Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på mickelvlm@gmail.com . Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0 1 2 3 4

Bryster..

Forfatter: streets
Dato: 04-03-2004 21:12:00
Bryster, patter, batterier, meloner, kært barn har mange navne...

Men hvorfor vil piger have store bryster??? Personligt render jeg rundt med en fiks "lille" 80 C/D, og er da noget så glad for dem... men ikke mere glad end jeg ville være for en sød 70A eller en 85EE for den sags skyld...
Men der kommer så mange negative sider ved at ens forparti er større end gennemsnittet, udover at du kan få rygproblemer, så kan det faktisk være svært(sværre end de fleste tror) at finde en bh med en skål der er større end C, hvis den altså ikke skal koste end bondegård, så kan det også være svært at finde ud af om dette "hug" nu kan lide ens bryster eller ens øjne, eftersom at det er ret svært at fatte komplimentet "du har smukke øjne" når hans faktisk viler på de to fedt klumper trøjen gemmer på... Det kan også være ret irretererne at fyre synes at tale til ens bryster...
SÅ hvorfor vil piger have dem? hvad er de så gode for?

Men hvad ser fyre så bryster?
det spørgsmål ved diverse jeg kender vist at jeg har stillet ca. 1 million gange, for jeg forstår det ikke? det er to fedtklumper med uhyggeligt mange nerver der kan give mælk! Lyder det særlig charmererne? Nej vel? Og de ser sgu heller ikke kønne ud hvis du ser under huden, der ligner de nærmere end hvid svampe tingest, ikke lige det man forbinder med drenges yndlings krops-del på piger vel?

Så kort sagt, hvorfor er de så øh...dejlige?

street
Forfatter: Slettet bruger
Dato: 04-03-2004 21:17:00
Nummer: #1
aner det ikke for jeg er dreng
Dato: 04-03-2004 21:22:00
Nummer: #2

Flooooot! sidste halvdel af spørgsmålet er til fyre...*bravoo*..

*hosthost*
Dato: 05-03-2004 15:36:00
Nummer: #4

Det kan da sagtens være blødt og rart....
Nummer: #5
Hvorfor synes en hunpåfugl at en stor hvifte af fjer med øjne på, er tiltrækkende?

Ta ex. fugle, de score hinanden på deres fjerdragt.. Men hvor vigtig er en fjerdragt egentlig? (udover man skal kunne flyve med den)
Dét er bare et naturligt instinkt, man finder en mage på..

Det samme gælder mennesket.. hos os er det bare noget som bryser, der gås efter, som et naturligt instinkt..
Du kan osse betegne det som "Store bryster = Meget mælk = God mor", hvilket jo er betydningsfuldt for et barn, der er en del af livscirklusen med at producere sig selv.
Selvom det nok ikke liiige er det drenge tænker, så kan man godt tro, at det er ubeviste instinkter, selvom det måske lyder lidt udelukket..

Men mange andre dyr, finder jo osse deres "mage", ved at kigge på ét eller andet ydre, som egentlig ikke har den store betydning.
Dato: 05-03-2004 22:18:00
Nummer: #6
Ja, der må jeg nok give #5 ret, det er noget underbevidst, formeringsinstinktet. Det lyder jo vældigt primitivt, og det er jo også den opfattelse, mange piger har af drenge, så der fik I lige bekræftet en fordom...
Dato: 06-03-2004 01:28:00
Nummer: #7
hvis du render rundt med en 80 C/D kan jeg da godt forstå du er glad.. så har du jo næsten den perfekte str.. 75C...
Dato: 06-03-2004 02:15:00
Nummer: #8
nice at du har så store bryster... elsker store bryster!!!
Dato: 06-03-2004 03:02:00
Nummer: #9
du har det godt nok hårdt....., kan da godt forstå at andre piger vil have ligeså nemt ved at score som du har....

Tjah, det er jo nok ikke nemt at forklare en pige hvorfor bryster er lækre. Det er de bare!
Kender du i øvrigt nogen der ser pigers bryster under huden?
Dato: 08-03-2004 09:33:00
Nummer: #10
bruger en 70A og er da glad for mine bryster :D
men er jo heler ikke færdig med at vokse...
det er pænt med bryster i en halv stor størelse men pamela anderson (ved fanme ikke hvordan det staves :s )
det er sq for overdrevet... smag og behag
Dato: 08-03-2004 10:44:00
Nummer: #11
Bryster har noget at gøre med instinktet. At kvinder vil have større bryster, er af den samme grund som at fyre vil have en større penis. Det er for at tiltrække det modsatte køn.

Her er nogle gode gode grunde til hvorfor en fyr tænder på en kvinde med store bryster:
- Fortæller seeren, at det er en kvinde.
- Det er et lækkert feminint træk at have store bryster.
- Større ting er mere interressante.
- Større ting er lettere at få øje på.
- Effisencerer forplantningsprocessen (Større chance for at få børn).
- Mere mælk-produktion (Større chance for at barnet vil overleve).

