Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0 1 2 ... 8 9 10

Slettet

Forfatter: Slettet bruger
Dato: 01-01-1970 01:00:00
Slettet
Dato: 16-10-2002 22:00:00
Nummer: #1
Hmmmmmmmmmmmmmmmmm
Dato: 16-10-2002 22:06:00
Nummer: #2
Jeg vil bare give dig stor ros for dit indlæg.... Var der flere som dig med samme indstilling, ville Danmark være et bedre sted at leve i. Problemet er bare, at den regerende ungdomskultur ikke har nogen moral eller ansvarsfølelse!

Peace out from Mr. Jackass
Dato: 16-10-2002 22:19:00
Nummer: #3
hørt hørt!

tror faktisk at det har noget med det at "prøve grænser" at gøre... det er jo så in på det tidspunkt i ungdommen... man vil prøve at være sammen med den der rå bøllebriantype fordi han er "farlig" og det går måske strit imod det man lærte af forældrenes mening....

det er det eneste svar jeg kan komme med...

jeg tror nu jeg ville vælge den flinke, høflige og hengivne fyr (ja eller pige.... faktisk sikker på jeg vælger pige)fordi ja, jeg ville gerne være "sikker" i et forhold... jeg er ikke så vild med det der basis hvor man bare bliver "dumped" til fordel for "noget bedre" nej, så giv mig i stedet stabilitet, det vil sku noget.

og ja, jeg faldt for den flinke, høflige og hengivne (nej vent jeg er hengiven... yeah like a wounded dog) pige, og jeg fortryder det ikke det mindste...

jeg elsker Xenia højere end noget andet

*goes back to missing her girlfriend*

*knuz* Soultaker
Dato: 16-10-2002 22:20:00
Nummer: #4
damn, måtte egentlig ikke svare.... syttenårig poptøz bakker ud af debatten "sorry, sorry, sorry"

*knuz* Soultaker
Dato: 17-10-2002 01:02:00
Nummer: #5
Noget der hedder forskellig smag, måske?
Det er vel der samme som nogle piger spørger om hvordan man skal opføre sig før at en fyr bliver vild med hende..
Dato: 17-10-2002 02:31:00
Nummer: #6
Tja .. det undrer jeg mig faktisk over ..
Jeg ville ikke klare at være kæreste med en genert fyr .. jeg tror piger kan best lide drenge der slet ikke er generte, fordi hvis de er sammen med en fyr der snakker lidt så er det uinteresant og de ved ikke hvad de skal sige og sådan noget .
Jeg falder altid for dem der ikke er så smarte og virker rigtig søde. Før kunne jeg altid lide det popolære men jeg lærte hurtigt at de faktisk er rigtig dumme . . ofte . Piger falder gerne for de søde høflige modne drenge . Bare de ikke er generte og sådan noget.
Dato: 17-10-2002 08:22:00
Nummer: #7
Hejsa!

Egentlig et ganske godt spørgsmål! Jeg sad lige selv og tænkte lidt på de par stykker jeg har kommet sammen med. Og det var mr. smartass eller han der rent faktisk kan finde ud af at bruge hovedet. Jeg kom til den konklusion at alle 3 (er sammen med nr. 3 nu) har været fornuftige mennesker. Ham jeg er sammen med nu er mere udadvendt og snak-saglig lige som mig, men de to andre har ikke været mr. popular (De har i hvert fald ikke sekv været klar over det). Jeg var begge to's første kæreste. Jeg tror ikke det drejer sig om at være mest dum i hovedet og højtråbende, men som en eller anden sag så er det nok noget med grænser. Jeg tror piger har en stor svaghed for klassens rod, selv om de måske godt kan se at der ingen fremtid er i at være sammen med ham. Jeg har tit været lidt småvild med en eller anden, sommeget ofte har været ham der galer op i timerne eller er mr. popular, men den jeg har valgt som kærester har været den lidt mere tilbageholdende type, som mig selv.
Desuden kan man godt score hvis man er sig selv. Jeg var ganske vist halvfuld den aften jeg mødte min nuværende kæreste, men jeg var som jeg plejer og stillede ikke nogen facade op. Man får jo ikke noget ud af det, for før eller siden skal man jo vise sit rigtige jeg og så mister man måske kæresten fordi han/hun tror man er anerledes.
Keep looking, for de er derude de, der er bestemt for dig!
Dato: 17-10-2002 08:55:00
Nummer: #8
Ved du hvad?
Du har helt ret!
Piger (eller i hvertfald NOGEN piger), har en svaghed for dominerende "mænd"....
Ved ikke hvorfor...
min sidste kæreste (var min kæreste indtil i forgårs..) blev opfattet lidt som en smartass af nogen, men det var han bestemt ikke! han var faktisk ret genert....
og personen før ham... var ikke min kæreste overhovedet... ønsker/ønskede det heller ikke, men han var nok en af de mest fornuftige fyre jeg længe har snakket med... savner ham egentlig... nu hvor han har en kæreste, og derfor holder lidt afstand til mig.....
men kom engang sammen med THE Mr. Smartass....

