Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0 1 2 3

Audiobattle - G-Mix Vs. McMorfar!

Forfatter: Slettet bruger
Dato: 28-05-2007 01:17:00
Mig og Møffe har aftalt at lave en audiobattle i noget tid nu. Og da jeg har fået studiet op, måtte det være på tide. Møffe dropper sin runde, når han har mulighed for det - og Han skriver om "Kloning".
Håber i vil kommentere runderne, i løbet af den tid vi poster dem.

Der skal ikke skrives i tråden med mindre man har en kommentar til runderne - negativ eller positiv kritik, er selvfølgelig op til en selv :)
Dato: 28-05-2007 01:33:00
Nummer: #1
Here you go...

Forresten hvis I tænker "Hvad er det for et grimt beat forhold til dem han plejer at lave, så er det fordi vi har valgt at bruge det samme beat for at have lige chancer og fordi vi ikke orker selv at lave dem.

Dit emne er hmmm... Alfons Åberg der!
Dato: 28-05-2007 02:13:00
Nummer: #2
Dato: 28-05-2007 17:12:00
Nummer: #3
Er det nu jeg skal skrive et eller andet?

Jamen, så er min første runde os klar! I må undskylde flowet, men det gik helt galt i dag. Fuckede helt op hele tiden, men nu er det her, så lyt til det og smid nogle kommentare.

Så går vi igang med anden runde Møffe. Uden emne, og du smider det bare op når du har fået indspillet!
Dato: 28-05-2007 17:42:00
Nummer: #4
Seriøst, lig jeres tekst op!!!

Synes det er galt fedt at G-Mix har lagt det der stemmelort op i starten af hans runde, fandme ondt træk.

G-Mix er klart den bedste vil jeg sige. Vil sige G-Mix dræber Morfar ved bare hjælp af hans okay dope stemme, den er killer nok. Han har også lidt bedre punches(af hvad fanden man kan hører)

Synes egentlig ikke noget af jeres er særlig vildt.
Dato: 28-05-2007 17:46:00
Nummer: #5
Møffe sagde, at vi ikke skulle lægge teksterne op :S Men selvfølgelig vil jeg gøre det, så i kan se/høre hvad fanden jeg rapper :P Min tekst kommer op om lidt.

Sjovt nok du nævne det med stemmen, for dér troede jeg, at folk ville syntes den var wack pga. jeg selv gør det :)
Dato: 28-05-2007 17:55:00
Nummer: #6
Her er min tekst, til ære for Negol :)

”Du kan ligeså pak sammen, for der er intet at hente her. Medmindre du selvfølgelig går efter endnu et nederlag, Haha bitch!”

Jonglerer med rim og kommer med et betonet svar
og jeg ville ikk’ få modstand om du så havde klonet dig
Er ude af 9. så kommer ind i druk ugen
imens Møffe stadigvæk læser Alfons Åberg i vuggestuen
Fik emnet Alfons Åberg, for han er afhængig af bøgerne
når du rapper, ber’ folk om beskyttelse til ørene
Det vil være’ klogt af dig og træne dine mågeklatter
folk behøver en tolk, for jeg battler en sprogspasser
Er allerede overlegen ved mit første show
han får stadig læst godnat historier fra en børnebog
Du bliver’ taget ud, det er bestemt pinligt
er man en klon bare fordi man har Frekvænz på sin side?
Du ska’ pas’ på for jeg har min bazooka ladt
hejser først det hvide flag den dag du ka’ rap
Skulle jeg være bange for dig? med dit åndssvage jyde flow
kom tilbage den dag du har noget ordentligt at byde på, bitch

”Ey homie. Jeg må sgu indrømme, at jeg tager hatten af for dig hvis du bare for én eneste stemme. Yeah Vi ses, peys!”
Dato: 28-05-2007 18:04:00
Nummer: #7
Sjovt nok du nævne det med stemmen, for dér troede jeg, at folk ville syntes den var dope pga. jeg selv gør det :)

Forresten synes jeg, at det er wack, at vi skal lægge teksterne op. Vi er jo ikke fucking Twista. Det er mening at vi skal få point efter hvor tydeligt det er. Nå, men wtf det gjorde du jo. -_-

