Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0 1

Slettet

Forfatter: Slettet bruger
Dato: 01-01-1970 01:00:00
Slettet
Forfatter: Entusiastisk
Dato: 28-02-2007 18:27:00
Nummer: #1
jah.. jeg er meget enig med dig i det. mit image er faktisk mest af alt... mig! jah? jeg har mugligheder til at få D&G, miss 60 og alt det der pis mega billigt! men går jeg med det? ikke en dyt! så derfor stiller jeg tit det samme spørgsmål som dig! endelig en der forstår!

jeg har valgt mit image fordi det er afslappende at være sig selv..

- cwl1
Dato: 28-02-2007 18:27:00
Nummer: #2
jah.. jeg er meget enig med dig i det. mit image er faktisk mest af alt... mig! jah? jeg har mugligheder til at få D&G, miss 60 og alt det der pis mega billigt! men går jeg med det? ikke en dyt! så derfor stiller jeg tit det samme spørgsmål som dig! endelig en der forstår!

jeg har valgt mit image fordi det er afslappende at være sig selv..

- cwl1
Dato: 28-02-2007 18:30:00
Nummer: #3
ej sorry :O..
Forfatter: Vermin
Dato: 28-02-2007 21:51:00
Nummer: #9
Et image er ikke noget man direkte kan skabe ved at gå klædt en bestemt måde. Det image man vil skabe sig bliver lavet af hvem det er man går med, og hvordan man opføre sig.
Derudover syntes jeg da det er en utrolig fordom du har over at man ikke kan være sig selv og være naturligt blot pga man er som du beskriver. Det er faktisk utroligt ynkeligt at begynde at højne sig selv over andre pga man selv føler man er noget unikt. Der er masser som har samme stil som dig, kan jeg garantere dig for.

Mit image er forskelligt iforhold til hvem man snakker med, og i hvilke situationer.
Har et image alt fra super dranker til en som er går rundt for sig selv.
Forfatter: flojera
Dato: 17-03-2007 00:46:00
Nummer: #11
..det ved jeg ikke.. tænker jeg ikke over! :S ..men hvis jeg endelig gør, så det noget med at være sød og klog (for det er jeg jo! naha) og ikke som sådan som tilhænger af nogen gruppe ...

meeen jeg ender alligevel med at være hende den fjollede.. doh!
Forfatter: Gii
Dato: 17-03-2007 02:28:00
Nummer: #12
Jeg er 100% mig selv. Er lidt en blanding af poptøs og Goth, - Mest Emo-Goth - for det føler jeg mest tilpads med, så er jeg sgu ligeglad med alle de fordomme om at Goths er satanister. Det er jeg jo ikke, og at andre tænker at jeg er det, gør jo bare dem dumme ^^ De prøver at have forstand på noget de ikke har d:

Synes det er pisse irriterrene når folk begynder bevidst at kopiere ens stil, og forstår ikke dem som bare vil have mærke tøj, fordi det er mærketøj - Har jeg et par venner som vil. Men bliver virkelig irriterret, når de begynder at sige at man ikke er sej når man ikke har mærke tøj. Jeg går ikke selv ret meget op i mærketøj, da jeg synes det er latterligt, og spild af penge, når man få noget tøj som sikkert er ligeså godt, men ikke mærke.
Forfatter: eternity
Dato: 17-03-2007 08:58:00
Nummer: #13
Jeg er mig selv 100% af tiden. ´Jeg ved ikke helt sådan hvad mit image er. Ved ikke om det er satanist, punker eller bare gother, for det kalder alle mig. Så måske er en af de ting mit image, kind of?
Dato: 17-03-2007 09:42:00
Nummer: #14
Det er ikke alle der bare er super model agtige, men nogle er selfølgelige. jeg synes at det er meget sejerer at være sig selv. Jeg er mig selv fuldt ud. jeg synes at der er rigtige mange der bare skal leve op til deres image, som de ovenikøbet har fået pga. deres tøj, med at gå i det tøj der passer til. det er maget bedre at få et image efter når man er sig selv.
Jeg ved ikke helt hvad mit image er jeg er mig selv og det må folk finde sig i.
Dato: 17-03-2007 09:46:00
Nummer: #15
Sandheden er at der ikke findes noget selv...
Det har vi jo hørt så utroligt mange gange før...