Det der tænder en, er ubevidst. Det er programmeret ind i menneskers natur, at tænde på visse dele af det modsatte køn.
Dato: 08-03-2004 10:56:00
Nummer: #12
Hej du.
Jeg som pige hader dem og jeg tror at nogle af de piger som er glade for dem, kun har en grund til det at nogle drenge kan lide det men jeg kan heller ikke se hvorfor de er så spændende fordi det er kun når man får børn de skal bruges og folk har igennem tiderne begyndt at bruge dem til sex og det er sikkert fordi at nogen piger og drenge tænder på at røre ved dem og lege med dem og slikke for ikke at glemme det men det eneste de er beregnet til er at give spæd børn føde så alt det med at folk kan lide bryster er virkelig (tror jeg) fordi at de tænder på dem.
Dato: 08-03-2004 17:13:00
Nummer: #13
Jeg elsker mine bryster LOLz, og det gør min kæreste også.. .er glad for det jeg har.. (75C) ville aldrig få lavet dem størrer
Dato: 08-03-2004 17:27:00
Nummer: #14
Hmm vil da bare lige sige at jeg tar sq ikk bare den pige som kæreste der har de største kasser...
Dato: 08-03-2004 18:04:00
Nummer: #15
Det der med at fyre kan lide bryster kan bare ikke ændres. Det er jo noget der på en eller anden undelrig måde er opstået engang for millioner af år siden.

Og grunden til at piger vil have dem er vel opmærksomheden fra fyrerne. Man vil ikke skille sig ud så hvis man ikke har nogen eller hvis de ikke er så store som de andres, så bliver man åbenbart utilfreds med sig selv.
Dato: 08-03-2004 18:06:00
Nummer: #16
Vil lige tilføje at de fleste af os piger jo heller ikke går efter den mest slatne fyr vi overhovedet kan finde. Som #5 siger er det noget emd nogle instinker.
Store muskler er jo = god og stærk jæger som så er = mad.
Dato: 08-03-2004 18:07:00
Nummer: #17
Igen tilføjer jeg lige noget.
jer der siger at det da er klart at andre piger gerne vil have så nemt ved at score osv... Tror nu ikke det er lettere at score hvis man har store bryster end hvis de er normale. I hvert fald ikke hvis fyren ikke kun er ude på sex.
Dato: 08-03-2004 18:34:00
Nummer: #18
#7 + #8 + #9

Nu er det så heller ikke vildt fedt at rende rundt og hver gang at man snakker med en fyr... så snakker hans med ens patter istedet for med ansigtet...
+ så får du en masse stodere efter dig der kun kan lide dig pga. at dine bryster er sådan...halv store, og så kan du nemt overse "den rette" i mængden...

Udover det så ville jeg få rygproblemer hvis de vokser meget mere... og ærlig talt, hvem gider BÅDE at have rygproblemer, OG have svært ved at få andre til at få en samtale med ens ansigt... istedet for kavalergangen...

Bør man ikke være glad for at man kan føde og opfostre mennesker? Udover det er de jo...smukke, og det har sgu intet med det modsatte køn at gøre...

street
Nummer: #25

Præcis... udover det er h&m's størrelser skæve...
Har prøvet mange gange at en 80C, der burde passe mig har været alt for lille, hvorimod at den andre gange har passet, og andre gange igen har været alt for lille...

det er sgu irretererne...

street
Dato: 08-03-2004 21:28:00
Nummer: #26
jeg synes det er utrolig overfladisk at ta efter det.. det tror jeg heller ikk der er sårlig mange der gør, godt for dem.. Det gir heller ikk et godt indtryk hvis fyren kommer hen og over beglor ens patter.. Tro mig, man føler sig virkelig usynlig, og nej det er ikk fedt..
Dato: 08-03-2004 21:31:00
Nummer: #27
Drenge går specielt efter hvor store ens patter r.. Såeh... Det r jo rimlig vigtigt!
Forfatter: KnoLte
Dato: 08-03-2004 21:47:00
Nummer: #28
De er lækre! Elsker en pige med gode former og patter!
Dato: 09-03-2004 16:21:00
Nummer: #36

Nu kan jeg selvfølgelig ikke tale for alle kvinders vegne... men må da indrømme at det er de færreste der har deres "yndlings kropsdel", og da slet ikke i så stort omfang som fyre...

Nogle kigger efter røven, andre efter maven, nogle efter øjnene og andre efter brystet....

Og nu er det også de færreste piger der taler til en fyrs bryst/mave/røv... eller er det bare mig der tager fejl?
Nummer: #40
Bryster betyder kønsmodenhed – ikke, at de producerer mere mælk. En pige med veludviklede bryster er mere attraktiv end en med små eller ingen fordi der er en større chance for at avle noget afkom med hende.
Store bryster er tegn på at kvinden er sund og velnæret. Dermed er der også større chance for, at hun vil kunne tage sig af sit afkom.

Mht at tale til kavalergangen, så kan det en gang i mellem være noget af en prøvelse at lade være. Det kommer dog lidt med øvelsen.
Det hjælper, hvis man møder en dum sæk med enorme bryster. Hvis hun er virkeligt stupid og øretæveindbydende, så har jeg ingen problemer med at skride lige meget, hvor store de så er.
Er jeg ikke bare en helt?

Dato: 22-03-2004 21:27:00
Nummer: #46
#45 Hun har nok rørt ved sig selv
Dato: 22-03-2004 21:33:00
Nummer: #47
#46.. lol ja. ellers en pænt slap og ikke-veltrænet overkrop en fyr må have hvis den svarer til et bryster.
0 1 2 3 4