Kan sgu ikke forklare det. der er bare noget dragende ved dem....

ved ikke om jeg overhovedet må svare... er 14 år, men ganske vist ikke nogen poptøs!
Dato: 17-10-2002 11:19:00
Nummer: #9
Hm....så tror jeg aldrig du har mødt min vennekreds...de fyre jeg har valgt, har jeg udelukkende gjort pga. jeg netop synes generthed er sødt! Jeg har aldrig haft en "Brian-type"....men jeg vil da ikke sige, at jeg ikke ville give "brian-typen" en chance, hvis jeg følte mig tiltrukket af ham... Jeg personligt føler, at de fleste piger gerne vil have en pæn fyr, men humor, charme og godt humør er det vigtigste...Men der findes selvfølgelig også de piger, som bevidst går efter "smart ass" typerne....til det kan jeg kun sige, at når de kommer op omkring de 16-17 år, plejer de at indse, at man skal have en smule modspil, og lidt mere end et "lufthul" til kæreste...!

Og hvis de piger du er interesseret i, kun går efter de lede typer....så find nogle andre piger at feste med, for jeg vil love dig, at mange af dem jeg kender klart vil foretrække modenhed og hengivenhed...

Mizzy86. - som også føler at mange drenge går efter de højtråbende piger, med flot krop, bunker af selvtillid og ALT for meget attitude...it goes both ways!
Dato: 17-10-2002 11:24:00
Nummer: #10
Man bestemmer vel ikke selv hvem man bli'r tiltrukket af...
Dato: 17-10-2002 23:39:00
Nummer: #11
Mener du derved at piger generelt bliver tiltrukket af smarte idioter, der ikke aner en skid om følelser og kærlighed...?
Dato: 18-10-2002 00:45:00
Nummer: #12
#11 det er vel bare forskellige smag..Du kan sagtens finde en der vil ha en der tænker på følelser!
Dato: 20-10-2002 13:34:00
Nummer: #13
Jeg vil sige:jeg har aldrig scoret til en fest, hvor jeg kendte fyren i forvejen.
Men er der en smart fyr, der vil score mig, kender jeg godt min alamklokke og den ringer så, og jeg afviser pænt.Min ex blev rakket ned af mine evninder fordi han ikke lignede en BAywatch-fyr, med pumpede muskler og herrelækkert hår, men det kommer først og fremmest an på personligheden og udstrålingen.

Men jeg vil give dig ret i at mange piger bare går efter de flotte, smarte fyrer med 0 mellem ørerne, men det er måske fordi de selv har det sådan.
Dato: 20-10-2002 17:43:00
Nummer: #14
hey...Jeg synes på en måde du har ret....
De fleste piger prøver og score, ved ik og være dem selv.....
Men personligt(Når jeg score) så er jeg fandme mig selv!!!!!!
man kommer ik en skid langt med og prøve og være en anden!!
Fyren må acceptere mig for den jeg er, og hvis han ik vil ha mig, så er det altså bare ærgeligt!!!!!
Det er bare min mening.....

-TRINE-
Dato: 20-10-2002 18:39:00
Nummer: #15
uuhh!! jeg er SÅ enig!!! en af mine venner er en total klammert, og mange af pigerne er tossede med ham!! han er lige så underlig og syg i hovedet som mig (sådan da) men når han er sammen med piger er han en totalt anden!!! det gider jeg sgu ikk'!!! hvis pigerne ikke vil ha' mig som jeg er, så kan de holde sig langt væk!!!
Dato: 21-10-2002 16:00:00
Nummer: #16
jeg synes sku også det er MEGET underligt

Dato: 21-10-2002 16:06:00
Nummer: #17
Hmm... Jeg vil lige sige at det ik altid er sådan..
Det er klamt med de der smart-ass der render rundt alle steder...
Det er jo ik fedt altid at være til grim, spille hård og smart...
Jeg forstår ik hvorfor drengene ik bare er dem selv.. De eneste de kan score er jo poptøser, som MEGET tit ik har noget mellem ørene..
Er selv rimlig gernet, så derfor tror jeg også at jeg klart ville fortrække at snakke med en, som var ligesom mig, så er der jo heller ik nogen der gør grim med det...
Det er bare mit synspunkt på sagen, håber du kunne bruge det...