Desuden kan man jo også diskutere om "jeg er mig selv 100% af tiden!! <3" egentlig er det største modefænomen
For mange af de yngre unge handler det meget om at være sig selv, men kig ud på ungdommen! Sådan forholder det sig jo bare ikke lige vel?
Dato: 17-03-2007 09:46:00
Nummer: #16
Sandheden er at der ikke findes noget selv...
Det har vi jo hørt så utroligt mange gange før...

Desuden kan man jo også diskutere om "jeg er mig selv 100% af tiden!! <3" egentlig er det største modefænomen
For mange af de yngre unge handler det meget om at være sig selv, men kig ud på ungdommen! Sådan forholder det sig jo bare ikke lige vel?
Dato: 17-03-2007 10:08:00
Nummer: #17
Jeg er glad for farver. Mit bedste sæt tøj er min sort-gule stribet trøje, med min lime undertrøje på!

Det er min ø's nationalfarver ^^
Forfatter: jwl
Dato: 17-03-2007 10:08:00
Nummer: #18
#16 - Hvorfor ikke? Hvad skulle folk ellers være udover dem selv? Om man er typen der vil efterligne modefænomener og trends eller ej, ændrer jo ikke på at man er sig selv. Så er man bare en person der gør det, og det bliver til en selv. Man kan ikke være noget andet.

Jeg aner ikke hvad mit image skulle være og jeg er ligeglad. Ingen grund til at spekulere for meget i det.
Forfatter: MQs
Dato: 17-03-2007 10:59:00
Nummer: #20
Jeg går ikke op i, at ligne en top model eller noget i den retning. Der er ingen der skal have lov at bestemme hvad jeg skal gå i. Tror min stil for det meste er lidt afslappet, men self. vil man jo gerne se godt ud. Går bare ikke så meget op i det som mange andre af dem som gerne vil ligne på duller.
Forfatter: MQs
Dato: 17-03-2007 11:00:00
Nummer: #21
små*
Forfatter: jwl
Dato: 17-03-2007 12:27:00
Nummer: #29
#24 - Helt enig. Det skal vel falde en naturlig at gøre som man nu render rundt og gør, og ikke noget man nærmest skal planlægge og tilstræbe for at opnå noget bestemt. Så bliver det kunstigt, og ikke bare "være" som du også skriver.
Forfatter: Metamorphose
Dato: 17-03-2007 13:06:00
Nummer: #31
Ha ha, at jeg er hende der ved alt :) Og har de mærkeligste facts altid :P
Dato: 17-03-2007 14:41:00
Nummer: #34
Det er FULDSTÆNDIGT forskelligt! Nogle gange det ene, andre gange noget andet..
Altså, meneer du tøj, make-up osv. eller hvad?
Jeg ved ikke helt, men jeg gider for det første ikke ligne en eller anden wannabe gangster, som har MEGA kikset tøj, og som ikke kan sætte to forskellige ting sammen!
Altså, jeg har tit (stramme?) bukser på, en bluse (tynd eller tyk?), sko? Oo, og ringe make-up, osv. Ligesom mange andre piger?
Er det på den måde du menner, "pige-image"?
Ja, jeg er MEGET tynd, men jeg vil sige det er ikke fordi, jeg sådan stræber efter det. Det er bare naturlige årsager, fordi SÅDAN ER JEG! Jeg vil ikke ligge på de 45 kg. men DET GØR JEG BARE.
Sådan er det :b
Forfatter: 989531
Dato: 17-03-2007 14:58:00
Nummer: #35
Hmm.. Jeg har sku ikke valgt noget image. Jeg elsker (naturligvis?) at føle mig feminin og pæn, og vælger bare tøj efter min egen smag. Om det er dyrt, billigt, moderigtigt osv. er sådan set ligemeget. Bare det sidder godt (:

Bruger mascara hver dag.. For de trætte øjnes skyld :p Synes bestemt der skal være forskel på hverdags og fest makeup.. Så det der med foundation i hele hovedet og glimmer på øjnene til hverdag er ikke lige mig..

