Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0 1

Slettet

Forfatter: Slettet bruger
Dato: 01-01-1970 01:00:00
Slettet
Dato: 02-10-2007 13:37:00
Nummer: #1
Det behøver man overhoved ikke at være ;b Bare nyserrig
Dato: 02-10-2007 13:43:00
Nummer: #2
Næh, man er bare skide stiv og har endelig en undskyldning til at prøve lidt af.
Dato: 02-10-2007 13:27:00
Nummer: #3
Nej, det er man vist ikke.. Det er noget man føler, ikke noget man gør
Dato: 02-10-2007 14:21:00
Nummer: #4
Dine hæmninger blever smidt væk når du er Kaskade skide fuld!

Men jeg har dog aldrig kysset med mit eget køn xD
Forfatter: Kordonme
Dato: 02-10-2007 14:24:00
Nummer: #5
Det sjoveste er da et snave med en god ven på dansegulvet (samme køn) mens kærestens veninder står ved siden af og danser uden man har opdaget det :D

Og neej, jeg er ikke biseksuel, det bare så spas med den opmærksomhed folk giver én fordi de tror alt muligt :D

Men for at svare #0, så der da intet galt i det overhovedet.
Forfatter: kärlek
Dato: 02-10-2007 16:39:00
Nummer: #7
Nej.. Alkohol får lillehjernen til at tage over.
Og den er dum xD .. Det er KUN noget jeg har hørt så ret mig ENDELIG hvis jeg tager fejl.

Men nej det ville jeg nu ikke sige..
Forfatter: Ulven_s
Dato: 05-01-2008 01:54:00
Nummer: #17
Forfatter: Bandicoot
Dato: 05-01-2008 02:10:00
Nummer: #18
Nej, det gør de fleste :p
Dato: 19-01-2008 16:04:00
Nummer: #24
jeg har snavet med en del piger, men det er bare for sjov d; og der har jeg også været fuld.
men jeg tænder ikke på det overhovedet.
Dato: 19-01-2008 16:04:00
Nummer: #25
jeg har snavet med en del piger, men det er bare for sjov d; og der har jeg også været fuld.
men jeg tænder ikke på det overhovedet.
Dato: 19-01-2008 16:16:00
Nummer: #26
I kan jo se hvor meget bøsse I er, ved at tage den her test.

http://www.channel4.com/life/microsi tes/G/gayometer/gayometer.html

Jeg fik 53% :O xD haha
Dato: 19-01-2008 18:47:00
Nummer: #27
#22 du for genial XD
Dato: 19-01-2008 21:15:00
Nummer: #28
nej ikke vis du ikke er tiltrækket af personen, eller af samme køn. hvis du efter den aften, ser en person af samme køn og føler dig tiltrækket af personen.
man er ikke bare sådan pludselig homoseksuel tror jeg, eller det er man ikke
Forfatter: XXII
Dato: 19-01-2008 21:24:00
Nummer: #29
Nej.... du er bare mega uheldig
Forfatter: Che666s
Dato: 19-02-2008 19:27:00
Nummer: #30
nææh måske en lille smule bi men fair nok hvis du ikke har lyst så lad bare vær næste gang
Forfatter: Awesomeplz
Dato: 19-02-2008 20:31:00
Nummer: #32
tror ik..
Forfatter: Inkognitos
Dato: 24-02-2008 13:01:00
Nummer: #35
#29 uheldig? hmm Hvori det personen skriver konkludere du uheldig?
Forfatter: WonderBrothers
Dato: 24-02-2008 15:05:00
Nummer: #36
#22, ... Er det da unormalt, at lede efter en stor..? *rømmer sig* Ikke at jeg gør det! =D

#0, Nej. Men det ku' være sjovt at se på. Tror jeg vil drikke Rico og Mathias stive en dag... Muahahaha. xD
Forfatter: den_frygtlåse
Dato: 02-03-2008 01:41:00
Nummer: #41
Men når man er fuld, bliver man mere ubehersket! Hvem ved om underbevidstheden griber ind og får #0 til at smutte hen til en af samme køn, fordi det i virkeligheden er dét, han gerne vil? Fordi det er det, han i virkeligheden vil føle som det naturlige?

