Dette er et delvist arkiv af debatter fra internetfællesskabet SKUM, der lukkede i 2011. Vil du gerne have fjernet noget pinligt, så send mig en e-mail på Mickels e-mail. Man kan ikke skrive nyt.
Tilbage til forsiden
0 1 2 3 4 5

Anderledes? Jah, det er mig!

Forfatter: streets
Dato: 02-06-2004 22:59:00
(endnu en debat lavet af vores alle sammen street, det godmodige æsel!)

Vores søgen og higen efter vores egen identitet har endelig givet bagslag, du skal vi alle samme være anderledes, og ikke blot unikke...

Folk har fundet ud af at for eftertiden så er det ikke "hende/ham den populære" der bliver husket og beundret, og heller ikke hans/hendes "høns" der fofulgte ham/hende praktisk talt konstant, men ham/hende der stod udenfor, hørte anderledes musik,(bedre kendt som "larm"), gik i anderledes tøj, sagde sine meninger og ikke var bange for at skille sig ud, der bliver husket og beundret for sin selvtillid og gå-på-mod, fordi at personen ikke lod sig narre af billige trick.

Hvor vi bare 5 år tilbage var tilfredse med at være de gokkende høns der efterfulgte deres "master" og adlød enhver ordre om at "tilintetgøre" de "fremmede", helt hjerne- og hjerteløst.
Men nu der skal vi være så anderledes og unikke som overhovedet muligt, det er ikke nok bare at være unik fordi at mennesket er unikt, nu der skal vi huskes for eftertiden for at "være os selv", og hvis det stod til os blive en levende legende hvorend vi betræder!

Vores higen og søgen er nu "tilendebragt", for de sidste par år har mange mennesker forsøgt at "være sig selv", og nu har folk fundet kuren!
De skal se så maniodedepressive ud som overhovedet muligt, og gå rundt og fortælle folk at de hører "slipknot og sådn'", fordi at de "er jo anderledes", og "bliver respekteret", og så er de jo "sig selv".

Nøøøj hvor dejligt, nu har vi et helt samfund fyldt med "sig selv"'er, der til forvæksling ligner hinanden(ååh nej, det må vi jo ikke sige), og det er jo så skønt at være sig selv, på samme måde som alle andre!

Hvorfor er det præcis at vi ikke kan stille os tilfredse med at være os selv, unik som et menneske jo er, men istedet vil være anderledes, og høre anderledes musik, og være "hardcore" pga vores tøj? Behøver folk virkelig noget bestemt TØJ for at være hardcore?

Træd frem, fortæl, forklar og ikke mindst DEBATÈR!!!

//- street/ronja/ida
Forfatter: Squirri
Dato: 02-07-2005 00:21:00
Nummer: #233
det samme her...
Forfatter: GuessWho
Dato: 20-07-2005 14:33:00
Nummer: #237
er helt enig med #236
Dato: 09-08-2005 13:39:00
Nummer: #245

Prosit?
Nummer: #247
fuldstændig !!! for mig er det nøjagtig det samme..! det især sjovt når alle laver øjne af en fordi man ikke lige går i det alle andre gør.. :)
Men jeg gør os hvad jeg kan for at være stik modsat moderæset.. så kan sagtens følge dig!
Forfatter: myrtille
Dato: 10-08-2005 19:49:00
Nummer: #248
Først: svar til 244, kiss pigen: sikken en historie. Meeen husk lige punktummer og komma er næste gang okay?:o)blev nødt til at læse det indtil flere gange for at få pointen...

Jaah sårn er det jo stort set hele tiden med ikk at skulle skille sig ud....

Jeg går selv i en smule modetøj, pga påvirkninger men også fordi jeg netop syntes at nogle af 'de ret dyre ting' også ka være fede..... og af kvalitet...

Men jeg har også min egen stil, men jeg nyder at gå i lidt mærkevare tøj....

Jeg er tit ude for at få disse 'elevator blikke' af andre tøser- for det meste dem der lever og ånder for mode og ting i den dyre ende.... DET er pisse irriterende.

Syns bare man skal være sig selv, og ikk være bange for at skille sig ud. Det kan være svært for nogen at forstå det, men der er tit mange andre der er i samme sitution!
Knus og kys til jer alle i er fanatastiske som i er!

ps: jeg har selv været anderledes siden jeg gik i 5. men er nu startet på en frisk. Har været været mobbeoffer...
Forfatter: emul0c
Dato: 12-08-2005 22:48:00
Nummer: #249
Synes efterhånden der er kommet ALT for mange, af dem der: "jeg skiller mig ud fra jer andre, fordi jeg simpelthen ikke kan klare poptøser, og vil bare være mig selv - Avril Lavigne agtig". For 5 år siden, der var sådan nogle forholdsvis enestående, men efterhånden er der ligeså meget mode i at "være sig selv" som der er i "moden". Mange af de tøser hader alt hvad der er på mode, men de følger selv moden uden at tænke over det.
Forfatter: Jappy
Dato: 23-10-2005 02:35:00
Nummer: #260
Jappy af-udvalgt emne
Begrundelse:det er en god debat, men den har vist været udvalgt lidt for lang tid.
Nummer: #266
(har været med i debatten længere nede)
Har for et par måneder siden kommet sammen med en rigtig dejlig fyr, som aldrig har elsket mig mere, end når jeg var mig selv. Han påvirkede mig i den grad, fordi han selv var røvligeglad med andres meninger om ham, især fordi han er lidt emo og anderledes, og han har gjort jeg er mere ligeglad nu med andres meninger, end før.. Det var virkelig rart at være 2 i den samme båd.... Knus til alle
0 1 2 3 4 5