Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0 1

Slettet

Forfatter: Slettet bruger
Dato: 01-01-1970 01:00:00
Slettet
Dato: 01-12-2007 11:15:00
Nummer: #1
jeg ' sys det er så cool at være hippie at man tør at være sig selv det betyder meget for miig ! Christiania trøjer er da super FEDE men ved sq ikke hvorfor jeg ikke selv har en ! jeg tror bare ikke jeg har fået mig taget sammen til at købe en ? :/
Dato: 01-12-2007 12:45:00
Nummer: #2
men jeg går da ind for hippiernes principper, og går klædt sådan(næsten)

og det er?
Forfatter: aamy
Dato: 01-12-2007 13:34:00
Nummer: #3
Altså jeg synes da det er fedt at du gå med den stil du har.
Men jeg vil sige at hippier ikke eksistere mere.
Nu er det mere flippere.
Jeg går da ud fra at du ikke går efter principperne: "Sex, drugs and rock 'n' roll" altså?

Altså man kan da være ligeglad hvis folk råber efter en på gaden pågrund af ens trøje.
Lad dem dog det - det er bare dem som er herre snævresynede.

Det er da ikke noget man skal indrømme? Man er bare den man er? ..

Hvis det er lamt at være flipper eller sådan så er alle andre tøjstile og livsstile da ligeså lamme.
Forfatter: Qasmus7
Dato: 01-12-2007 14:24:00
Nummer: #5
#4, så forstår jeg ikke helt hvorfor du har en liste over folk, du gerne vil have dør, i din profiltekst.
Forfatter: Pekin
Dato: 01-12-2007 18:40:00
Nummer: #13
Jeg ved godt det er blevet nævnt før, men her er det omtalte citat fra din profiltekst:

"Her så nogen band/sangere der bare skal dø!: Nik og Jay(Aaargh de' klamme!) Pussycat Dolls, Tokio Hotel, Paris FUCKING Hilton, Mark Johnson."

Det er sgu da ikke ret hippie-agtigt?
Forfatter: Mojannis
Dato: 01-12-2007 23:37:00
Nummer: #16
Slemt at være hippi? NO WAY! Sejt at være hippi? HELT KLART! Forsøger selv at udleve min hippi stil, fordi jeg sys de er så fede! Virkelig!! Bar lidt svært i dagens Danmark?
Forfatter: Dont_Worry
Dato: 14-12-2007 21:23:00
Nummer: #19
mmm at være hippie^^
gider ikk være flipper..

...

lyder lidt latterligt - at hun TØR :O wow
Forfatter: Giesji
Dato: 14-12-2007 23:47:00
Nummer: #21
Jeg betragter mig selv tildels som hippie. Men eftersom 70'erne er ovre, går jeg ikke rigtig i den slags tøj. Men jeg skider ret meget på hvad moden og normerne siger, tror på det gode i alle, og hell, om jeg gerne vil ryge en fed i ny og næ.
Jeg har kendt en fyr, som nok er noget af det nærmeste man kommer på en nutidig hippie. Han klippede aldrig sine tånegle, eller fingernegle, gik stortset i det samme sleskede tøj hver dag, havde dreads, røg fed, og havde ingen mobil (altså ret fri, fra den slags ting).

Grunden til mange måske ikke bryder sig om hippiere, er nok mest pga. det gamle image, med hashrygning, og en kvalmende tro på fred på jorden. Hippiere er bare for gode af sig, og virker for mange som nogen dovne umotiverede personer, der aldrig kommer nogen steder i deres liv.
Og det har de sikkert til dels også ret i.

Jeg må nok tilslutte mig den idé med at det er ret anti-hippie agtigt at ønske folk døde. Uanset om du mener det alvorligt eller ej.
Forfatter: continuous
Dato: 14-12-2007 23:49:00
Nummer: #22
jeg bryder mig ikke om at blive sat i bås. men når jeg endelig bliver det, så er det hippie. og det har jeg det okay med.

