Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på Mickels e-mail. Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0 1 2 3 4 5

Anderledes? Jah, det er mig!

Forfatter: streets
Dato: 02-06-2004 22:59:00
(endnu en debat lavet af vores alle sammen street, det godmodige æsel!)

Vores søgen og higen efter vores egen identitet har endelig givet bagslag, du skal vi alle samme være anderledes, og ikke blot unikke...

Folk har fundet ud af at for eftertiden så er det ikke "hende/ham den populære" der bliver husket og beundret, og heller ikke hans/hendes "høns" der fofulgte ham/hende praktisk talt konstant, men ham/hende der stod udenfor, hørte anderledes musik,(bedre kendt som "larm"), gik i anderledes tøj, sagde sine meninger og ikke var bange for at skille sig ud, der bliver husket og beundret for sin selvtillid og gå-på-mod, fordi at personen ikke lod sig narre af billige trick.

Hvor vi bare 5 år tilbage var tilfredse med at være de gokkende høns der efterfulgte deres "master" og adlød enhver ordre om at "tilintetgøre" de "fremmede", helt hjerne- og hjerteløst.
Men nu der skal vi være så anderledes og unikke som overhovedet muligt, det er ikke nok bare at være unik fordi at mennesket er unikt, nu der skal vi huskes for eftertiden for at "være os selv", og hvis det stod til os blive en levende legende hvorend vi betræder!

Vores higen og søgen er nu "tilendebragt", for de sidste par år har mange mennesker forsøgt at "være sig selv", og nu har folk fundet kuren!
De skal se så maniodedepressive ud som overhovedet muligt, og gå rundt og fortælle folk at de hører "slipknot og sådn'", fordi at de "er jo anderledes", og "bliver respekteret", og så er de jo "sig selv".

Nøøøj hvor dejligt, nu har vi et helt samfund fyldt med "sig selv"'er, der til forvæksling ligner hinanden(ååh nej, det må vi jo ikke sige), og det er jo så skønt at være sig selv, på samme måde som alle andre!

Hvorfor er det præcis at vi ikke kan stille os tilfredse med at være os selv, unik som et menneske jo er, men istedet vil være anderledes, og høre anderledes musik, og være "hardcore" pga vores tøj? Behøver folk virkelig noget bestemt TØJ for at være hardcore?

Træd frem, fortæl, forklar og ikke mindst DEBATÈR!!!

//- street/ronja/ida
Forfatter: Slettet bruger
Dato: 15-07-2004 23:25:00
Nummer: #62
Well well.. Tja. Vi ved det jo godt alle sammen:

"Anderledes er det nye normale"

Eller er det hele en omgang jantelovs fis? Noget med:

"DU-SKAL-IKKE-TRO-DU-ER-ANDERLEDES-FOR-DER-ER-DU-NEMLIG-IKKE-VRØVL"?
Dato: 19-07-2004 02:47:00
Nummer: #63
ARGH!

hvorfor gå så meget op i om man er normal-unormal eller unormalt=normal...ARGH! kan snart ikke finde ud af det mere!
Dato: 22-07-2004 11:54:00
Nummer: #64
jeg vil gerne være anderledes og man kan sige at det har gået/går godt...det er sjovt at være det, men nok mest fordi jeg jeg er det sammen med mine venner..
Dato: 23-07-2004 16:32:00
Nummer: #65
enig
Dato: 25-07-2004 17:03:00
Nummer: #66
uha ja, godt #0, red verden.. red verden!!

men det er nu sjovt at se en masse børn blive små stødte og skrige at 'JEG VAR DEN FØRSTE, DET ER ALLE ANDRE DER EFTERLIGNER MIG'..
...nej det var ikke, nej det var ikke.. lalala.. I er en bunke tabere ligesom alle os andre..lalalaaa..
Nummer: #67
Jeg er meget enig med dig. Og, angående slip knot, så er og bliver det en undskyldning for at høre heavy !

det er på mode at være anderledes, ja. men ikke hvis du kommer ud i den virkelige verden, udover computeren. så er der altså stadig de gokkende høns der render rundt og prøver at score den karse klippede dreng.

bare fordi, man ligner de andre, kan man sagtens være sig selv. folk der ikke er sig selv render rundt og er kunstige i det, og det kan såkaldte flippere også sagtens være. kunstige, og ikke sig selv.

