Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på Mickels e-mail. Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0

Sv: Nyhederne.

Forfatter: Slettet bruger
Dato: 17-04-2010 18:30:00
Hej folkens.
Velkommen til debatten, nyhederne.

Tænkte at det ville være smart at have en debat, hvor vi/i kan samle alle nyheder omkring Justin Bieber, det kunne virkelig være nice, hvis ikke jeg kun selv holdte øje med hvornår der skete noget nyt med Justin Bieber og specielt omkring hans musik.

DU er også velkommen til at bidrage med nyhederne. ;D'
Nummer: #2
KONTAKT JUSTIN BIEBER VED FØLGENDE HJEMMESIDER:

MYSPACE
FACEBOOK
TWITTER
YOUTUBE
Nummer: #3
OFFICIELLE HJEMMESIDE:
Klik her!
Nummer: #4
Justin Bieber har haft 3 kærester..

--------------

Teen singer Justin Bieber said he has had three girlfriends and wouldn't rule out dating a fan.

The 16-year-old star will release his new album, My World 2.0, on March 23 and recently spoke to fans on a live MySpace chat.

Bieber spoke about his love life and said: "I've had, like, three girlfriends."

Asked if he'd date a fan, he said: "I think that it's whatever the situation is. If that happens, it happens."

He added: "I look for a girl who is funny. A girl who has a nice smile."

The star was recently mobbed by female fans when he did the PR rounds in the UK to promote the new record.

Oversættelse:

Den unge populære sanger, Justin Bieber sagde, at han har haft tre kærester og vil ikke udelukke, at date en fan.

Den 16-årige stjerne vil slippe sit nye album, My World 2.0, den 23. marts og for nylig talte til fans på en levende MySpace chat.

Bieber talte om hans kærlighedsliv og sagde: "Jeg har haft, ligesom tre veninder."

Justin Bieber blev spurgt om han ville date en fan, han svarede: "Jeg tror, at det kan ske. Hvis det sker, så sker det".

Han tilføjede: "Jeg ser for en pige, der er sjov. En pige, som har et dejlig smil."

Stjernen blev for nylig mobbet af kvindelige fans, da han gjorde det PR halløj i UK for at fremme den nye plade.

Kilde: http://www.metrolyrics.com/2010-justin-bieber-has-had-three-girlfriends-and-wouldnt-rule-out-dating-fan-news.html
Forfatter: bangerz
Dato: 21-04-2010 18:30:00
Nummer: #5
Justin Bieber skal vidst til at give koncert i Sverige her engang i maj, så må vi håbe han snart kommer til Danmark! ;)
Dato: 25-04-2010 18:30:00
Nummer: #6
#5 Virkelig fedt. :D
Hvorfor kunne han ikke starte med Danmark? xD.. Ja, hvem ved.. det vil tiden kun vise om hvornår han kommer til Danmark :D.
Det kunne være så awesome, hvis at der virkelig kom en koncert med ham.. n__n
Dato: 25-04-2010 18:30:00
Nummer: #7
Som i alle har set og lagt mærke til er Justin Bieber klubben blevet til en lukket klub, hvor det er mig som skal bestemme hvilke medlemmer der skal godkendes og afvises, da jeg ikke vil risikere at have falske medlemmer i klubben, eller bare generelt nogen som har besværligt med at gøre i klubben. Det er dog dejligt at vi allerede er blevet 19 medlemmer. - Husk at være aktiv. :D
Nummer: #8
Hej folkens.
Velkommen til debatten, nyhederne.

Tænkte at det ville være smart at have en debat, hvor vi/i kan samle alle nyheder omkring Justin Bieber, det kunne virkelig være nice, hvis ikke jeg kun selv holdte øje med hvornår der skete noget nyt med Justin Bieber og specielt omkring hans musik.

DU er også velkommen til at bidrage med nyhederne. ;D'
0