Jeg kan ikke helt sætte mig ind i dit eksempel med, at man lige kommer til at skyde én, når man er stiv! 1) det er sværre at kontrollere sine bevægelser. 2) her vil det igen være underbevidstheden, der styrer dig til at skyde den der person - måske fordi du i forvejen har villet gøre det. men du har ladet være, fordi med din bevidsthed ved du at det er forkert........okay, der røg min egen pointe lige, for du sagde at personen ikke ville være ond, fordi han kom til at skyde én, når han er fuld...?
Forfatter: Vermin
Dato: 02-03-2008 18:51:00
Nummer: #44

Det er sjovt du siger du har ret.

Men vil lige opsummere hvad du lige har posted.

"Nej hvis du leger med en af samme køn for en aften i en brændert, er du ikke homo. "

"du kommer ikke til at tænde på andre ting når du er fuld end du gør du er ædru. "

Specielt denne sætning er jeg utrolig glad for.

"Jeg mener, du har muligvis lyst til flere ting når du er fuld, men det er ikke noget der pludselig kommer når du er berusset, det er noget der altid har været der, som måske bliver mere tydelige når du er fuld."

Du med at sige man ikke har lyst til flere ting når man drikker, men slutter med at sige man faktisk har lyst til flere da det dukker op når man drikker.
Forfatter: den_frygtlåse
Dato: 02-03-2008 21:13:00
Nummer: #45
Jeg siger heller ikke, at man ændrer seksualitet så snart man bliver fuld.
Jeg siger, at ens SANDE seksualitet kommer frem. Det kan være, man fremstiller sig selv som hetero, fordi det er det samfundet (eller andet - måske man selv forventer det af sig selv) forventer af én - men man i virkeligheden er homo.
Homoseksualiteten er undertrykt - men homoseksualiteten kommer til udtryk, når man bliver fuld, fordi der giver man slip på sine hæmninger.

Jeg forstod slet ikke dit modargument. Det virker bare som om, du misforstod det jeg skrev. Så nu prøvde jeg at skrive det tydeligere :S Og tak til #44
Dato: 02-03-2008 22:27:00
Nummer: #52

Så vil jeg vise dig hvad #41 skrev.

"Men når man er fuld, bliver man mere ubehersket! Hvem ved om underbevidstheden griber ind og får #0 til at smutte hen til en af samme køn, fordi det i virkeligheden er dét, han gerne vil"

hvilket er ækvivalent med det som du nævner som værende.

"Jeg har aldrig sagt du ikke har lyst til tingene i større mængder, jeg sagde du tænder ikke på flere ting når du drikker - du kan tænde mere eller mindre på nogle specifikke ting, men ikke pludselig på ting du aldrig har tændt på før, eller som har ligget og seksuelt interesseret dig."

Jeg håber at #den_frygtlåse's svar til dig er "Hvis jeg skrev det misvisende i min grundlæggende post, er det intet at gøre ved dét Jeg håber virkelig det gik ind ved dig nu.... "
Dato: 02-03-2008 22:29:00
Nummer: #53
Derudover finder jeg det også utroligt at du ikke syntes man kan udforske sig selv seksuelt, men at alle fra starten har deres seksuelle drifter liggende klar.

Hvilket jo egentlig er det du siger med...

"du kan tænde mere eller mindre på nogle specifikke ting, men ikke pludselig på ting du aldrig har tændt på før, eller som har ligget og seksuelt interesseret dig"
Forfatter: Arsebear
Dato: 02-03-2008 22:39:00
Nummer: #54
galloperende bøsse
Dato: 03-03-2008 00:22:00
Nummer: #57

Dude, hvis jeg ville irritere dig ville du ikke være i tvivl. At du er nød til endda at stille et retorisk spørgsmål, så er det et nej. Selvom jeg ikke har noget imod at irritere arrogante og kæphøje mennesker er det ikke tilfældet her.

"du kan tænde mere eller mindre på nogle specifikke ting, men ikke pludselig på ting du aldrig har tændt på før, eller som har ligget og seksuelt interesseret dig"

Det er dig der har sagt det, hvilket må betyde at man ikke pludselig kan begynde at tænde på en ting, hvis man ikke har tændt på det først. Ergo må alle dem som har sex idag tændt på det fra fødslen.
0 1