jeg kan sagtens (wow, flot, jeg er bare mega sej) rulle øjne af en "flipper". man kan se, hvis folk faktisk er som de andre.
Dato: 26-07-2004 17:59:00
Nummer: #68
# 62 jeg er faktisk rimlig enig med dig.
Dato: 27-07-2004 20:31:00
Nummer: #69
#66. min kælling ;)

jeg vil jo bare så gerne være kendt.
jeg vil jo bare så gerne være anderledes, lige som alle de andre :O argh skodpunk
Dato: 28-07-2004 13:07:00
Nummer: #70
Det er rigtig nok. Før var mit motto altid "så længe folk siger de er normale er jeg glad for at være unormal". Nu er vi alle sammen bare som med et trylleslag blevet unormale hele bundtet.
Vi er alle sammen os selv og har vores egen tøjstil.. (eller den samme tøjstil som resten af skolen eller byen også har).

Men heldigvis har vi alle forskellige følelser og meninger :)(?)
Dato: 28-07-2004 20:25:00
Nummer: #71
#51 jeg husker at denne hr. christensen var med i et rockband kaldet dizzy mizz lizzy?!?
Dato: 29-07-2004 19:33:00
Nummer: #72

Tim christensen laver satane'dme rock så det batter.. !
Dato: 29-07-2004 19:34:00
Nummer: #73
#71 enig.. :)
Dato: 30-07-2004 13:07:00
Nummer: #74
hvis vi alle sammen hører anderledes ens musik er vi jo alle sammen.. øh.. anderledes ens?! :)

Jeg tror det har noget at gøre med hvor du bor egentlig.. her ude på landet er de stadig i chok over mit valg af tøj:) "Hende der med det filtrede hår du ved".. man kan jo kun grine af det hele vejen til banken..

Men kan ellers godt følge tankegangen du:)

Ha en Goddag og mere til:)

-Dill
Dato: 30-07-2004 13:10:00
Nummer: #75
#56 jes og vi krydser fingre for at moden snart forsvinder

moden er trals du!!
Dato: 30-07-2004 17:19:00
Nummer: #76
#74 ja, sådan er det også her. bor også i et bondeområde, hvor sisters point bukser er det hotteste..

men jeg tror bare man skal ku adskille det inde i hovedet.. man er jo ikke anderledes hvis man går i smilende sussi og finder sjove, og grimme strømper.. man er anderledes, hvis man feks. går i komplet anderledes tøj end de andre, gerne noget grimt noget, og hører speciel musak..

ja, mange her på skum er "anderledes".. så kan man så tænke over hvor mange af danmarks befolkning der er herinde?
Dato: 30-07-2004 17:29:00
Nummer: #77
stik den her. Randers. (rend-os i røven)
et stort forkert kvarter. en stor technotramperbule. det betyder tæsk.
Dato: 30-07-2004 17:44:00
Nummer: #78
# 77

så ta til billund eller grindsted.
Dato: 03-08-2004 19:54:00
Nummer: #79
HOLD KÆFT hvor har du ondt i røven!!

hvor mange
Dato: 03-08-2004 19:56:00
Nummer: #80
hmmm mit lange svar blev cuttet af fordi jeg var for lang tid om at skrive det. det forklarer mit skumle indlæg hæh
Dato: 04-08-2004 02:15:00
Nummer: #81

Så skriv dog hvad du synes at jeg har ondt i røven over og hvorfor... At bruge for lang tid på det er ingen undskyldning!

//- street/ronja/ida
Forfatter: FuchsLionSams
Dato: 14-08-2004 08:54:00
Nummer: #86
Jamen uha hvor har du dog ret.
Nummer: #87
ehm.... siger du med det ovenover at alle simpelthen burde gå tilbage til at være gokkende høns?

for prøv at hør her...
det skudda kun fedt folk er sig selv...

men alle er ikke sig selv på samme måde som du så flot siger...

måske er nogen ja.. men langt fra alle... det er jo netop der det ligger... alle er unikke, alle er forskellige...
Dato: 16-08-2004 20:05:00
Nummer: #88
tillykk med det!!!
Dato: 21-08-2004 12:14:00
Nummer: #89
men kagen er i ovnen så hvadd fanden

idiot wannabes
Dato: 22-08-2004 12:55:00
Nummer: #90