Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0 1 2 ... 7 8 9

Slettet

Forfatter: Slettet bruger
Dato: 01-01-1970 01:00:00
Slettet
Dato: 17-09-2002 18:24:00
Nummer: #1
Ja...
Det er desværre sådan...
Dato: 17-09-2002 18:29:00
Nummer: #2
Det er de stærke der overlever. I naturen parre hunnerne sig også med de stærkeste og flotteste hanner. Og den der er grimme eller slappe. Får aldrig noget og derfor dør de uden at fører deres slaphed og grimhed vidrer. Det samme gælder med mennesker. Du kan være en nok så sød og flink person. Men hvis du er overdrevet grim så er det altså svært, medmindre du finder en der er ligså grim som dig selv som kan lide dig. Og når folk siger det er kun det ydre der tæller passer det jo ikke. Kan godt være at man ikke selv syntes det men ens underbevisthed siger det sku alligevel.
Dato: 17-09-2002 18:41:00
Nummer: #3
Bare rolig...
For det første er der en del fyre som godt kan lide former, og ikke går frygteligt meget op i bryster. Så vægten betyder ikke det store!
Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men men men, du skal nok få sex hvis du vil!
Sagen er den at piger altid kan få sex,hvis vi vil, vi har langt nemmere ved det end fyrene.
Hvorfor tror du at fyre, kalder en pige billig hvis hun er sammen med mange? Det er da fordi de er misundlige over hvor nemt hun har ved at score. Enhver pige kan score hvis hun vil, måske ikke den flotteste fyr, men hun kan altid få sex hvis hun vil.For fyrene er nemlig nemme på det punkt! Hvor i mod det er sværere for dem at få fisse, da vi tøser jo ofte er mere kostbare!
Prøv at tænke på hvor mange fyre der vil sige ja til sex, hvis du gik hen og spurgte dem, i forhold til hvor få piger der ville sige ja tak!
Bare du "spreder ben" som pige, kan du helt sikkert altid få sex!!

Knus Line
Dato: 17-09-2002 18:47:00
Nummer: #4
for at de SKAL se GODT ud okay....det ville ikke være godt hvis de var pisse fede eller de manglet en arm eller et ben HVELLLLLLLLLLL.......................... .
Dato: 15-10-2002 17:02:00
Nummer: #5
nej, men er det ikke bedre at man har en god personlighed end man er en dum blondine???
Dato: 15-10-2002 19:11:00
Nummer: #6
DU VILLE DA HELLER IKKE HAVE EN KÆRESTE DER VAR FED OG KLAM OG SÅDAN NOGET.. VEL??
Sees TYK LIDT PÅ DEN
Dato: 15-10-2002 20:25:00
Nummer: #7
#5 Respekt til dig!!
Dato: 15-10-2002 20:39:00
Nummer: #8

Jeg gider sq da ikke ha en skide grim pige!!!

DEt er sq da ikke fedt hvis de er pisse fede med strækmærker over det hele!!!

FØJ
Dato: 16-10-2002 20:32:00
Nummer: #9
Hmm.. nu er det altså næsten alle piger der har dem også selvom de er så tynde at man næsten ikke kan se dem! så tag den med ro.. hvad er det som er så klamt ved noget som næsten alle piger har? selvom de er tynde? der er også nogle drenge der har dem! dem der tænker på hvor klamt det er er ikek noget at samle på! de tager sikkert kun efter udseendet.. tag de fyre som holder af den du er og sys du er lækker selvom du måske har strækmærker! Mit råd...
Dato: 16-10-2002 20:48:00
Nummer: #10
min kæreste har den perfekte krop... og ved i hvorfor? fordi hun er min kæreste!

hvad skulle jeg med en Jlo røv og Pamela-patter? hvorfor nøjes med det næstbeste når man kan få det bedste?

min måde at sige, at jeg elsker Xenia, madly, deeply truly....

