Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på Mickels e-mail. Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0

Sv: Jeg har et problem

Forfatter: Master_Smiley
Dato: 22-10-2010 18:30:00
Hej,

Der er nogle ting som jeg godt gad at vide:
1. Hvis nu man gøre et is angrap og rammer dem sp bliver deres speed måske 30% lavere

2. Talents. 4 forskelige, alså hvis man nu vælger Magican talent så er der nogle billeder (SMÅ) måske 3 - 4 på en række og ned effer. Så hvis nu man vælger en der gøre sådan at måske Frostball koster 3% mindre mana. Og man for 1 talent point per lvl, måske gøre nogle sådan at man lære noget nyt :D.

3. Hvordan laver man sådan at når fjenden er død så forsvinder den og måske efter lader nogle guld eller et nyt våben eller et eller andet.

4: Hvis du man trykker på "p" så tar de ntingen op som er på jorden.

PLZZZZ hjælp mig tak

Nummer: #2
øøhhh??? Hvad er det? xD
Nummer: #3
og har fundet ud af hvordan man laver en iventory menu x)
Forfatter: beancake12
Nummer: #4
svar på 3...

if(monster_health=0) {
floor(random(10))
instance_create(Gold,monster.x,monster.y)
instance_destroy()
}
Nummer: #5
eller undskyld 3#
Jeg tog fejl det var en forkert inventory.Så jeg har ikke fundet ud af det. hvordan laver man en inventory menu xD
Forfatter: beancake12
Nummer: #6
nummer 1

når monsteret bliver ramt af frost (en collision event)
vspeed = x
eller også vspeed = x
sæt evt en alarm som vare i noglesekunder så virkningen aftager.

invtory er ikke så let! :P men jeg vil anbefale at lave banen lidt større og så lave sprites til items og så hvis man tager den så sætter den variablen til 1 ellers 0
Forfatter: Herover
Dato: 26-10-2010 18:30:00
Nummer: #7
Til 4 kan du lave en collisions-event. Inde i den kan du lave et tjek for om knappen "p" er trykket ned, og hvis den er det skal den item man går ind i føjes til inventory og slettes. Man kan trykke ind i hullet "other" i slette-dragAndDrop boksen, for at få dimsem man går ind i til at forsvinde.
Nummer: #8
Hej,

Der er nogle ting som jeg godt gad at vide:
1. Hvis nu man gøre et is angrap og rammer dem sp bliver deres speed måske 30% lavere

2. Talents. 4 forskelige, alså hvis man nu vælger Magican talent så er der nogle billeder (SMÅ) måske 3 - 4 på en række og ned effer. Så hvis nu man vælger en der gøre sådan at måske Frostball koster 3% mindre mana. Og man for 1 talent point per lvl, måske gøre nogle sådan at man lære noget nyt :D.

3. Hvordan laver man sådan at når fjenden er død så forsvinder den og måske efter lader nogle guld eller et nyt våben eller et eller andet.

4: Hvis du man trykker på "p" så tar de ntingen op som er på jorden.

PLZZZZ hjælp mig tak

0