Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0 1 2

Sex mens mens?

Forfatter: Slettet bruger
Dato: 14-04-2009 15:19:00
"Ja, overskriften siger jo sig selv".

Ej, der hører en forklaring med:

Er det klamt at ha' sex imens man har sin menstruation?
- Jeg har spurgt mine veninder og min kæreste, og de mener at det er ULTRA klamt. Hvorimod deres kærester (inklusive mig), ikke kan se problemet i det, hvis man nu (fx) er i bad sammen.

Så hvad synes du? Er sex mens mens ultra klamt, eller helt fint med dig?
Skriv gerne dit køn, så slipper jeg for at checke. (*muahaha*)
Forfatter: Reginaxs
Dato: 14-04-2009 15:22:00
Nummer: #1
sex under menstruation er genialt.. man slipper af med menstruationssmerter og så har jeg en tendens til at være mega liderlig når jeg har min menstruation, så hvis muligheden byder sig, siger jeg ikke nej tak..
Forfatter: xFriedLuxury
Dato: 14-04-2009 16:22:00
Nummer: #2
Mig og min kæreste har sex når vi er i bad sammen (når jeg har mens) det er det eneste tidspunkt vi kan for at det ikke skal blive ulækkert xD
Synes det er dint nok.
Jeg er pige.
Forfatter: McFearless
Dato: 14-04-2009 16:33:00
Nummer: #3
tja.... både og, har sgu gjort det før, men... det sviner osv. jeg er helst uden
Forfatter: Hyggetrolden
Dato: 14-04-2009 17:13:00
Nummer: #5
jeg har aldrig haft sex imens jeg havde mens. føler mig meget usexet, når jeg bløder for neden, så det er sgu ikke lige der jeg har allermest lyst til en omgang.

- Nåh ja, er pige ^^
Forfatter: nymalet12
Dato: 14-04-2009 19:23:00
Nummer: #10
aaaaaaad.
Forfatter: WonderBrothers
Nummer: #11
Egentlig så undrer jeg mig over hvorfor drenge synes, det er klamt med sex under menstruationen. For han kan jo altid bruge kondom, så han ikke kommer i direkte 'kontakt' med blodet. Hvis dét er klamt, hvorfor er analsex så ikke klamt? :S Det er godt nok ikke helt det samme, men altså...

Det er faktisk lidt irriterende, at vi piger har tendenser til at være ekstra liderlige, når vi har mens.. Byder chancen sig, vil jeg da ikke sige nej tak. Medmindre det selvfølgelig var et one-night-stand. Så vil jeg nok foretrække at lade vær.
Dato: 14-04-2009 22:09:00
Nummer: #14
#12 er det udtryk ikke mere beregnet til situationen hvor man har taget en piges mødom og derved har fået blod på pikken..?
Dato: 14-04-2009 22:19:00
Nummer: #15
#9, #10, Det er jo netop dét min pointe er. Når jeg spørger drenge, svarer de stik modsat. Det er deres kærester der har et problem med det.

Pigerne: "Det er da bare MEGA klamt! Har du nogensinde SET menstruationsblod? (Ja jeg har)"
Drengene: "Jaeh, man kan jo altid bruge kondom, så. Eller vaske sig."
Dato: 15-04-2009 20:18:00
Nummer: #19
#16, Kondomer.

- Og jeg troede at vi havde fået bekræftet at sex hjælper imod menstruations smerter?
Dato: 15-04-2009 20:33:00
Nummer: #21
hvorfor skal man bruge kondom under menstruationen..? det er da genialt at man kan slippe for at bruge beskyttelse det, hvis man altså ikke er på p-piller..
Forfatter: RENTs
Dato: 15-04-2009 22:31:00
Nummer: #23
jeg bruger kondom, og hvis der er blod på kondomet er jeg bar såen ligeglad, men min kæreste syntes det gør ondt.
Forfatter: NewTerrian
Dato: 16-04-2009 12:18:00
Nummer: #25
Jeg er pige.

