle drinks agtige nogen eller da jeg drømte at Gerard Way døde.
Dato: 03-02-2007 20:19:00
Nummer: #23
Kan aldrig huske hvad jeg drømmer men det kunne være dejligt hvis jeg kunne :P

__LasseDam'
Dato: 03-02-2007 22:25:00
Nummer: #24
Har tit maridt om at min kæreste slår op, jeg vågner og mit hjerte banker, jeg er bange og prøver at vågne ordentligt op og indse det kun er et maridt
Dato: 03-02-2007 23:57:00
Nummer: #25
Jeg tror helt sikkert, at drømme har noget at gøre med ting du enten går og tænker meget over eller som ligger og kværner i din underbevidsthed..
Når jeg fx er forelsket drømmer jeg om personen i alle mulige mærkelige sammenhænge..
Forfatter: Mille__W
Dato: 06-02-2007 02:47:00
Nummer: #26
Sådan er det. Nogle gange kan man huske hvad man har drømt, andre gange ikke. Er det ikke noget med, at jo ældre man bliver, jo mindre kan man huske ens drømme? Eller tager jeg fejl?

Hva' drømmer I om? - Det er meget forskelligt, hvad jeg drømmer.

Tror I drømme har nogen betydning? - Ja. For det meste er jeg sikker på at drømme betyder noget. Man kan evt. få sine drømme tydet. Nogle gange drømmer jeg om noget, der senere kommer til at ske, andre gange om fortiden. Selvfølgelig også andre drømme, som man synes er mærkelige, som ikke har en forbindelse til ens eget liv.

Drømmer I nogen gange den samme drøm? - Ja faktisk.

Har I mareridt? - Ja, det er jeg sikker på hele jordens befolkning har; mere eller mindre. Men faktisk ikke her for nylig, ikke hvad jeg husker ihvertfald.

Hva' er det mærkeligste I har drømt? - Aner jeg ikke lige nu.

#7 Der har været et par stykker efterhånden.
Forfatter: _majsen_xD
Dato: 06-02-2007 11:31:00
Nummer: #27
1.hva drømmer i om?:for mig er det forskeligt alt efter hvad der er sket den dag:D
Hvis noget har gjort stort indtryk på mig drømmer jeg tit om det.Jeg har været ude for at jeg så tv serien friends så længe endag at jeg drømte jeg var blevet minica fra serien og at hun havde set en due og ville hoppe ud efter den?Syg drøm? nårh men...
2.tror i drømme har nogen betydning?: tjaaa...Det kommer an på hvad du mener lidt?Jeg tror ikke at de har en "overnaturlig og stor" kraft men jeg tror tit at drømme kan være med til at få os til at gøre bestemte ting i hverdagen og jeg tror tit de er grunden til at man gør som man nu gør.
3.Drømmer i nogen gange den samme drøm?:Nej ikk rigtig?Men jeg kender nogen der gør.jeg har også engang været ude for at jeg midt i drømmen stoppede op og sagde" det her har jeg da drømt før?" Og det havde jeg slet ikke:0
4.Ha i mareridt???:De perioder hvor jeg har det skidt i hverdagen der for jeg mareridt ja.men ikke den slags med monstre og sådan.Nej.Det er mere noget med skænderier og alle de der ting...nogen gange ret voldsomme?
5.Hva er det mærkeligste i har drømt?:uhh...det er lidt svært?Jeg har engang da jeg var ca. seks år drømt at jeg var på tur med min familie.Vi gik i skov og jeg havde (ike i drømmen men i virkeligheden) lige set robin huut(hvordan staves det?) og så blev vi væk fra hinanden.jeg hørte nogen synge og lillebjørn og tre små bjørne kom gående og sang meget stile og lidt mystisk.Så lød der en latter og jeg vendte mig om.Der var et kæmpe ulvehovede som gritne ondt.Så sluttede drømmen?Det var sgu lidt mærkeligt?har haft mærkeligere men gider ikke at forklare dem...:D
Forfatter: Dont_Worry
Dato: 04-06-2007 16:25:00
Nummer: #41
Hva drømmer i om?? - aalt... noget der kunne have en
realation til hvad jeg har tænkt før jeg faldt i søvn...
Tror i drømme har nogen betydning?? - næh.. kun hvad man i
virkeligheden går og tænker på..
Drømmer i nogen gange den samme drøm??? - jah, havde et
mareidt der forfulgte mig i 3 uger, endda et virkelig dumt et
som jeg sagtens kunne gennemskue ikke var rigtigt =_=
Ha i mareridt??? sjældent

at en lærer (som var 3 lærere i en) prøvede at myrde mig..?
fandt ud af det og sagde det til en anden lærer, og så gik hun
ind sammen med mig og råbte til den lærer der ville myrde
mig "er det rigtig du vil myrde hende?" så kiggede jeg på
hende og tænkte >>hvad fanden laver du???<< og så blev jeg
dræbt =_= og så blev jeg reinkarneret som et æble =_= haha
-,-
Forfatter: rns
Dato: 04-06-2007 17:43:00
Nummer: #42
Det mærkeligste jeg har drømt er en drøm om en lilla fyr:P
Ikke en fyr faktisk...
Det blev den kaldt. Det var et stort uldent uhyre, og det lavede sig om til en tornado og alt muligt.
Og så en dag ( i virkeligheden, ikke i mine drømme)
vandt jeg sådan en lille McDonalds bamse, og så gik det over:P

Det skal siges at jeg var ret lille:P
Forfatter: kvidre
Dato: 04-06-2007 19:51:00
Nummer: #43
Drømte engang jeg dumpede i et fag, og troede på det dagen efter. d:
Forfatter: snoeplepard
Dato: 05-06-2007 09:16:00
Nummer: #46
1. Hva drømmmer I om?
Alt muligt vildt mærkeligt og nogen gange skræmmende..

2. Tror I drømme har nogen betydning?
Det ved man jo aldrig.. men nogle gange kunne det da være rimelig fedt ;)

3. Drømmer i nogen gange den samme drøm?
Nej, det tror jeg aldrig, jeg har gjort.. Hver nat en ny drøm hehe

4. Har I mareridt?
Ikke hvad jeg ved af.. Det er heller ikke så stor forskel på mine drømme og mine mareridt, så det kan være lidt ligegyldigt, om det er det ene eller det andet..

5. Hva er den mærkeligste drøm I har haft?
Årh, der har været mange.. Mange af dem fatter jeg slet ikke, får først er jeg ét sted sammen med nogle venner, og pludselig er jeg et nyt sted med nogle andre mennesker..

Forfatter: snoeplepard
Dato: 05-06-2007 09:16:00
Nummer: #47
*for
Forfatter: flojera
Dato: 05-06-2007 12:43:00
Nummer: #51
orv ville bare sige jeg drømte jeg så en vildt levende panda bjørn i danmark i nat - herre sejt 8D
Forfatter: REDRUM
Dato: 10-06-2007 00:41:00
Nummer: #53
Hva drømmer i om??
Alt, sidst var det om manden med leen.

Måske.

Ja, Manden med leen har jeg haft i flere drømme.

Har i mareridt???
Ikke ret meget, sidst var vidst for to år siden. Jeg drømte at min nabo stjal min kat xD.

Ehm, jeg tror det var at min mor, far og mig blev spist af sådan en pacman ting. o.o'
0 1 2 3