Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på Mickels e-mail. Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0

Sv: En lille bag

Forfatter: Benjamin
Dato: 01-02-2011 17:30:00
Hej er igang med et krigs spil og er igang med en bag men hvad skal jeg gøre for at den ikke fylder Helle skærmen men kun en kvardt del eller sådan noget og når jeg har dræbt enemyen så kommer der en ting frem (har jeg lavet) men så skal tingen ind i tasken
Forfatter: Herover
Nummer: #2
Gå til dit room, gå til views, lær at bruge det. Du skal enable dem, og så fortælle for meget af banen du vil kunne se og hvor stort billedet skal være på skærmen. Med following objekt er det det objekt billedet skal følge efter. Brug evt. troldspejlets tutorials eller hjælpefilen i gamemaker.
Dato: 09-02-2011 17:30:00
Nummer: #3
Tak
Dato: 27-02-2011 17:30:00
Nummer: #4
men tænker mer på sådan en ligesom i World of Warcraft
Forfatter: Herover
Dato: 27-02-2011 17:30:00
Nummer: #5
Du kan lave en ved at "tegne" eller som de kalder de "draw".

Det er dog ret besværligt... (regner med at "bag" er en slags "back-pack" / nogle ting som man har i lommen?)

Er sikker på at der er tutorials, og hvis du kigger lidt rundt på nogle af de gamle debatter lavede jeg engang en slags "inventory" hvor man kunne have 4 ting på sig. Måske den kan bruges?
Nummer: #6
Hej er igang med et krigs spil og er igang med en bag men hvad skal jeg gøre for at den ikke fylder Helle skærmen men kun en kvardt del eller sådan noget og når jeg har dræbt enemyen så kommer der en ting frem (har jeg lavet) men så skal tingen ind i tasken
0