Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0

Tall persons, no access...

Forfatter: streets
Dato: 13-02-2004 21:41:00
Der findes virkelig ikke noget mere trist end at du fx. lige har været ude og spise på restaurant, og det viser sig så at bordene er overlave, og små, du sidder og slår dine lår op i bordet, og sidder med røven halvt over på naboens stol, og så er det jo lige pludselig ikke så hyggeligt, og det bare fordi at du er lidt højere end gennemsnittet...

Og så i den ellers så hyggelige bus på vej hjem, sidder du ad helvede til fordi at dine knæ ikke kan være der, og din røv er simpelthen halvt ude, og dine skuldre blade er irretererne fordi at designeren af bussen ikke liiige har tænkt på at de fleste menneskers skulderblade altså er bredere end 20 cm...

Generalt er der mange steder hvor at du får problemer hvis du er over 175, og har længere ben end 85 cm...

Men lad os lige regne sammen hvor stor en procentdel af befolkningen der er så høje eller lavere, ikke stor vel?

Det er måske kun mig der oplever det som en irritation at man ikke kan sidde kan sidde diverse steder, uden at ødelægge ryggen, hvor man rent faktisk betaler for at være der???

Måske er det her bare mit "nu er ferien snart slut, og skal bruge valentines dag på at skrive rapport, men det kan desuden være ligemeget for jeg er single"-flip, men altså gider i ikke lige fortælle om jeres klager så man ikke føler sig så alene???

street
Forfatter: complikats
Dato: 13-02-2004 21:45:00
Nummer: #1
Kan godt give dig ret. men mit problem er nok mest med tøj og sådan... er SÅ træt af at man ikke kan få de sko man vil have fordi folk ikke mener at damesko er over hm... 40 eller noget i den stil? og så med bukser... Jaah totalt fedt at købe størelse 40-42 og så gå hjem og få syet halvdelen af bukserene ind hvis man vil have dem lange nok uden at de falder af!
Dato: 13-02-2004 23:02:00
Nummer: #2

størrelser er en dum ting, og hvis man skal finde den rigtige skal man ind i special butikker der somregel sælger meget mærkelig tøj fro skyhøje priser...

puha, it's a mean world... os ender man med at stå med 40 par i 77'ende butik "amen jeg skulle bare have et par bukser"...:S

dumme producenter!

street
Dato: 13-02-2004 23:06:00
Nummer: #3
#2 hm... tvivler nu på at vi? er de eneste der har det problem... forstår ikke hvorfor folk ikke fatter at alle er små... :/
Forfatter: 53807
Dato: 14-02-2004 10:06:00
Nummer: #10
Jeg er 184, men har nu aldrig set det som et problem på restaurenter m.v.?

-Elmer
Nummer: #14
Oh so true.

For dem der ikke har set undertegnede stå og måle højde med Street så kan jeg fortælle at jeg er cirka et halvt hovede højere men ser mig stadig som en person af ret normal højde.

Dog skal det ikke rede røven på designeren af HT busserne. Da jeg for under en uge siden skulle på arbejde og følges med en af mine kollegaer af cirka samme højde var der ganske simpelt ikke plads til os begge på et dobbelt sæde. Det resulterede i at jeg blev nød til at sidde med benene ude på midtergangen (til gene for andre passagere) fordi vi ikke kunne klemme dem ind mellem sæderne.

Erban
/Aka. Moderator Svinet
Forfatter: Slettet bruger
Dato: 14-02-2004 13:46:00
Nummer: #18

Kan godt følge dig... der er ikke plads til folk der bare afviger en lille smule fysisk fra normen..pisse irriterende kender det godt selv...er næsten 1,80 ikke så høj..men ja...
Dato: 14-02-2004 14:00:00
Nummer: #19
Erban

hæhæ...
Nemlig, selv de "nye" dobbeltdækker busser er små, og der skal man ovenikøbet være 165 for ikke at støde hovedet op i "taget"...
De er ikke for kloge de mennesker...
Dato: 14-02-2004 17:33:00
Nummer: #29
Det virker som om at folk nu er begyndt at opfatte det som en debat der lægger op til at sige hvor høj man egentlig er..... hmm..
Dato: 14-02-2004 17:38:00
Nummer: #30
#29 hah... måske dem der ikke læser dit... arrh... indlæg? kan ikke huske hvad det hedder :S
Dato: 14-02-2004 19:35:00
Nummer: #33

Øhh.......debat/indlæg?

Hmm..
Dato: 14-02-2004 19:53:00
Nummer: #34
#33 det lød meget godt... hm...
Nummer: #37

Ja ik

det kunne man også kalde det...

Det er "lissom" ikke det det handler om!
Dato: 15-02-2004 02:54:00
Nummer: #38
#37 hav sympati for mig, jeg slog mit hoved 3 gange i dag. Bare fordi jeg skulle tage bussen.
Dato: 15-02-2004 10:24:00
Nummer: #39
hmm...ja jeg oplever det aldrig....jo måske i små huse hvor man går ind i bjælkerne avv...det gør ondt!! og ja jeg kender godt det på resturant!
Forfatter: HoDDitten
Dato: 15-02-2004 10:44:00
Nummer: #40
ja, altså jeg har så ikk det problem med at være for høj... jeg er 161cm høj, og er vildt irriteret over det, jeg spiller nemlig basket...=) der er det jo en kæmpe fordel at være så høj, og ikk så smart at være lav..)= for så er der nogen der stikker en langarm ind foran en, og tager bolden før du griber den!! så lad være med at brokke jer over at I er høje... -og ladvære med at tage bussen, hvis den generer jer SÅ meget... hader folk der ikk ser fordelen ved at være HØJ!
knuzz....
Forfatter: Gråtones
Dato: 15-02-2004 13:34:00
Nummer: #46
#45: Kommer vel an på hvor "STOP-knapperne" sidder...!?
Dato: 15-02-2004 18:41:00
Nummer: #51

Okay i små lave mennesker, spil MINI-GOLF, det er jo det i er bygget til!

Kan du opfatte ironien og det dumme i den sætning?
Nummer: #57

Øhh......en debat er en debat, og en ordentlig en er lang, affind dig med det!

Gider forresten ikke at forkorte en brokke tråd, det synes jeg ligesom virker lidt hmm...under mig værdighed... *hosthvilkenhostværdighed*
0