Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på Mickels e-mail. Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0

af-udvalgt emne

Forfatter: Herover
Dato: 29-04-2010 18:30:00
Som en test, skal vi nu have en "månedens spil" sticky.
Det går ud på at man linker til et gamemaker-program man har lagt på yoyogames eller et andet sted, og når der så er et par inslag stemmer vi, og det gamle (den her) indslag bliver fjernet og erstatet med en ny som fortæller og linker til den forige vinder. I den kan man så sige hvad man syntes om den nye vinder og sende nye indslag (og stemme og så videre....).

Bare fordi det hedder månedens GameMaker behøver den ikke at skulle opdateres efter en måned. Så hvis der ikke er nok indslag efter 1. måned, tager vi bare en til :)

Finno?
Forfatter: Dieter
Nummer: #2
Det lyder fedt, Herover!
Jeg ville ihvertifald godt stille op med et spil, hvis det var at der var flere der støttede op om det! ;D
Forfatter: stan
Dato: 03-05-2010 18:30:00
Nummer: #3
lyder MEGA fedt!
Dato: 27-05-2010 18:30:00
Nummer: #4
Overvejer at låse det her emne (stadig sticky) til fordel for Yoyogames sommer konkurence.
Sommerens gamemaker vil blive den som mest aktivt at deltaget i at lave et spil (syntes administratorer skal være udelukkede i den periode som vindere).

Vil gerne have et par meninger om dette.
Forfatter: Vikke
Dato: 17-12-2010 17:30:00
Nummer: #5
Jeg syntes det er mega fedt kan vi ikke gøre det. S:SUNGLASSES
Nummer: #6
Som en test, skal vi nu have en "månedens spil" sticky.
Det går ud på at man linker til et gamemaker-program man har lagt på yoyogames eller et andet sted, og når der så er et par inslag stemmer vi, og det gamle (den her) indslag bliver fjernet og erstatet med en ny som fortæller og linker til den forige vinder. I den kan man så sige hvad man syntes om den nye vinder og sende nye indslag (og stemme og så videre....).

Bare fordi det hedder månedens GameMaker behøver den ikke at skulle opdateres efter en måned. Så hvis der ikke er nok indslag efter 1. måned, tager vi bare en til :)

Finno?
0