*knuz* Soultaker
Dato: 17-10-2002 13:22:00
Nummer: #11
Hvad er det for noget fis at fyre af?
tror du ikke man kan få en kæreste hvis man ikke har en god røv og små bryster?
Argh! Forskellig smag, for helvede!!!!!
En dreng kan synes du har en god krop, og andre ikke..Lev med det!
Dato: 17-10-2002 14:13:00
Nummer: #12
Jeg kan kun sige en ting:

Beauty is in the eyes of the beholder!
Dato: 17-10-2002 14:58:00
Nummer: #13
Kan godt se hvad du mener, men det passer altså ikke altid! Jeg er ingen supermodel, men min kæreste siger at jeg er superskøn alligevel, og selvom Brad Pitt (eller en anden) stod foran mig er min kæreste det bedste jeg kan få og han er bare så dejlig!
Det er altså også os piger der selv danner det billede af at vi må og skal være så perfekte som muligt! Og jeg tror nu heller ikke du ville vælge en eller anden "nørd" frem for skolens lækreste fyr! Du har det jo nok også lidt på samme måde.... Håber du fatter lidt af mit volapyk!
Dato: 20-02-2005 17:51:00
Nummer: #14
Hva' med en stor røv? den er da fin! Ligesom min!

Og det rimer!
Dato: 20-02-2005 17:58:00
Nummer: #15
Lækre drenge finder lækre piger, almindelige drenge finder almindelige piger og klamme drenge finder klamme piger! Så der er gevinst til alle... sådan er verden bare skruet sammen!
Dato: 20-02-2005 18:04:00
Nummer: #16
Det er vist nok sådan at vi er inrettet efter naturens orden...
Så i starten søger kvinder en rigtig stærk mand så man kan få sunde og stærke børn, men så bagefter vil kvinden have en omsorgsfuld man som kan passe på børnene..
Det er nok derfor at mænd leder efter kvinder med gode kroppe fordi deres eneste opgave er at føre slægten videre..
ok lidt kludret men bare du forstår det..
Dato: 20-02-2005 19:24:00
Nummer: #17
Desværre har der vist kun været en slags drenge i den her debat. I hvert fald de svar jeg har læst. De overfladiske. Vil sige. Jeg er ikke tynd og jeg er ikke tyk. Jeg har da lidt på siden og har bestemt ikke en flad mave. Personligt ville et par kilo smidt være herligt. Men drengene syntes at være fuldstændig ligeglade. Jeg er nok den pige der har scoret allermest på hele min årgang. Ikke nødvendigvis været sammen med så mange. Men har da en del der har måttet gå forgæves. Både yngre og ældre end mig(jeg er 15)... Om det så har været pga min personlighed er vel ligemeget. Vil i hvert fald bare konstatere at det altså bestemt ikke er alle drenge der har det sådan.

Dato: 17-09-2002 18:23:00
Nummer: #18
#13 du har fat i noget af det første du nævner ;-)

og til det sidste det da klart en smags sag hvem man finder lækker og ik så lækker ;-)
Dato: 20-02-2005 19:56:00
Nummer: #19
det er ikke noget med det ydre... men også med udstråling... charme kan føre mange ting med sig ;)
Dato: 20-02-2005 21:19:00
Nummer: #20
#19 - Nemlig! Hvis man bare har en god udstråling så er det underordnet hvordan man ser ud. (eller det er hvert fald meget tæt på)
Dato: 20-02-2005 21:33:00
Nummer: #21
#15. min kæreste er vildt lækker, det er jeg ikke?.
Dato: 20-02-2005 22:38:00
Nummer: #22
Altså prøver da at holde mig i god form.. selvfølgelig også fordi det er et + at have en god krop, men går det så sandlig også for min egen skyld. Tror da alle gerne vil have den perfekte krop... MEN! Hvad er det enlig? Det er jo forskelligt fre person til person. Pointen med det her er bare at det sku ik kun er piger der "skal" ha den perfekte krop. Og jeg tror sku der er nogle til alle, så også dem med strækmærker og appelsinhud finder nok også nogle...
Dato: 21-02-2005 01:54:00
Nummer: #23
bah.. alle vil da gerne ha en pige/dreng der ser godt ud.. og uuuuanset hvor sød han er.. hvis han ligner en klat lort, så er der altså ikk særlig mange der gider ham.. men jeg tror der er en til alle..
Dato: 21-02-2005 12:33:00
Nummer: #24
#14 .. Hvad skulle det til for..?? Lad dog en 858 dage gammel debat dø... Altså!

Anmeldt.. ikke gammel debat, OLDgammel debat..Derfor
Dato: 21-02-2005 13:59:00
Nummer: #25
#24 og hvis personen havde lavet en ny debat så havde du sikkert skreget: "SÅ SØG DOG!"

Den har da stadig fin relevans..
0 1 2 ... 7 8 9