Jeg har aldrig prøvet at have sex imens jeg havde min menstrutaion. Men jeg ville ikke have noget imod det, hvis det bare var i badet, for jeg kan slet ikke tage hvis der kommer blod på lagen, sengetøj osv. xD
Forfatter: Meliano
Dato: 16-04-2009 17:20:00
Nummer: #29
Jeg er en pige.
- jeg synes personligt at man føler sig ret klam når man har mens, og man har tit rigtig mange smerter i underlivet. Men hvis jeg skulle gøre det, skulle det nok være i badet så. For jeg mener det er lidt klamt hvis der kommer blod udover lagner, og alt muligt. Men altså jeg synes det er fint nok for folk, som sagtens kan gøre det selvom de har mens. Jeg kan bare ikke klare tanken om det xD
Men det er jo bare min mening.
Forfatter: 1314517
Dato: 16-04-2009 17:29:00
Nummer: #30
jeg har sku ikke noget imod det (jeg ER en pige) men vil da helt ha sex uden mens... xD
Forfatter: Kathen
Dato: 16-04-2009 17:34:00
Nummer: #31
Jeg vil helst have sex uden mens, men har ikke noget imod at have sex med. Det er min kæreste, der synes det er ulækkert... Alligevel har vi gjort det et par gange ^^
Nummer: #33
*21
Der er vist en, der burde studere en
anelse mere sexologi. Ægløsning og mens
kan i teorien godt ligge næsten oven i
hinanden, så selvom pigen har mens kan hun
godt blive gravid. Ups hva?
Dato: 16-04-2009 23:31:00
Nummer: #34
#33 det ved jeg sådan set godt, så jeg behøver ikke læse biologi, som det jo hedder.. chancen for at blive gravid under ens menstruation er så forsvindende lille at jeg godt tør tage chancen.. det har jeg sådan set gjort mange gange, og jeg er, så vidt jeg ved, ikke blevet gravid af det endnu!!!
Forfatter: Mojannis
Dato: 16-04-2009 23:33:00
Nummer: #35
*34
Korrekt. Hvis man har lyst til at løbe den
risiko. Ikke alle der synes det er det
værd.
Dato: 16-04-2009 23:40:00
Nummer: #36
#35 nej, og det må folk jo selv om.. jeg har løbet den minimale risiko mange gange, og eftersom der endnu ikke er sket noget ved det, er det sq ikke noget jeg bekymrer mig om.. hvis nu man skulle være så usandsynlig uheldig at man bliver gravid er aborten jo heldigvis fri i danmark, og så er det problem jo nemt at gøre noget ved..
Dato: 17-04-2009 01:04:00
Nummer: #37
#36 undskyld mig men.. 'aborten jo heldigvis fri i danmark, og så er det problem jo nemt at gøre noget ved..'

så du mener bare at hvis man bare bliver gravid, så får man da 'bare' lige en abort, fordi så er det problem overstået.

er det virkelig sådan du ser på dét at blive gravid og er det din holdning til abort - at det er noget nemt som hurtigt kan løse din problemer fordi du gerne vil dræbe det lille barn som er begyndt at vokse indeni dig, fordi at UPS nu blev du gravid og du gider ikke have barnet, så får man da bareeee lige en abort?

o__o
Dato: 17-04-2009 01:06:00
Nummer: #38
- okay det lød måske lidt hårdere end jeg mente det xD sorry.
Dato: 17-04-2009 12:43:00
Nummer: #40
#37 jeg ser ikke abort som drab, så jeg vil ikke få dårlig samvittighed over at få en abort, eftersom et så lille foster alligevel ikke ville kunne leve selv så tidligt i graviditeten som man kan få foretaget en abort..

og hvis du nu ser alt hvad jeg har skrevet, så siger jeg jo at jeg tør dyrke ubeskyttet sex under menstruationen, fordi der er så uendelig lille chance for at man bliver gravid.. alle andre tider skal jeg skam nok beskytte mig, eftersom der jo er større chance for at blive gravid..
jeg siger at hvis uheldet er ude og man bliver gravid mod alle odds, så kan man få foretaget en abort, det er absolut ikke sådan at jeg tænker at abort kan bruges som prævention, men hvis jeg skulle blive gravid vil jeg hellere få en abort end jeg vil have et barn!!
Forfatter: eltonjohn
Dato: 17-04-2009 13:01:00
Nummer: #41
(pige)
jeg kan godt se at det er ulækkert, men? hvis det forgik i badet som dit eksempel. så? er det vel iorden, hvis man bare ikke kan vente(:
(men de fleste drenge vil ikke ha dén dyppet i 'rødsovs') HAHA 8D
Forfatter: Wonderland
Dato: 17-04-2009 13:28:00
Nummer: #42
jeg ved ikke hvor lækkert det er for drenge af få pigens blod på sig XD
- Men som sagt i badet rryger det vel bare med vandet XD
Dato: 17-04-2009 19:54:00
Nummer: #47
ja okay, jeg skulle bare lige være helt sikker. :D
0 1 2