Hvordan jeg fremstår må andre sku afgøre med sig selv..
Forfatter: TurnAround
Dato: 17-03-2007 15:18:00
Nummer: #38
Tror også mange stræber efter at være hende, som alle ser op til, (det samme gælder jo også for drengenes vedkomme)
Mener personligt at man skal se ud som man vil, bare man føler at man kan være tryg i det, og man er sig selv i det.

Mange mener måske også at jeg bare ser sådan her ud, bare fordi jeg vil have opmærksomhed.. (Måske kan jeg li opmærksomhed) Bare fordi Punk stilen aldrig har været en populær stil ligesom pop, så betyder det altså heller ikke at man stræber efter at være hende/ham alle ser op til. Image betyder intet for mig overhovedet , jeg ser ud som jeg vil..
Og det er vel også det der betyder noget efterhånden
Forfatter: Mogens
Dato: 17-03-2007 16:32:00
Nummer: #41
DET er fandme meget forskellig. finder noget tøj jeg kan lide, og så er jeg ligeglad med om at det passer sammen. gider heller aldrig tage makeup på. For jeg synes faktisk man ser friskere og gladere ud uden. min stil er ret grim og mit image er nok meget ligeglad på en trolleagtig måde? let ikke?
Forfatter: TænkENgang
Dato: 17-03-2007 17:12:00
Nummer: #48
Jeg tænker ikke så meget på moden. Jeg går behaligt tøj, som jeg føler mig godt til pas i. Men jeg kan også godt lide at skille mig ud fra mængden. Derfor prøver jeg at gå uden om det tøj/sko som alle går i. fx ejer jeg hverken all star eller kawasaki sko.
Jag går meget i genbrugsbutikker kikker efter tøj/sko til få penge. Jeg har aldrig brugt mere end 300 kr. på et enkelt stykke tøj.
Forfatter: 1101199
Dato: 17-03-2007 17:22:00
Nummer: #50
Prøver at være mig selv? x) Men det er ikke så nemt, for alt bliver så opreklameret og poppet.. fx. dødningehoveder. synes de er vildt Pirate, men ikke mere. nu er de bare pop :( ! . og min røde læbestift kan jeg ikke gå med mere, for så er jeg bare som de andre :p. Kan bedst lide at være anderledes :p. Normalt går jeg bare i tøj, jeg synes er rart at gå i. Gerne sort, lilla og rød. og stort. :) og tern, striber og prikker :D SELER! det er gud :) og slips.
Forfatter: TænkENgang
Dato: 17-03-2007 17:37:00
Nummer: #52
#51 Nu kommer vi jo også fra flere forskellige steder i landet. Og det kan jo værre at man der hvor man kommer fra ikke går i det tøj alle de andre går i der. Man er jo ikke helt alene med sin image, der vil altid være nogen man minder om, måske bare ikke lige der hvor man færdes.
Dato: 17-03-2007 18:10:00
Nummer: #54
Hmm, jeg går næsten altid i sort, ikke kun sort, men f.eks nu har jeg sorte bukser sort hættetrøje og sort/hvid top.

jeg bruger helst duftfri parfume og natur shampo, jeg går med makeup, men kun til øjnene,
jeg gider ikke være som alle andre, men efterhånden får jeg så mange komentarer, at jeg snart ikke gider mere, så nu er jeg begyndt at købe det 'rigtige' bare stadig i sort,
Dato: 17-03-2007 18:22:00
Nummer: #55
punk. '_' <33
0 1