KaTsus
Dato: 16-10-2002 21:07:00
Nummer: #18
Jeg synes det er for lamt at sige at nogle ikke må blande sig i debatten, hvis de synes de har noget at tilføje. Skam dig!
Dato: 21-10-2002 17:40:00
Nummer: #19
Du er bare hørt !! hader de der total pop smarte drenge røve, med deres af bleget hår! Så er de sku dømt drengerøv! Tag jer nu en ordentlig fyr/pige der ikke behøver at have opmærksomhed hvert 2. sek! De er jo total platte at høre og se på! Men okay hvis du vil være sårn så værsegod. Jeg vil bare ikke overvære dem! Total i orden mening der! :)
Dato: 21-10-2002 17:40:00
Nummer: #20
Du er bare hørt !! hader de der total pop smarte drenge røve, med deres af bleget hår! Så er der sku dømt drengerøv! Tag jer nu en ordentlig fyr/pige der ikke behøver at have opmærksomhed hvert 2. sek! De er jo total platte at høre og se på! Men okay hvis de vil være sårn så værsegod. Jeg vil bare ikke overvære dem! Total i orden mening der! :)
Dato: 21-10-2002 19:57:00
Nummer: #21
Det er underbevidstheden(psykologien) der spiller en rolle.......
Når man har indtaget en del alkohol kommer det dyriske(groft sagt) meget frem i én. Man tænker meget på sex..altså ikke bevidst.
Derfor vælger man idioten fordi vedkommende er "sej", fordi han, ved at spille smart, viser, at han er bedre end de andre drenge (det er igen underbevidstheden, der spiller en stor rolle).
Nogle piger vil herefter vælge den "seje" dreng, fordi piger af natur vil søge sikkerhed hos det modsatte køn (den "seje" dreng udstråler nemlig,at han er bedre(stærkere)end de andre drenge).
Derfor ser man, at nogle piger går efter "idioter" fordi de tror de derved får en hvis sikkerhed.
Der er naturligvis også piger, der ikke har denne tendens.

Der er nok nogle der er hamrende uenige i det jeg fortæller....men sådan er det nu engang. En ting jeg kan fortælle er, at man bestemt aldrig bliver lykkelig af at vælge den "sejeste" dreng eller den "lækreste" pige, for det dyriske holder næppe i længden. I et godt forhold elsker(jeg mener virkelig elsker) man hinanden for den person man virkelig er (man kan være humoristisk, interressant at tale med, intelligent, sød og rar...osv.).
Mange opdager først dette i en meget sen alder..desværre.
Dato: 21-10-2002 23:36:00
Nummer: #22
Alle der har noget fornuftigt at sige er velkomne! Jeg gider bare ikke høre på typpen der lige er begyndt i 9., og som tror han/hun har den endegyldig sandhed om ALT...
Dato: 22-10-2002 16:38:00
Nummer: #23
hmm ja jeg ville sku ønske jeg kunne svare dig på det men det kan jeg ikke engang for det er jo rigtigt det du siger, det kan vel ha noget at gøre med at det er dem man lægger mærke til... men det er jo også altid dem der kun vil være sammen med en for at kneppe... det skal lige siges ja jeg er 14 men jeg er ikke poptøs og nej jeg har absolut ikke styr på hele verden... men tak nu har du da givet mig noget at tænke på når jeg skal til fest i weekenden... men på den anden side.. men mange drenge gør da på samme måde, hvis ikke man er lækker så kan man bare fucke af... eller er det bare mig??? knus anne
Dato: 22-10-2002 17:47:00
Nummer: #24
Hey.. Jeg ved ikke hvor du kommer fra, men mine veninder vælger altid de høflige, modne og blahblah drenge. jeg bliver altid mobbet når en dreng har været streng mod mig.

"Det er jo også din egen skyld, du vælger altid umodne drengerøve..!"

Hmm, ja, men de andre keder mig. Så let er det.
Dato: 22-10-2002 18:25:00
Nummer: #25
Jeg kan give kun manden 100% ret! Jeg er vad at få spat over at se og høre om de spasseragtige tendenser der er ved at komme til udtryk i dagens Danmark. Jeg synes det er utroligt povert at mange, ikke alle, falder for de mest tåbelige tricks, hvor det eneste de for ud af det er et rap over næbbet næste morgen!
0 1 2 ... 8 9 10