for hippierne var da coole(:
Forfatter: kryssedulle
Dato: 21-01-2008 07:43:00
Nummer: #27
Jeg er lidt ligesom dig, jeg synes ikk at det er noget man kan indrømme, nej.
Sådan er man bare...
Synes heller ikk det er lamt, der er jo nogle, der ændrer sig bare fordi andre sir man skal.
Forfatter: |ræv|
Dato: 21-01-2008 08:52:00
Nummer: #28
Hvid du begynder at gå klædt og se ud som Hvis du begynder at gå kldt som Thomas Di Leva, så kan du måske begynde at nærme dig noget der skulle være hippie.
Forfatter: Thorkild
Dato: 21-01-2008 12:12:00
Nummer: #33
Det er jo ikke slemt eller pinligt at være Hippie!
Det er heller ikke slemt eller pinligt at være alternativ, pop, punker, gothic eller emo og alt muligt andet!
Men folk der snakker sådan er lidt dumme xD !
"Ej hvor er det flot at hun tør indrømme at hun er hippie"
Seriøst xD
Forfatter: CosyNinja
Dato: 21-01-2008 12:57:00
Nummer: #35
Hippie er en livsstil, flipper er en anden ting.
Forfatter: Preben
Dato: 21-01-2008 14:44:00
Nummer: #41
#38 Oh, I agree.
Dato: 21-01-2008 14:45:00
Nummer: #42
Jeg er selv hippie. Eller, nok på samme måde som dig. Og har været det lang tid. Og nej, jeg synes ikke at man skal "indrømme" det. For når man indrømmer noget, er det som du sagde; at man indrømmer at man er homoseksuel eller en anden ting i den retning. Men hippe, det er mere en livsstil, på en måde. Man skal ikke indrømme at man er sig selv, og at man har valgt at være hippie. Der er ikke noget i vejen med at være anderledes. Der er ikke noget i vejen med at være sig selv.
- .Lull' :)
Dato: 21-01-2008 15:19:00
Nummer: #43
heej ;p

jeg syntes ikk du skal tænke på andre dem der er hippier har det tit sjovere fordi de ikk går op i hår og tøj og alt det så tit det har jeg vært fald dem der går meget op i deres tøj og hår er tit snoppede og laver om på dem selv vi har det sjovt og tør være os selv ;) tænk på det fuck hva andre siger du er som du er og det er fedt ;P

Dato: 21-01-2008 15:20:00
Nummer: #44
jah jeg er da også lidt hippieagtig... men det er da ikke noget at
indrømme på samme måde som at være homoseksuel (det er jeg
også)... peace!
Dato: 21-01-2008 15:21:00
Nummer: #45
Synes det er sejt.. Måske er jeg lidt en hader af ordet "Hippie" for hvis folk ikk gør hvad jeg siger kalder jeg dem "Din Hippie!" Men hallo? Det er sgu da stadig sejt.. Selv rock-tøs.. peace!
Dato: 21-01-2008 15:40:00
Nummer: #46
HIPPIER ER SEJØØØØH!! XD
Forfatter: Unwanted
Dato: 21-01-2008 15:48:00
Nummer: #47
Der følger mange fordomme med ordet "hippie"..

#26, jeg bryder mig ikke om din holdning. Jeg synes bestemt ikke #0 virker som en mainstream-type, da hun ikke giver udtryk for noget af det du hiver op som argumenter.
Det er da sådan at de fleste ved om de er pop eller autonom/hippie/alternativ, og hun mener hun ikke er pop, derfor skriver hun at hun ser sig selv osm hippie, så vi kan få det som indblik ^^' ?
Forfatter: spaceman
Dato: 21-01-2008 18:15:00
Nummer: #57
hippier er verdens sejeste mennesker ! de er herre chillede og så noget :DD

mange af mine venner er også lidt nogle hippier men de hører aldrig noget dårligt om dem fra andre.. de bliver skam accepteret som de er :D

de er alt for griner
Forfatter: XXII
Dato: 21-01-2008 18:20:00
Nummer: #58
Da fint nok at være hippie, bare du accepterer folk der ikke er det
Forfatter: Melankolia
Dato: 21-01-2008 18:21:00
Nummer: #59
Jeg ELSKER hippier !
Forfatter: BongRuNe
Dato: 21-01-2008 18:31:00
Nummer: #61
Jeg er da mega stolt over når folk kalder mig hippie! selvom de dog ikke siger det som et kompliment, så synes jeg det er sødt sagt af dem :D
Dato: 21-01-2008 18:46:00
Nummer: #62
Jeg synes, der er enormt mange, som går rundt og tror, at de er hippier, bare fordi de går lidt anderledes klædt.
0 1