Michael du kan bare svine mit
Men alle ved du' ingenting uden mine beats
Du laver noget selv der ligner hit
den dag du rører en piges tits
Så sig hvad du vil sige bitch jeg er ejer den kron'
Og du er bare endnu en frekvænz klon
Michael er vanskabt ikke hans mors skyld
Han er bare en klon af en fra tjernobyl
Din jon klon hvis du kommer på min side af bro'n
Så step ud af min zone for dine underbukser er brun
Du ej tight går aldrig videre i fightnight men
If you tak a look in my eyes
Kan du spejle dig se dig bliv verbalt tæsket
Når de ikke kalder mig for morfar kalder de mig for bedste
Noget vi skal teste nah battler kun Michael
Som umugeligt kan klone mit bifald
Dato: 28-05-2007 18:08:00
Nummer: #8
Ehm? I en battle er punchlines RET vigtige skulle jeg mene, så derfor vil jeg gerne vide hvad fanden i siger.
Dato: 28-05-2007 18:13:00
Nummer: #9
Er det også sån du siger til din aeon-ven. Det er fed... Forresten må jeg se teksten, så jeg kan se hvad du rapper?
Dato: 28-05-2007 18:21:00
Nummer: #10
Drop det nu. Få skrevet din anden runde og indspil - og lig det op. Ikke mere diskution.
Dato: 28-05-2007 18:34:00
Nummer: #11
Min aeon-ven, what the fuck snakker du om? Well, hvis vi skal ind på det kan man hører hvad Aeon siger - i forhold til dig! Men okay, vote: GMIX. Man kan nemmere hører hvad han siger, hans flow er langt federe, langt federe punches. Tilfreds?
Dato: 28-05-2007 18:38:00
Nummer: #12
Du skal ikke blive sur. Mener bare ikke vi kommer nogen vejne. Det vi begge har problemer med er udtalsen og hvis vi bare dropper en tekst op sammen med lærer vi ikke noget.
Dato: 28-05-2007 18:50:00
Nummer: #13
Synes du jeg bliver sur? Hør dig selv homie :D

Du vil bedømmes på en battle? Aight nok, din stemme og dit flow stinker. Sorry, men sådan ser jeg det sgu. GMIX er en del foran på begge niveauer, men mangler stadig meget.
Dato: 28-05-2007 19:44:00
Nummer: #14
Enig med negol, G-Mix tager første runde på bedre flow, stemme og punches.
Forfatter: Soc
Dato: 28-05-2007 20:01:00
Nummer: #15
Mormor, hvorfor skal du altid blive så bitter og barnlig? Nej klart han ikke spørger Aeon om tekster, men Aeon lyder heller ikke som en forkølet bubber med en læspen...

Okay det var bare for at stikke til dig, men helt ægte makker, så har Aeon lige et par år mere på bagen indenfor rap, så han er mere erfaren mht. stemmeføring og teknik.
Og hans indspillingsmuligheder er vel også en del bedre, så derfor får han en bedre kvalitet ud af vokalen og direkte ned på et track right?

Jeg kan godt forstå det er irriterende at Negol altid lige skal stikke til dig, men du må sku også være lidt snedig...

Det ville være det samme som at sige "Hvis jeg ikke er en god rapper, så er Biggie heller ikke en god rapper".
Dato: 28-05-2007 20:03:00
Nummer: #16
Mht. battlen.... :P

Yep, G-mix ligger en lidt højere standard og yada yada, men hvad med lige at lade dem battle færdigt før i smider stemmer og giver meninger om hvem der er bedst? Det er da skide umotiverende at man efter første runde får af vide at modstanderen er meget bedre end en selv.
Dato: 28-05-2007 20:41:00
Nummer: #17
Haha... En bubber med læspen :D

Jeg stikker da ikke til Møffebooooi. Siger bare jeg ikke fatter hvad han siger, same goes for GMIX til et vist punkt. Synes bare Møffe er mad funny når han bliver sur på den der måde :D
Dato: 30-05-2007 16:42:00
Nummer: #18
Da Møffe ikke har haft mulighed for, at lægge sin runde op, lægger jeg den op for ham.
Møffe's Runde

Det var dig før men nu er det mig til at vælge beats
Jeg har respekt og du er ved at sælge dit
Tør ikke sige gubbi i mod
"Jeg kender jo rappere ver så god at gi ' hov'd Michael"
Hvor er mit tital hvor er mit bifald
Kommer fra mig selv og det er mit kald
Du vil lave horrorcor den chance du får g
At de synes du er skræmmende dårlig
Før du stepper op bør du kend' dit niveau
Jeg læser børnebøger du har ikke lært at læse endnu
Dit dumbass mofo er ved at gå fallit
Du sviner mig og plager bagefter om at få et beat
Jeg er måske en sprogspasser fra en af de små klasser
Men fuck it når flowet passer
Du tror du er mere end mig du mår være temligt skør
Jeg ikk en deprisiv skilsmissebarn fra Helsingør

Jeg nåede, at modtage hans runde så jeg indspillede mit tilbagesvar, så her:
G-Mix' Runde

Ligger tight på beat, ja sejren er min
er så overlegen, at jeg outshiner dit
morfar du burd’ vide, jeg er så modbydelig
vil hellere en skræmmende stemme end en der er utydelig
så nu skal min vodka deles med nogle
jeg ville ku’ lave bedre beats på min Nokia telefon
Du kører i sort, imens jeg fører stort
er kun depressiv fordi jeg skal høre dit lort
Du gør mig vred, så jeg skiller dit hoved’ ad
min stemme er så aggressiv, du ender i et blodbad
Lyser op som fakler, vil stadig nak’ dig
du ville ikk’ ku’ vinde om så jeg trak mig!
Mit hold er tilbage, det’ lige blevet genforenet
så du ka’ få et spark fra hver – med venstrebenet
Vi ville ikke skåne dig om så du spurgte pænt
du får ikk’ en chance, for det har du ikk’ fortjent
Dato: 30-05-2007 17:05:00
Nummer: #19
Morfar - Sjovt du altid skal stikke til mig med jeg kender rappere(selvom det ikke stikker, yada mean?) - når du over MSN siger ''og du kender bare alle Negol :D :D''

Get a grip, det er en god start.

Battlen:
Morfar's flow er kalrt blevet bedre, men når der kommer lange linjer halter han stadig MEGET. Og sorry til dig Morfar - Men seriøst, din stemme, når du ligefrem begynder at råbe får man lyst til at slukke for sine speakers. Ghetto denied. Dine punches er for personlige til min smag, i en battle skal de være hårdt rammende eller sjove(gerne begge dele), men ikke personlige. Sådanne punches er kun hårdtrammende på ens modstander.

GMIX:
GMIX har twisted sin stemme her hvilket jeg kun synes er godt. Kunne faktisk helst tænke mig den lidt ondere og råbende, og med nogle råbende addlibs der ikke råbede i takt, men hell, dette er en start.
GMIX' flow er klart overlegent i forhold til Morfar's. Hans punches er også langt sjovere og federe. Igen tager GMIX Morfar stort ud IMO.

Stemme: GMIX.

Og jajaja, jeg ved godt battlen ikke er slut, men 2 stemmer fra min side på den samme - Hahahhahahahahah, guess who, hahahhahahahaha(WoodPecker, yada mean?)

Men jeg skal nok give kritik når i får smidt den sidste runde op også.

Hallelujah hollaback.
Dato: 30-05-2007 17:17:00
Nummer: #20
nice beat at vælge og sjovt at I gider audiobattle!

MorFar er langt fra på pletten og man kan godt se, at han er en nybegynder. (eller lyder i hvert fald sådan).

G-Mix (som kommer fra det samme hood som mig - næsten) giver den gas, ligger ganske fornuftigt over isterningens klassiske beat og giver den gas.

stemmen lander påååååå - Gangsta-Mix

I'm Rick James, Bitch!
Dato: 30-05-2007 17:27:00
Nummer: #21
Jeg kan skam også bedre lide den hvor jeg slapper af, men så brokker I jo over at den er for utydelg. -_-
Forfatter: Frekvænzs
Dato: 30-05-2007 18:24:00
Nummer: #22
Hvad med at vente med at stemme til battlen er helt færdig? Det der er da noget gøgl at se på....
Dato: 30-05-2007 19:00:00
Nummer: #24
Nå ja, okay.... Sorry... Havde bare fået ind i hovedet at der var 3 runder i battlen... Hehe...
Dato: 30-05-2007 21:27:00
Nummer: #29
Det kan være at de ord du tager ud af nogle med mange stavelser... Fyldord er tit noget på få stavelser. 1 eller 2 stavelser, som lige gør linien lang nok til at det flyder tight på beatet...

Giv mig ret Flis :D
Dato: 30-05-2007 22:31:00
Nummer: #30
Du har ret
0 1 2 3